Gå til innhold

Er jeg hårsår? Eller er kjæresten min en dust..


AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja? Hva mener du. Jeg tar opp alt jeg reagerer på,er vel kommunikasjon det?

Ts

Anonymkode: ced94...5ef

 

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Av han ja. Selv om han påstår det var fleip.

Ts

Anonymkode: ced94...5ef

Du skjønte ikke poengene en gang 🙄

Anonymkode: c280e...12b

  • Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei han mente det ikke slik! Mer lykke til med det blir vel "stygt" altså i følge han ikke at barna er stygge men han sa det som om det det var  løsvipper og masse stasj som skulle på,han påstår det hadde ingenting med utseende å gjøre,men jeg sa at jeg gjør det slutt om han mente det. 

TS

Anonymkode: ced94...5ef

Hva er det du ikke skjønner?! Han "mobber" sminkeferdighetene deres, fordi de gnåler så mye om sminke. Helt opplagt og åpenbar spøk å komme med. Du burde legge deg helt flat og unskylde deg for at du overreagerte noe ekstremt i denne situasjonen.

Anonymkode: 6ec6e...3cb

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

 

Du skjønte ikke poengene en gang 🙄

Anonymkode: c280e...12b

Han har teit humor. Det kunne absolutt tolkes som det handlet om utseende. Hadde du sagt til en venninne som skulle sminke seg til fest?

Jaja lykke til med å få det fint eller hehe lykke til med det ( det er mobbing!!!)

Men kjæresten min påstår jeg overdriver og at dette selvfølgelig ikke hadde noe med stygt utseende å gjøre,men en teit spøk ( han liker heller ikke damer med botox og store lepper sånn generelt liker han naturlige damer,kan spøke om damer som kardashians også). Litt rart,botox er da ikke feil!? Men han sier det som en spøk. TS

Anonymkode: ced94...5ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva er det du ikke skjønner?! Han "mobber" sminkeferdighetene deres, fordi de gnåler så mye om sminke. Helt opplagt og åpenbar spøk å komme med. Du burde legge deg helt flat og unskylde deg for at du overreagerte noe ekstremt i denne situasjonen.

Anonymkode: 6ec6e...3cb

De sminker seg lite og helt greit pent, de snakker mye om skincare og sminke. Kjæresten min har ingen døtre,eneste grunnen til at jeg tenker han er lost i den verden.

Ts

Anonymkode: ced94...5ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså… du beskriver en situasjon og ber om tilbakemelding/andre folks oppfatning av den. _Alle_ som har gitt tilbakemelding sier nøyaktig det samme, men du er jo åpenbart ikke interessert i å høre hva andre mener. Du bare forsvarer standpunktet som du hadde fra starten av. Hvem som har «rett eller ikke» er jo uvesentlig, du ba om andres innspill - og du fikk det. Da skjønner jeg ikke behovet for å diskutere det noe videre?

  • Liker 20
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Han har teit humor. Det kunne absolutt tolkes som det handlet om utseende. Hadde du sagt til en venninne som skulle sminke seg til fest?

Jaja lykke til med å få det fint eller hehe lykke til med det ( det er mobbing!!!)

Men kjæresten min påstår jeg overdriver og at dette selvfølgelig ikke hadde noe med stygt utseende å gjøre,men en teit spøk ( han liker heller ikke damer med botox og store lepper sånn generelt liker han naturlige damer,kan spøke om damer som kardashians også). Litt rart,botox er da ikke feil!? Men han sier det som en spøk. TS

Anonymkode: ced94...5ef

Barna dine sa de hadde dårlig tid og måtte rekke å sminke seg, at samboeren din sier lykke til med det. Trenger absolutt ikke ha noe med utsende å gjøre. 

Å ja botox, store lepper og lange vipper er ikke pent. 

Naturlige er det peneste. 

Du virker hårsår. 

Anonymkode: c280e...12b

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen normale folk går rundt og mener at barn er stygge. Ærlig talt. Han mente vel lykke til med å rekke det? 

Anonymkode: e767d...885

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er fremstår veldig hårsår.

Anonymkode: 07a94...b01

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er hårsår ja. Skjønner du har opplevd ditt og det er lett å overtenke, men du må jobbe med deg selv. For å bli misforstått for det minste av en man er glad i er faktisk ganske fælt det også. Det er sårende og du vil ikke at mennesker du er glad i skal måtte føle at de må gå på eggeskall rundt deg.

Er denne mannen så flott som du sier så må du stole på at intensjonene hans er gode. 

Hadde skjønt det hvis han stadig var tydelig giftig til vanlig. 

 

Endret av Sannhetsøkende
  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Han har teit humor. Det kunne absolutt tolkes som det handlet om utseende. Hadde du sagt til en venninne som skulle sminke seg til fest?

Jaja lykke til med å få det fint eller hehe lykke til med det ( det er mobbing!!!)

Men kjæresten min påstår jeg overdriver og at dette selvfølgelig ikke hadde noe med stygt utseende å gjøre,men en teit spøk ( han liker heller ikke damer med botox og store lepper sånn generelt liker han naturlige damer,kan spøke om damer som kardashians også). Litt rart,botox er da ikke feil!? Men han sier det som en spøk. TS

Anonymkode: ced94...5ef

Tenk deg om. Tror du han hadde ønsket å være sammen med deg om han ikke likte deg? Utseende til barna dine kommer jo fra blant annet deg. Du overreagerer på en spøk og tolker det i verste mening. 

Anonymkode: fabc3...017

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ee hårsår. Dette ble sagt i en tullete og spøkefull situasjon. Og på ingen måte vondt ment. Em god dose ironi. Det betyr ikke ar han mener det. Det ee ko det som er greia med litt lettbeint humor

Anonymkode: 356cb...51f

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du at jentene dine faktisk er så stygge at du tok deg nær av den teite spøken?

Anonymkode: 1e526...efd

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om å tolke alt i verste meningen. Jeg kan ikke se for meg at jeg hadde tenkt i de baner.

Anonymkode: 57fef...44d

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du ber folk om tilbakemelding, men er overhodet ikke interessert i å høre. 
Jeg kan skjønne at tankene dine sveipet innom det, men når han forklarer hva han tenkte burde du la det gå. En klønete spøk, det var alt. 

Det virker som han stiller opp mye for både deg og døtrene dine, og om jeg var han hadde nok jeg blitt ganske såret om jeg opplevde at du virkelig kunne tro så ille om meg. 
Det virker jo som at du ikke klarer å la dette gå, når du attpåtil truer med å gå fra han dersom kan skulle mene noe sånt. Hva ønsker du egentlig at han skal si her? Virker jo ikke som at han kan komme seg ut av denne situasjonen med deg. 

Anonymkode: 29118...091

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du overreagerer. Kommentaren kunne mistolkes, men ikke bli fornærmet på vegne av dem. Du har allerede sagt ifra til kjæresten din, men å gråte og tolke kommentaren i verste mening er ikke positivt. Han tulla sikkert uten å tenke noe særlig. 

Endret av katties
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Synes du at jentene dine faktisk er så stygge at du tok deg nær av den teite spøken?

Anonymkode: 1e526...efd

Det tenkte jeg også, den eneste grunnen til å ta denne spøken ille opp er om jentene faktisk objektivt sett er stygge. Og det antar jeg jo at de ikke er, så jeg må slutte meg til røkla og si at du er sjukt hårsår, TS.

Nå har jeg sønner da, men jeg kunne godt dratt en tilsvarende spøk til en venninne som gikk for å pynte seg - jeg mener selvsagt ikke hun faktisk er stygg av den grunn. 

Anonymkode: 5f39f...a0b

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du bør gå i deg selv...

Anonymkode: 55351...1ac

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten er du hårsår eller så lette du aktivt etter noe å bli dramatisk for fordi du kjeder deg.

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Nei han mente det ikke slik! Mer lykke til med det blir vel "stygt" altså i følge han ikke at barna er stygge men han sa det som om det det var  løsvipper og masse stasj som skulle på,han påstår det hadde ingenting med utseende å gjøre,men jeg sa at jeg gjør det slutt om han mente det. 

TS

Anonymkode: ced94...5ef

Om du har vært utsatt for psykisk vold selv så bør du vite bedre enn å true med slikt i slike små fillesaker.

Endret av Macro
  • Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høres helt koko ut, stakkars kjæreste. At han holder ut!

Anonymkode: 4c76d...a95

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg har 4 barn. 2 jenter tenåringer 16,17. 2 mindre jenter på barneskolen 7 ,9 år.

Min kjæreste har støttet meg mye emosjonellt. Opplevd mye traumer med psykisk vold, dårlige foreldre etc. Går til psykolog. 

Vært sammen i 2 år. Aldri vært noe negativt, støttende mot meg,snill med barna. 

Mine tenåringer snakker mye om sminke og skincare som sikkert andre i alderen... Opptatt av utseende, men ikke sminkedukker.Men det går mye på repeat når de snakker....

I helga rundt taco bordet snakket tenåringene om en nettside hvor de hadde bestilt sminke. Jeg og kjæresten smilte litt til hverandre,og jeg synes de er litt komiske når de påstår at det er verdens beste produkter osv,dere skjønnet greia...tenåringer.

Begge tenåringene skulle på kino og  spratt opp fra bordet,hvor den ene sier "å nei vi må forte oss fikse ansiktet ,og himler med øynene" jeg lo litt, og kjæresten min sier : "lykke til med det",så ler vi litt begge ( han sa lykke til fordi han så for seg trutemunn og eyelashes osv sa han senere til meg....) Han synes slikt er komisk,greit nok en 40år+ mann... 

Etterpå begynte jeg å tenke om han mente de hadde stygge ansikter... "Lykke til med det" som at de var stygge. 

Kjæresten min ble satt ut når jeg kommenterte det. Han sa det var en dårlig teit spøk,hadde ingenting med at barna mine var stygge i Ansiktet. Han sa han var glad i barna mine,og aldri hadde sagt noe stygt til dem! Så ja...han hadde klønete teit humor, jeg derimot tok dette svært tungt og begynte nesten å gråte..

Kan legge til at jeg og kjæreste har veldig teit humor ofte sammen men han mener her jeg tolket en tullete spøk for noe det aldri var mener han.

Kjæresten og barna mine er ganske close. Han bruker all sin ledige tid på dem og meg. Bare gode ting å si om han,men jeg tenker fremdeles at han kanskje mener de har stygge ansikter.. Jeg blir kald, fraværende,redd og tenker mye..  Tvang han til å si unnskyld for dårlig humor....

 

 

Anonymkode: ced94...5ef

Hei TS.

Virker som du har en snill, omtenksom og omsorgsfull kjæreste. 

Jeg kan forstå hvorfor du reagerer som du gjør. Har selv måttet lære meg og øve litt. Så jeg har lært at for min del så er det ikke så mye hva som blir sagt, men hvordan det blir sagt....

Og her fikk du jo en forklaring av kjæresten din når du tok det opp, noe som er veldig bra. Traumer kan sitte fast i kroppen lenge...Er ikke bestandig så mye som skal til for å trigge det dessverre...Så øv deg på å kjenne etter. Man må lære seg at det ikke er farlig, selv om man reagerer med gråt. Det er helt normalt. Irrasjonelle følelser oppstår pga det minner om noe annet. 

Så godt å høre at dere har samme teite humor som du skriver, og at han stiller opp for deg og barna. Er jo en mann med et hjerte av gull får jeg inntrykk av slik du beskriver han 💛

Hvordan reagerte jentene på utsagnet hans? 

Hva vi sier og hvordan det blir oppfattet, har mye og si for hvordan vi reagerer som mennesker. Virker jo som dere klarer å snakke og kommunisere om dette så det er utrolig bra 👏👏👏. Da er dere gode syns jeg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...