Druid Skrevet 19. juli #41 Del Skrevet 19. juli Cid skrev (13 timer siden): Hvem Barbara? https://en.m.wikipedia.org/wiki/Barbara_Broccoli Hun i praksis eier James Bond som filmserie. Så hva hun sier er definisjonen av serien. Selv om Daniel Craig fikk en god del innrømmelser angående sin karakter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 19. juli #42 Del Skrevet 19. juli Roger Moore. Mitt første møte med karakteren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli #43 Del Skrevet 19. juli Pierce B. Anonymkode: 21dab...7fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli #44 Del Skrevet 19. juli Regé-Jean Page🤩 Anonymkode: 5447a...2a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli #45 Del Skrevet 19. juli Halle Berry Anonymkode: da949...738 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli #46 Del Skrevet 19. juli Sean connery Anonymkode: 0ab17...7ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli #47 Del Skrevet 19. juli Pierce Brosnan Anonymkode: cf271...53b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 19. juli #48 Del Skrevet 19. juli De her: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli #49 Del Skrevet 19. juli Sean Connery🤩 Anonymkode: 5738f...53d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymbruker*** Skrevet 19. juli #50 Del Skrevet 19. juli Roger Moore og Sean Connery. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli #51 Del Skrevet 19. juli Sean Connery Anonymkode: c93fa...8ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kokkos Skrevet 19. juli #52 Del Skrevet 19. juli Sean Connery, med Pierce Brosnan rett bak. Nå fikk jeg lyst til å se en god, gammal actionfilm 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malmfrid Skrevet 19. juli #53 Del Skrevet 19. juli Roger Moore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 23. august #54 Del Skrevet 23. august Barry Nelson. Den første James Bond. Så Timothy Dalton, den beste James Bond. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august #55 Del Skrevet 23. august Roger Moore. Anonymkode: bb8a3...94e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august #56 Del Skrevet 23. august Jeg tenker Sean Connery. Det var lenge før min tid, men selv som liten synes jeg de gamle Bond-filmene var god underholdning. Anonymkode: 0405d...1cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yellow Eye Skrevet 9. september #57 Del Skrevet 9. september (endret) Sean Connery Fordi han er originalen, men han er ikke den beste James Bond. Endret 9. september av Yellow Eye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HSV50 Skrevet 9. september #58 Del Skrevet 9. september Roger More. Fordi han var den første James Bond jeg så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missfebruary Skrevet 11. september #59 Del Skrevet 11. september Roger Moore og deretter Sean Connery her også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september #60 Del Skrevet 12. september Daniel Craig. Et levende bevis på at du er verken pen eller oppfyller alle fysiske krav, men likevel så sexy. Anonymkode: 4a2ec...7b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå