Gå til innhold

Blir jeg vist frem


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mannen min og jeg er rundt 30 år begge to, har vært sammen i 9 år og gift i 5. Han er snill og god på alle måter. Men noe jeg legger merke til er:

Han liker kjoler som viser kløft, bar rygg og som gjerne er tynne. Han synes jeg skal gå uten bh under når vi er ute eller er sammen med andre. Samme med topper og skjorter. To ganger på hytteturer har han bedt meg være med når gutta skal bade utpå kvelden, uten badetøy. Og han vil alltid ha sex når vi overnatter på den måten, og andre kan oppfatte det.

Han er søt og sier mye pent til meg, og dette er ikke noe jeg synes er ubehagelig. Men jeg har en liten mistanke om at han er litt "ekshibisjonist på mine vegne", eller vil vise frem meg fordi han er stolt av meg. Det er jo smigrende, men går det an å kalle det noe (hvis han tenner på det?). Har ikke spurt rett ut, for vil ikke gjøre ham flau. No big deal, men jeg tror det er en greie. Eller er gutter sånn?

Anonymkode: 70264...aa1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen er sånn. Jeg liker også å vise fram kona mi, hun er jo hot 😍

Men dette bør det jo være null problem å spørre om.

Anonymkode: a2eca...916

  • Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må for guds skyld ikke spørre han.. 

Hva sier venninner, venner og familie om dette? 

Anonymkode: aebf6...df3

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det noen som liker, gjør, tenner på dette. Skjønner ikke hvordan dere kan ha vært sammen i så mange år uten at dere har snakket om det, eller at du fortsatt lurer. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg ts, min mann er også sånn. Noen ganger føles det ut som om han vil vise meg frem og "skryte" av at han har fin dame foran kompiser. 

Anonymkode: c17cd...7e8

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Mannen min og jeg er rundt 30 år begge to, har vært sammen i 9 år og gift i 5. Han er snill og god på alle måter. Men noe jeg legger merke til er:

Han liker kjoler som viser kløft, bar rygg og som gjerne er tynne. Han synes jeg skal gå uten bh under når vi er ute eller er sammen med andre. Samme med topper og skjorter. To ganger på hytteturer har han bedt meg være med når gutta skal bade utpå kvelden, uten badetøy. Og han vil alltid ha sex når vi overnatter på den måten, og andre kan oppfatte det.

Han er søt og sier mye pent til meg, og dette er ikke noe jeg synes er ubehagelig. Men jeg har en liten mistanke om at han er litt "ekshibisjonist på mine vegne", eller vil vise frem meg fordi han er stolt av meg. Det er jo smigrende, men går det an å kalle det noe (hvis han tenner på det?). Har ikke spurt rett ut, for vil ikke gjøre ham flau. No big deal, men jeg tror det er en greie. Eller er gutter sånn?

Anonymkode: 70264...aa1

Jeg tror jeg forstår deg. Kan vel si jeg har lit samme tanker. For meg er det slik at jeg får mer lyst på henne om hun går i lit mer sexy og har ikke ønske om at hun skal få kos med andre. Det frister ikke. Men hvordan din tenker er ikke lett å svare på. Begge de muligheter du nevner kan være mulig. Jeg har snakket med flere men som vil at dama skal få kose seg med andre menn og vil nyte det. De vil ha det deilig for dama faktisk. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt varianter av dette. Mannen min hadde en sånn løse-pupper-greie i yngre år. Han innrømmet gjerne at han syntes det var sexy når andre kunne se at hans kone var så laidback og fri. En kompis av mannen min hadde en greie på at samboeren skulle suge ham slik at det kunne oppfattes av andre. Hun klarte jo å sette grenser, ville ikke være slutwife (slike ting har faktisk et navn, så det er utbredt nok til å ha fetisjstatus). Men, ja, elementer av dette finnes her og der, akkurat som damer som vil ha mannen litt halverigert på spa slik at han skal fremstå best mulig.

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han tenner på å ydmyke deg gjennom å gjøre deg til et sexobjekt.

Jeg vet, for jeg tenner på det samme.

M43

Anonymkode: 59d3d...ea4

  • Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mimifin72 skrev (14 minutter siden):

Håper du troller

Her er det vel du som står for trollinga

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vil vel vise fram trofeet sitt, da.

Andre menn er stikk motsatt, klikker hvis kona kler seg sexy og tiltrekker seg andre menns oppmerksomhet.

Synes kvinner skal bestemme selv. 

Anonymkode: d3ff0...2a9

  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han vil vel vise fram trofeet sitt, da.

Andre menn er stikk motsatt, klikker hvis kona kler seg sexy og tiltrekker seg andre menns oppmerksomhet.

Synes kvinner skal bestemme selv. 

Anonymkode: d3ff0...2a9

Det der med å bestemme selv er både riktig og viktig, men da kommer vi inn på om paret passer sammen eller ikke. Det hun bestemmer bør passe med det han ønsker - og omvendt. 

Når det gjelder menn som klikker etc så gjelder sånn sett det samme, men denne typen menn ville jeg generelt holdt meg langt unna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Han tenner på å ydmyke deg gjennom å gjøre deg til et sexobjekt.

Anonymkode: 59d3d...ea4

Jeg synes ikke det vi snakker om er ydmykende på noen som helst måte. Ingenting er respektløst og jeg vet ikke engang 100 % om det er noen "greie" for ham. Bare et uskyldig spørsmål fra meg. 

Anonymkode: 70264...aa1

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg synes ikke det vi snakker om er ydmykende på noen som helst måte. Ingenting er respektløst og jeg vet ikke engang 100 % om det er noen "greie" for ham. Bare et uskyldig spørsmål fra meg. 

Anonymkode: 70264...aa1

Selvfølgelig så er det en stor greie for ham når han ber deg om å være naken sammen med kompisene hans. 

Anonymkode: 352d2...10a

  • Liker 6
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Selvfølgelig så er det en stor greie for ham når han ber deg om å være naken sammen med kompisene hans. 

Anonymkode: 352d2...10a

Nakenbading en sommerkveld er noe som har skjedd til alle tider. Et element av "noe" er det nok her, men slikt kan også skje helt uten fetisjer og lignende. Har vært med på å hoppe i sjøen/tjernet mange ganger. No stress.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

White trash all the way

Anonymkode: 46d51...2e6

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syns du det er greit da? Jeg hadde følt det var utrygt at en mann satte sitt behov for å vise frem min kropp fremfor mitt komfortnivå. 

Om du ikke har noe behov for å være naken forran kompisene hans, eller lignende, dropp han.

Å verden er ikke nødt til å være en del av sexualiteten hans, slitsomt. 

Tviler på at han blir flau, han er jo grenseløs.

Anonymkode: e0154...196

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Syns du det er greit da?

Det har hun vel svart på. Hun sier ikke ydmykende, ikke respektløs, han er snill og god. Synes du går langt over streken nå.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde likt dette, om det var en greie for min mann. Nå har svangerskap og amming satt sine spor 😅😅 og jeg er vel mest opptatt av å ikke utsette uskyldige for dette synet 🙈 

Men vi var i Oslo en tur for noen uker siden og vi hadde låst inn bagasjen vår. Jeg skulle skifte kjapt før vi reiste videre, ingen fare for å vise for mye, men han stod foran meg og skjermet meg, og jeg smatt bh'en kjapt av under kjolen. En gjeng innvandrere lusket rundt og tittet litt. Og kjæresten min ble insta-hard, og han kysset meg og lente seg inntil meg så jeg kjente ståkuken. 

Han ser meg naken hver dag, ørten ganger for dag. Det er ikke spennende lenger. Så da antar jeg det var settingen som tente han.

Anonymkode: be935...fdf

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis damene til kompisene av typen din ikke liker deg så tror jeg du vet hvorfor. En del damer spyr av slik opplegg. De skylder ikke på ham, men på deg som de syntes er tacky og billig.

Anonymkode: d4b56...083

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...