AnonymBruker Skrevet 10. juli #1 Del Skrevet 10. juli Merk at jeg ikke spør etter den beste men hvem du umiddelbart forbinder med James Bond Anonymkode: 7dfc1...4bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli #2 Del Skrevet 10. juli Daniel Craig😍😍😍 Anonymkode: 81bfd...0f8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli #3 Del Skrevet 10. juli Daniel Craig Anonymkode: 2f687...435 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli #4 Del Skrevet 10. juli Selv om jeg bare har de nyeste filmene i hylla var det Roger Moore jeg så for meg da jeg leste spørsmålet. Anonymkode: 8183f...6e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 10. juli #5 Del Skrevet 10. juli Roger Moore. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli #6 Del Skrevet 10. juli Sean Connery faktisk. Han var med fra starten og var den som spilte inn flest James Bond-filmer. Anonymkode: b691b...940 11 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli #7 Del Skrevet 10. juli Pierce Brosnan - jeg var hektet på Goldeneye i sin tid. Anonymkode: f4493...1c1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli #8 Del Skrevet 10. juli Pierce Brosnan. Han spilte James Bond i barndommen min. Anonymkode: 97542...3cd 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli #9 Del Skrevet 10. juli Sean Anonymkode: 77cbb...e9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 10. juli #10 Del Skrevet 10. juli Roger More / Pierce Brosnan på delt førsteplass. La oss Roger Brosnan. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 10. juli #11 Del Skrevet 10. juli Faktisk Roger Moore, men etter et ekstra sekund tenker jeg på Sean Connery. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jankein Skrevet 10. juli #12 Del Skrevet 10. juli Brosnan perfeksjonerte det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jankein Skrevet 10. juli #13 Del Skrevet 10. juli Hadde vært rått å sett Hivju i rollen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli #14 Del Skrevet 10. juli MacGyver Anonymkode: e9f71...7cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli #15 Del Skrevet 10. juli Sean Connery Anonymkode: 0d380...eec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 10. juli #16 Del Skrevet 10. juli Pierce Brosnan var min barndoms James Bond. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordlending Skrevet 10. juli #17 Del Skrevet 10. juli Daniel Craig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli #18 Del Skrevet 10. juli Timothy Dalton😄. Forteller vel litt om hvilket tiår jeg vokste opp i. Sean Connery neste. Anonymkode: 1b7cb...11b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 11. juli #19 Del Skrevet 11. juli Sean Connery. Neste på lista er Roger Moore. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli #20 Del Skrevet 11. juli Pierce brosnan Anonymkode: 7037f...ce5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå