AnonymBruker Skrevet 10. juli #1 Del Skrevet 10. juli Har du også lært deg dette trikset med å vise tunga når du smiler og ler? Før tenkte jeg at det så snålt ut, men nå skjønner jeg at det er slik det skal være, selv om det er unaturlig. Anonymkode: bf686...788 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 10. juli #2 Del Skrevet 10. juli Er det slik det skal være altså Nei, det gjør jeg ikke 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli #3 Del Skrevet 10. juli Nei, jeg ønsker å fremstå som en voksen. Å vise frem tunga er sært og oe små jenter og gutter gjør. Sånn, vør så god, sleng dritt tilbake til meg den som vil. (Dagens upopulære mening). Anonymkode: d1b40...ab3 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli #4 Del Skrevet 10. juli Nei, har ganske store tenner, så blir et veldig unaturlig gap i såfall. Anonymkode: 7b11e...de4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli #5 Del Skrevet 10. juli Hater alle slike toskete trender som folk hiver seg på. Dumme som sauer. Anonymkode: eaf96...b58 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli #6 Del Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har du også lært deg dette trikset med å vise tunga når du smiler og ler? Før tenkte jeg at det så snålt ut, men nå skjønner jeg at det er slik det skal være, selv om det er unaturlig. Anonymkode: bf686...788 Det ser snålt ut. Har ikke fått med meg at dette er en trend eller noe sånt? Anonymkode: c6dc8...3fa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli #7 Del Skrevet 10. juli Det ser utrolig teit ut, så om jeg hadde hatt den uvanen så hadde jeg lagt om. Anonymkode: 0fa44...fc2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 10. juli #8 Del Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det ser utrolig teit ut, så om jeg hadde hatt den uvanen så hadde jeg lagt om. Anonymkode: 0fa44...fc2 Enig med deg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 10. juli #9 Del Skrevet 10. juli Det ser skikkelig tøysete ut. Ingen jeg kjenner smiler på det viset. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli #10 Del Skrevet 10. juli Helt unaturlig å le sånn, så det har jeg aldri gjort eller tenkt over at har vært en måte. Anonymkode: 0bc8c...a3f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli #11 Del Skrevet 10. juli Dette er nok posert og ikke naturlig Anonymkode: e91e6...9d5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 10. juli #12 Del Skrevet 10. juli Nei, jeg gjør ikke det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli #13 Del Skrevet 10. juli Triks? Det ser jo helt mongo ut! Anonymkode: e0009...1bb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli #14 Del Skrevet 10. juli Det skyldes (oftest) stramt tungebånd🙂 Anonymkode: 33467...150 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli #15 Del Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det skyldes (oftest) stramt tungebånd🙂 Anonymkode: 33467...150 Eller bare at man snakker/synger mens man tar bildet. Denne tråden var da voldsomt til overreaksjon. Anonymkode: 62e90...2d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli #16 Del Skrevet 11. juli Synes det er litt horete Anonymkode: 6c656...f86 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli #17 Del Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Synes det er litt horete Anonymkode: 6c656...f86 Fordi horer er kjent for dette? Anonymkode: eaf96...b58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli #18 Del Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Fordi horer er kjent for dette? Anonymkode: eaf96...b58 Ja en jeg kjenner var på horehus i Malaga og det smilte en sånn Anonymkode: 3d824...d04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli #19 Del Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Ja en jeg kjenner var på horehus i Malaga og det smilte en sånn Anonymkode: 3d824...d04 Anonymkode: 52eea...85d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet 11. juli #20 Del Skrevet 11. juli Innimellom så gjør jeg det. Jeg kan ikke si at jeg reagerer på noen måte på bildet. De smiler og tungen vises litt. Hva er så rart med det? Folk smiler forskjellig 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå