Gå til innhold

Hvor vanlig er det med kjønnshår?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kona og jeg glattbarberer av og til, stusser en del og lar det gro ganske ofte. Altså for oss er alt av behåring vanlig. Jeg kunne ikke klart å glattbarbere hele tiden da det da ville blitt veldig sårt/vondt.

Vi er begge i 40-årene

Endret av Mann1977
Alder er relevant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mann1977 skrev (På 14.7.2024 den 16.36):

Kona og jeg glattbarberer av og til, stusser en del og lar det gro ganske ofte. Altså for oss er alt av behåring vanlig. Jeg kunne ikke klart å glattbarbere hele tiden da det da ville blitt veldig sårt/vondt.

Vi er begge i 40-årene

Hei min kone har Bestandig vært Glattbarbert 😎 eg syns de er helt Greit 😉 . De må være opp til hver enkelt synes eg . 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har inntrykk av at kanskje 80% er glatte nedentil, iallefall etter hva jeg kan se i dusjen i svømmehallen. Synes det har holdt seg ganske stabilt slik i en del år. 

Jeg har vært glattbarbert de siste ca 15 årene, det samme har min mann vært og jeg synes at det har vært ganske stabilt på den tiden, mannen min sier at han får inntrykk av at det nå er flere menn som også barberer seg glatte i motsetning til for 15 år siden. 

Glattbarbert for the win, iallefall her i huset ❤️ det blir så glatt og intimt. 

Anonymkode: 5b5f1...dd6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har inntrykk av at kanskje 80% er glatte nedentil, iallefall etter hva jeg kan se i dusjen i svømmehallen. Synes det har holdt seg ganske stabilt slik i en del år. 

Jeg har vært glattbarbert de siste ca 15 årene, det samme har min mann vært og jeg synes at det har vært ganske stabilt på den tiden, mannen min sier at han får inntrykk av at det nå er flere menn som også barberer seg glatte i motsetning til for 15 år siden. 

Glattbarbert for the win, iallefall her i huset ❤️ det blir så glatt og intimt. 

Anonymkode: 5b5f1...dd6

Som oss dette 🙂 Glatt forever!

Anonymkode: bd213...120

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...