Gå til innhold

Er jeg hårsår? Eller er kjæresten min en dust..


AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Irak skrev (På 11.7.2024 den 10.31):

Hei TS.

Virker som du har en snill, omtenksom og omsorgsfull kjæreste. 

Jeg kan forstå hvorfor du reagerer som du gjør. Har selv måttet lære meg og øve litt. Så jeg har lært at for min del så er det ikke så mye hva som blir sagt, men hvordan det blir sagt....

Og her fikk du jo en forklaring av kjæresten din når du tok det opp, noe som er veldig bra. Traumer kan sitte fast i kroppen lenge...Er ikke bestandig så mye som skal til for å trigge det dessverre...Så øv deg på å kjenne etter. Man må lære seg at det ikke er farlig, selv om man reagerer med gråt. Det er helt normalt. Irrasjonelle følelser oppstår pga det minner om noe annet. 

Så godt å høre at dere har samme teite humor som du skriver, og at han stiller opp for deg og barna. Er jo en mann med et hjerte av gull får jeg inntrykk av slik du beskriver han 💛

Hvordan reagerte jentene på utsagnet hans? 

Hva vi sier og hvordan det blir oppfattet, har mye og si for hvordan vi reagerer som mennesker. Virker jo som dere klarer å snakke og kommunisere om dette så det er utrolig bra 👏👏👏. Da er dere gode syns jeg. 

De hørte det ikke. Vi satt og tullet etter de var dratt. Flotte jenter, hadde aldri sagt noe om utseende dems mente han for han er glad i dem sier han. Ordnet seg.

Ts

Anonymkode: ced94...5ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 11.7.2024 den 12.31):

Mulig kjæresten din er en dust siden han holder ut med en så lettkrenka og overtenkende person. Er du alltid sånn?

Anonymkode: dc89c...0be

Ja reagerer på mye dessverre.

Ts

Anonymkode: ced94...5ef

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, er du seriøs nå kvinnemenneske?? Ta deg sammen og ikke tro at alt som blir sagt har en stygg baktanke. Det var jo en helt uskyldig fleip. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Larissa 2 skrev (36 minutter siden):

Herregud, er du seriøs nå kvinnemenneske?? Ta deg sammen og ikke tro at alt som blir sagt har en stygg baktanke. Det var jo en helt uskyldig fleip. 

Hjelp voldsom med svar på dette. At folk gidder. Hvis jeg er så håpløs og teit. Hadde holdt med 5-6 svar. Jeg overlevde. Kjæresten min også. Dette er nå glemt.

TS

Anonymkode: ced94...5ef

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan ikke være serriøst 😳😳 Om det er så overdriver du noe sinnsykt..! 😳🤷‍♀️🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hjelp voldsom med svar på dette. At folk gidder. Hvis jeg er så håpløs og teit. Hadde holdt med 5-6 svar. Jeg overlevde. Kjæresten min også. Dette er nå glemt.

TS

Anonymkode: ced94...5ef

At folk gidder? Du poster et innlegg på et diskusjonsforum,og spør hvorfor folk gidder å engasjere seg? 😂 

Så bra dere har glemt det, sier jo litt 😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenåringsjenter og skincare har tatt helt av i det siste. At dette er en uskyldig fleip er ikke noe jeg tviler på.

Her må jeg si jeg opplever at du overtenker og over analyserer en helt normal tåpelig spontan spøk.

Anonymkode: 77385...103

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er hårsår. Herregud for en overreagering. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...