AnonymBruker Skrevet 11. juli #21 Del Skrevet 11. juli Nei, det er helt unaturlig for meg at tungen stikker fram når jeg smiler eller ler. Den ligger rolig bak de nederste tenna. Anonymkode: efa5c...ea4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli #22 Del Skrevet 11. juli Det er noe jenter tror er søtt og får dem til å virke unge og skøyer aktig. Anonymkode: ca455...0af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli #23 Del Skrevet 11. juli Etter å ha prøvesmilt her, så har jeg alltid tennene sammen når jeg smiler.. Viser heller ikke de nedre tennene som filmstjerner gjør. Eller Britney her. Anonymkode: e1802...67c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 11. juli #24 Del Skrevet 11. juli (endret) Dette påtatte "gape-smilet" er noe spesielt kvinnelig influensere holder på med. Målet er å fremstå spontat, uhøytidlig, gøyal og søt. Med andre ord latterlig og patetisk. Endret 11. juli av Perle 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli #25 Del Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fordi horer er kjent for dette? Anonymkode: eaf96...b58 Det er MIN MENING, ok? Anonymkode: 6c656...f86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli #26 Del Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja en jeg kjenner var på horehus i Malaga og det smilte en sånn Anonymkode: 3d824...d04 Jøss, da stemmer det jo. Anonymkode: eaf96...b58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli #27 Del Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Det er MIN MENING, ok? Anonymkode: 6c656...f86 Basert på hva? Anonymkode: eaf96...b58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli #28 Del Skrevet 11. juli Jeg har én venninne som smiler sånn, og det er påtatt. Når hun er ordentlig glad og glemmer seg er ikke tunga synlig. Anonymkode: ea772...cf1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 12. juli #29 Del Skrevet 12. juli AnonymBruker skrev (20 timer siden): Basert på hva? Anonymkode: eaf96...b58 Basert på at det er hennes mening. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli #30 Del Skrevet 12. juli Kittykat skrev (21 timer siden): Innimellom så gjør jeg det. Jeg kan ikke si at jeg reagerer på noen måte på bildet. De smiler og tungen vises litt. Hva er så rart med det? Folk smiler forskjellig 😉 Jeg så aldri noen smile slik før. Ikke som jeg la merke til i hvertfall. Jeg husker faktisk første gang jeg lamerke til det,at det var rart. Det var nesten 20 år side i Idol og Tone Damli. Så ble det vanlig,spesielt for kvinner tror jeg. Anonymkode: bf686...788 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli #31 Del Skrevet 14. juli Honey Dew skrev (På 12.7.2024 den 14.03): Basert på at det er hennes mening. Som må baseres på et eller annet grunnlag. Anonymkode: eaf96...b58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet 14. juli #32 Del Skrevet 14. juli Hvor er dette en trend? nei, jeg aner ikke hva jeg viser når jeg smiler. Aldri studert det. edit: reiste meg å sjekket, ser bare tenner oppe 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå