AnonymBruker Skrevet 11. juli #21 Del Skrevet 11. juli Daniel Craig. Anonymkode: 8bd14...885 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli #22 Del Skrevet 11. juli Roger Mår. Anonymkode: 1021c...ab6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 11. juli #23 Del Skrevet 11. juli Roger Moore var den første jeg tenkte på. Deretter Pierce Brosnan og så Daniel Craig. Jeg tror aldri noen vil ta plassen gra Roger ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 11. juli #24 Del Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (17 timer siden): Timothy Dalton😄. Forteller vel litt om hvilket tiår jeg vokste opp i. Sean Connery neste. Anonymkode: 1b7cb...11b Timothy Dalton.. Herregud så kjekk han var i sine yngre dager🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kniv & gaffel Skrevet 11. juli #25 Del Skrevet 11. juli Ingen som har nevnt George Lazenby? For min del er det Sean Connery og Roger Moore som er de "ekte" James Bond'ene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli #26 Del Skrevet 11. juli Sean Connery Anonymkode: b90cf...991 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåbærrips Skrevet 11. juli #27 Del Skrevet 11. juli Pierce Brosnan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli #28 Del Skrevet 11. juli Mads Mikkelsen Anonymkode: b3bfc...ddf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elmarora Skrevet 11. juli #29 Del Skrevet 11. juli Jaws. Han med gulltennene 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjärterdam Skrevet 11. juli #30 Del Skrevet 11. juli Daniel Craig, så Sean Connery. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelheart2 Skrevet 12. juli #31 Del Skrevet 12. juli Roger Moore 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer2464 Skrevet 12. juli #32 Del Skrevet 12. juli Daniel Craig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli #33 Del Skrevet 12. juli Sean connery Anonymkode: d0a39...9a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IkkeStudentLenger Skrevet 12. juli #34 Del Skrevet 12. juli Sean Connery Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 12. juli #35 Del Skrevet 12. juli (endret) AnonymBruker skrev (På 11.7.2024 den 0.02): Merk at jeg ikke spør etter den beste men hvem du umiddelbart forbinder med James Bond Anonymkode: 7dfc1...4bd Roger moore. Første jeg såg som Bond. Men jeg regner han ikke som best. Det er definitivt Daniel Craig serien. Og jeg tror ikke Barbara kommer til å starte opp en sånn helhetlig filmserie igjen. Endret 12. juli av Druid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. juli #36 Del Skrevet 19. juli AnonymBruker skrev (På 11.7.2024 den 0.16): Pierce Brosnan - jeg var hektet på Goldeneye i sin tid. Anonymkode: f4493...1c1 Samme her pluss spillet hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. juli #37 Del Skrevet 19. juli Druid skrev (På 12.7.2024 den 13.44): Roger moore. Første jeg såg som Bond. Men jeg regner han ikke som best. Det er definitivt Daniel Craig serien. Og jeg tror ikke Barbara kommer til å starte opp en sånn helhetlig filmserie igjen. Hvem Barbara? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isnih Skrevet 19. juli #38 Del Skrevet 19. juli Roger Moore og Sean Connery, minner fra barndommen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hans Tore Lem Skrevet 19. juli #39 Del Skrevet 19. juli Elsa Jean og kanskje Jasmine Grey. To av mine absolutt favoritter. ❤️ Sitat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli #40 Del Skrevet 19. juli Brosnan Anonymkode: 4bc49...aa8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå