Gå til innhold

Menn som har barn med forskjellige mødre


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har truffet en mann i 40-årene, som har 4 barn med 4 ulike damer. 
Han har god kontakt med alle barna, og har en av de halvparten av tida. 
Jeg er mer av den typen som aldri kunne hatt mer enn en far til mine barn, ville gifte meg og leve lykkelig sammen alle våre dager osv. Slik ble det ikke, dessverre. 
Jeg sliter med å se for meg at det er et såkalt grønt flagg å ha så mange barn med ulike mødre. Det høres slitsomt ut. Er det bare meg? 

Anonymkode: 8f2a6...a6a

Jeg får angstanfall bare av å tenke på sommerferien og planlegging av ferieturer. Hvordan er det mulig å få så mange?

Anonymkode: c3331...2b1

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne mannen trenger du ikke i ditt liv! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert like lekkert for en kvinne som det er for en mann om hun har barn med flere fedre? 🤷‍♂️

Anonymkode: b83fb...354

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker jo at det ofte er en grunn til at alle de forholdene ikke har fungert. Og jeg ville hvertfall ikke fått barn med han, selv om han har samvær med barna betyr ikke det automatisk at han er en god far og snill med mødrene 

Anonymkode: 8aadc...053

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Kvinner vil heller dele på en høgstatusmann enn å ha enerett på en vanlig mann.

Anonymkode: dcf80...6ed

Og da er poenget at de ikke kan kritisere denne mannen. Eventuelt får de revurdere hva de ser etter i en mann.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du ha barn? 

Det kan være lange forhold selv om. Kan ha begynt å få barn tidlig, men forhold tar slutt. Mange har jo flere forhold i livet, men det er ikke alle som har et barn for hvert av dem. 

Syns ikke vi skal dømme menn, men ikke kvinner. Livet skjer. Men om du ønsker barn, være stemor og dette er en grei livstil for deg, det må du tenke på.

Anonymkode: b9c7f...9ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg får angstanfall bare av å tenke på sommerferien og planlegging av ferieturer. Hvordan er det mulig å få så mange?

Anonymkode: c3331...2b1

Sikkert fordi alle kjærestene hadde lyst på barn med han. Å han sikkert med dem. Å de var vel forelsket vil jeg tro. 

Jeg kjenner en som det, å alle han var med var barnløse før de ble sammen. Så jeg tipper de ønsket seg barn. Men han var ikke mye eldre enn dem, bare at han startet med barn tidlig, å de han ble kjæreste med ikke hadde startet like tidlig.

Anonymkode: b9c7f...9ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bombasi skrev (15 timer siden):

Høres helt drøyt ut å ha 4 barn med 4 forskjellige kvinner. 

Han kan umulig ha gode verdier rundt kjærlighet og forhold. 

Kan ikke skjønne at noen ønsker å innlede et forhold til en sånn mann. Høres ut som et lavtillitsforhold der man får 4 ekser og 4 eks-svigerfamilier på kjøpet. 

Du kunne hatt 2 barn med 2 ulike, om dere fikk barn. Beklager for å huske forholdene dine.

Jeg tror folk er så vant til å vente og vente, at det er rart å høre om dem som lar naturen gå sin gang. Trenger ikke bety at forholdene ikke varte over år. De fleste av oss forblir ikke i bare 1 forhold iløpet av livet.

Med så mange menn som drar ut så det ikke blir barn i forholdet å de ikke prøver før det har gått 5 år og kjærligheten har forsvunnet litt mer av naturlig årsak fordi hverdagen og vane kommer, så blir det slutt før barna kommer. Er det ikke int med menn som i det minste får barn med oss?

De som får flest barn er de som bare gjør det. Kvinnene har ikke mange barn, selv om han har. 

Anonymkode: b9c7f...9ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Kvinner vil heller dele på en høgstatusmann enn å ha enerett på en vanlig mann.

Anonymkode: dcf80...6ed

Der var du igjen, ja.

Nei, "kvinner vil ikke heller dele på en høgstatusmann". Tror du virkelig at vi mener at han som har fire unger med fire ulike damer er en "høgstatusmann"??

Det jeg tror de fleste kvinner tenker, er at det må være minst to av de damene fyren har vært med som er temmelig "enkle"...

Mulig at denne tråden bare er tull og tøys, for TS burde ikke behøve å spørre en gang om hvorvidt hun bør satse på denne fyren.

Anonymkode: 498c4...9bc

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tror du virkelig at vi mener at han som har fire unger med fire ulike damer er en "høgstatusmann"??

Mulig du ikke synes det. Men her har vi altså fire damer som i motsetning til deg faktisk har møtt ham, og som har en "litt annen" oppfatning. 😄

Anonymkode: b83fb...354

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg har truffet en mann i 40-årene, som har 4 barn med 4 ulike damer. 
Han har god kontakt med alle barna, og har en av de halvparten av tida. 
Jeg er mer av den typen som aldri kunne hatt mer enn en far til mine barn, ville gifte meg og leve lykkelig sammen alle våre dager osv. Slik ble det ikke, dessverre. 
Jeg sliter med å se for meg at det er et såkalt grønt flagg å ha så mange barn med ulike mødre. Det høres slitsomt ut. Er det bare meg? 

Anonymkode: 8f2a6...a6a

2 forskjellige damer på 4 kids er helt normalt spesielt om det er 2 sett kull med stor aldersforskjell!

4 med 4 ulike damer derimot er mye og jeg hadde nok skygget unna med mindre dette var mannen i mitt liv at det bare liksom var sånn....

Det er jo slik at ila et langt liv kan man ha hatt lange forhold og bli gravid kan skje lett.

Min kjæreste har 1barn. Var gift 8år. Han er 46 år. Han var fra 19-24 år og 26-31 år i 2 lange forhold ( begge damene tok abort da de unge og ønsket ikke barn. Så i teorien kunne han hatt 3 barn med 3 ulike. Antar han muligens ikke hadde fått 3 allikevel da om han først fikk barn med en ung,men ting skjer...

 

Anonymkode: ffbc5...ea0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han må jo ha gjort dem gravide temmelig kjapt. Har han hatt noen langvarige forhold?

Jeg hadde personlig løpt motsatt vei. En ting er 2 mødre, men 4!🫣

Anonymkode: 548b2...78a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Mulig du ikke synes det. Men her har vi altså fire damer som i motsetning til deg faktisk har møtt ham, og som har en "litt annen" oppfatning. 😄

Anonymkode: b83fb...354

En mann som har fire barn med fire damer er ikke det som omtales som kvalitet, og hadde han vært av kvalitet så hadde alle fire barna vært med samme dama. At du syns dette er positivt viser bare hvor forskrudd du er... 

Anonymkode: c3331...2b1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 hours ago, AnonymBruker said:

Sikkert fordi alle kjærestene hadde lyst på barn med han. Å han sikkert med dem. Å de var vel forelsket vil jeg tro. 

Jeg kjenner en som det, å alle han var med var barnløse før de ble sammen. Så jeg tipper de ønsket seg barn. Men han var ikke mye eldre enn dem, bare at han startet med barn tidlig, å de han ble kjæreste med ikke hadde startet like tidlig.

Anonymkode: b9c7f...9ce

Han har dårlig selvkontroll med andre ord, og tenker lite over konsekvensene av hans handlinger. Man trenger ikke å reprodusere seg med alle man møter og det er viktig å etablere et sunt og trygt forhold før man begynner med barneproduksjonen. 

Anonymkode: c3331...2b1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Der var du igjen, ja.

Nei, "kvinner vil ikke heller dele på en høgstatusmann". Tror du virkelig at vi mener at han som har fire unger med fire ulike damer er en "høgstatusmann"??

Det jeg tror de fleste kvinner tenker, er at det må være minst to av de damene fyren har vært med som er temmelig "enkle"...

Mulig at denne tråden bare er tull og tøys, for TS burde ikke behøve å spørre en gang om hvorvidt hun bør satse på denne fyren.

Anonymkode: 498c4...9bc

Jeg skal innrømme at det var det første som slo meg, og. Samtidig at denne fyren nok er litt enkel selv. 

Anonymkode: c3331...2b1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

 Ser du for deg barn, ts? Hvor gamle er barna hans?

(I utgangspunktet: løp ;-))

Anonymkode: 0b423...040

Nei jeg er ferdig med barn for lenge siden. Har to på snart 22 og 17. Barna hans er 22, 18, 16 og 9. 

ts

Anonymkode: 8f2a6...a6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Vil du ha barn? 

Det kan være lange forhold selv om. Kan ha begynt å få barn tidlig, men forhold tar slutt. Mange har jo flere forhold i livet, men det er ikke alle som har et barn for hvert av dem. 

Syns ikke vi skal dømme menn, men ikke kvinner. Livet skjer. Men om du ønsker barn, være stemor og dette er en grei livstil for deg, det må du tenke på.

Anonymkode: b9c7f...9ce

Nei. Jeg er selv i 40-årene og har to som er voksen og snart voksen (17). 
jeg har med vilje holdt meg unna menn med veldig små barn fordi jeg ikke orker. Den yngste hans er 9. ts

Anonymkode: 8f2a6...a6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fire barn med fire forskjellige kvinner ville vært en dealbreaker for meg.

Anonymkode: 90430...a13

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går andre veien å. Ei jeg kjenner har 4 barn med 4 fedre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Han må jo ha gjort dem gravide temmelig kjapt. Har han hatt noen langvarige forhold?

Jeg hadde personlig løpt motsatt vei. En ting er 2 mødre, men 4!🫣

Anonymkode: 548b2...78a

Det er litt aldersspenn i mellom eldste på 22 og yngste på 9. Og han selv er jo i 40-årene så det har vært et langt liv. 
Jeg spurte han på daten om han var ferdig med å få barn, eller om han hadde et barneønske (fordi det er helt uaktuelt for meg og ingen vits å gå videre med det mennesket), og han svarte at det er fint med barn, og også bonusbarn, men «jeg trooooor ikke det». Så det var kanskje ikke utenkelig, om han møtte noen som ønsket det. Ser for meg det farsbidraget han måtte ut med til eldste var 18 🙈 ts

Anonymkode: 8f2a6...a6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...