Gå til innhold

Hvor vanlig er det med kjønnshår?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

De blir kanskje opprettet for at folk skal svare på det det spørres om😉 Enkelt og greit. Viss en ønsker å diskutere hva en selv liker får en heller opprette sin egen tråd om en har så stor egeninteresse av å snakke om dette at en ikke kan svare på et enkelt spm uten å blande inn sin egen preferanse.

Anonymkode: 22c8d...95f

Og hva i himmelens navn er galt i å snakke om sin egen preferanse i tråden?! Er ikke alle som er i fellesdusj og kan stirre andre i skrittet, for så å løpe hjem og skrive på KG om hva de har sett! Da må det faktisk bli slik! 

Anonymkode: 9bbb3...b6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lar det gro 👍

Anonymkode: 51c81...4a5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Og hva i himmelens navn er galt i å snakke om sin egen preferanse i tråden?! Er ikke alle som er i fellesdusj og kan stirre andre i skrittet, for så å løpe hjem og skrive på KG om hva de har sett! Da må det faktisk bli slik! 

Anonymkode: 9bbb3...b6e

Da bør du kanskje la være å svare i denne tråden da:

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

TS her. Lurer på hvor smarte folk på KG er. Jeg er nysgjerrig på hvordan trenden med kjønnshår/barbering er nå, og hvor stor forskjell det evt. er mellom aldersgrupper og kjønn.

Jeg driter i hva enkeltpersoner SYNES om å fjerne kjønnshår. Det var en annen tråd som handlet om det, eller som ble dominert av folk som absolutt måtte prakke på andre sitt subjektive syn.

Jeg forsøkte å presisere hva jeg lurte på i første innlegg, og skrev hvorfor jeg opprettet en ny tråd - for å SLIPPE dem som spammet ned tråden ved å dele sitt syn på temaet. Så selvopptatt kan man altså være. Lurer på om de ville insistert på å poppe opp der også, hvis en tredje tråd hadde kommet.

Sukk... Men noen svar on topic har da kommet.

Anonymkode: 0beee...4d5

 

Anonymkode: 22c8d...95f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke fordra kjønnshår. Barberer så og si hver eneste dag. Liker også at mennene er fri for kjønnshår. Kvinne 35 

Anonymkode: eadd0...0d5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jeg kan ikke fordra kjønnshår. Barberer så og si hver eneste dag. Liker også at mennene er fri for kjønnshår. Kvinne 35 

Anonymkode: eadd0...0d5

Og jeg liker kjønnshår både hos meg og partner. Fjerner litt, resten lar jeg være. Folk får være sånn de ønsker selv. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Da bør du kanskje la være å svare i denne tråden da:

 

Anonymkode: 22c8d...95f

Skjønte du overhodet ikke hva jeg skrev? 

Anonymkode: 9bbb3...b6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skjønte du overhodet ikke hva jeg skrev? 

Anonymkode: 9bbb3...b6e

Ja. Leste du hva ts skreiv?

Det er ikke svareplikt i alle tråder på kg! Viss du ikke har erfaring med det det etterspørres om i hi er det ikke slik at du svare. Og så går det og an å svare for din egen del uten å legge ut en hel brødtekst om hva du mener alle andre skal gjøre. 

Anonymkode: 22c8d...95f

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kommentar til observasjoner i fellesdusj.

Jeg tror mange godt voksne kvinner ikke ville vært komfortable med å vise seg frem helt glattbarbert. Så fellesdusjen er derfor ikke helt representativ for kvinner generelt.

Anonymkode: fd6cb...ecc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

En kommentar til observasjoner i fellesdusj.

Jeg tror mange godt voksne kvinner ikke ville vært komfortable med å vise seg frem helt glattbarbert. Så fellesdusjen er derfor ikke helt representativ for kvinner generelt.

Anonymkode: fd6cb...ecc

Det var mer vanlig å se godt voksne kvinner som var glattbarbert før. Nå er det som nevnt ca 67% av kvinner som fjerner alt, friserer eller stusser. Hvor mange av de 67% som er helt glatt aner jeg ikke, men vi er mange som bare stusser litt. 33% har da ifølge undersøkelsen full busk

Anonymkode: bad1d...811

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M. Stusser her. Til tider veldig kort, veldig greit å ha det kort. Dama er glatt. I herredusjen varierer det veldig ser jeg, men de fleste på min alder har nok stussa.

Anonymkode: 873ab...6bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Ja. Leste du hva ts skreiv?

Det er ikke svareplikt i alle tråder på kg! Viss du ikke har erfaring med det det etterspørres om i hi er det ikke slik at du svare. Og så går det og an å svare for din egen del uten å legge ut en hel brødtekst om hva du mener alle andre skal gjøre. 

Anonymkode: 22c8d...95f

Kan faktisk svare på, og kommentere nøyaktig hva en vil, uten at noen skal bestemme noe som helst.

Anonymkode: 9bbb3...b6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Kan faktisk svare på, og kommentere nøyaktig hva en vil, uten at noen skal bestemme noe som helst.

Anonymkode: 9bbb3...b6e

Det handler om noe så enkelt som å respektere hva tråder handler om. Har en ingenting å bidra med iforhold til hi lar en vær å kommentere. Så viktig er det ikke å få frem at noen liker å ha hår og noen ikke liker å ha hår. Det vet vi fra før, så viss du tror du finner opp kruttet på nytt må jeg dessverre skuffe deg.

Jeg skjønner at du har litt tungt for det men var det ikke du som kommenterte i denne tråden at respekt for andre var viktig og at du var enig med det. Du utviser ingen respekt for trådens tema, ts, andre som evner å holde seg til tema når du selv synes det er så vanskelig. Normal høffelighet og folkeskikk burde ikke være så vanskelig enten de har hår på tissen eller ikke.

Anonymkode: 22c8d...95f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det handler om noe så enkelt som å respektere hva tråder handler om. Har en ingenting å bidra med iforhold til hi lar en vær å kommentere. Så viktig er det ikke å få frem at noen liker å ha hår og noen ikke liker å ha hår. Det vet vi fra før, så viss du tror du finner opp kruttet på nytt må jeg dessverre skuffe deg.

Jeg skjønner at du har litt tungt for det men var det ikke du som kommenterte i denne tråden at respekt for andre var viktig og at du var enig med det. Du utviser ingen respekt for trådens tema, ts, andre som evner å holde seg til tema når du selv synes det er så vanskelig. Normal høffelighet og folkeskikk burde ikke være så vanskelig enten de har hår på tissen eller ikke.

Anonymkode: 22c8d...95f

Når skal du utøve vanlig folkeskikk?

Anonymkode: 9bbb3...b6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Når skal du utøve vanlig folkeskikk?

Anonymkode: 9bbb3...b6e

Nice try. Hadde ikke mehe og nek ødelagt tråden lenge før jeg begynte å skrive i denne tråden hadde det vært en helt fin tråd men så snart noen skal dytte sine egne preferanser over på alle andre og snakke ned andres valg blir det dårlig stemning. Noe ts skrev veldig tydelig i hi at ts ikke var interessert i. Men kjekt å vite at du ikke står inne for dine egne ord i det minste😉

Anonymkode: 22c8d...95f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Nice try. Hadde ikke mehe og nek ødelagt tråden lenge før jeg begynte å skrive i denne tråden hadde det vært en helt fin tråd men så snart noen skal dytte sine egne preferanser over på alle andre og snakke ned andres valg blir det dårlig stemning. Noe ts skrev veldig tydelig i hi at ts ikke var interessert i. Men kjekt å vite at du ikke står inne for dine egne ord i det minste😉

Anonymkode: 22c8d...95f

Og hvor i svarte helvete har jeg skrevet om mine egne preferanser?! De ser du for faen meg til å finne, og sørg for egen del at AB er korrekt! Er det forstått??!!

Anonymkode: 9bbb3...b6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Og hvor i svarte helvete har jeg skrevet om mine egne preferanser?! De ser du for faen meg til å finne, og sørg for egen del at AB er korrekt! Er det forstått??!!

Anonymkode: 9bbb3...b6e

Nå må du roe deg ned, pust inn og ut et par ganger og tenk på blodtrykket ditt.

Jeg skrev "noen", jeg skrev ikke deg. Ikke alt her i universet handler om deg skjønner du.

Jeg tenkte mer på de jeg f.eks siterte helt i begynnelsen på side 1,"Gutter/menn som senere i livet barberer vekk alt er jo bare svake, og er påvirket av influencere/homogutta i ymse bransjer som motebransjen, pengefolka hos barbermaskinprodusenter etc."

Ringer det noen bjeller? Eller må jeg stave noe mer langsomt ut for deg. Slike mennesker trøkker sitt syn og sine preferanser over på folk i en tråd der det ikke handlet om noen sine preferanser i det hele tatt.

Er det de samme idiotene som går inn på graviditetsforumet og skriver i en tråd for gravide at de ikke er gravide?

Samme med den andre ab jeg siterte som du da klikket i vinkel for at jeg spurte hvorfor de ikke  evnet å holde seg til hi og trådens tema 

"Jeg håper det snart blir mer godtatt og "ønsket" med full busk jeg, synes barbering er noe herk og veldig ubehagelig når det begynner å gro ut igjen. (Dagen etter stikker det som et lite h...)

Ingenting av disse innleggene (som jeg btw aldri har anklaget deg for å skrive, må du f. meg ta rulle inn...) svarer ikke på hi og har noenting med tema i denne tråden å gjøre.

Går det fremdeles litt for fort for deg eller?

Anonymkode: 22c8d...95f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Nå må du roe deg ned, pust inn og ut et par ganger og tenk på blodtrykket ditt.

Jeg skrev "noen", jeg skrev ikke deg. Ikke alt her i universet handler om deg skjønner du.

Jeg tenkte mer på de jeg f.eks siterte helt i begynnelsen på side 1,"Gutter/menn som senere i livet barberer vekk alt er jo bare svake, og er påvirket av influencere/homogutta i ymse bransjer som motebransjen, pengefolka hos barbermaskinprodusenter etc."

Ringer det noen bjeller? Eller må jeg stave noe mer langsomt ut for deg. Slike mennesker trøkker sitt syn og sine preferanser over på folk i en tråd der det ikke handlet om noen sine preferanser i det hele tatt.

Er det de samme idiotene som går inn på graviditetsforumet og skriver i en tråd for gravide at de ikke er gravide?

Samme med den andre ab jeg siterte som du da klikket i vinkel for at jeg spurte hvorfor de ikke  evnet å holde seg til hi og trådens tema 

"Jeg håper det snart blir mer godtatt og "ønsket" med full busk jeg, synes barbering er noe herk og veldig ubehagelig når det begynner å gro ut igjen. (Dagen etter stikker det som et lite h...)

Ingenting av disse innleggene (som jeg btw aldri har anklaget deg for å skrive, må du f. meg ta rulle inn...) svarer ikke på hi og har noenting med tema i denne tråden å gjøre.

Går det fremdeles litt for fort for deg eller?

Anonymkode: 22c8d...95f

Du klarte ikke å utføre det jeg ba deg om, hvorfor ikke? Jeg ba SPESIFIKT om mine! Og så rabler du ned noe jeg overhodet ikke har noe med, med en lite unnskylding til slutt, HVORFOR?! Det du har dratt i gang helt fra ditt innlegg #16 er bare kverrulering og faenskap, og du skjønner jo ikke selv at du driter deg loddrett ut med din holdning til hva som tillates å skrive for alle og en hver her inne? Hva er hensikten? Hva vil du oppnå? Status som moralvokter for å holde alle unna tråden? Og hva i helvete er feil med å oppgi sine egne prefereanser, som andre gjør her? Og da driter jeg i HI, nå spør jeg DEG!

Anonymkode: 9bbb3...b6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Italienske damer er forbilde til det. 

Anonymkode: fc77f...f1e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Italienske damer er forbilde til det. 

Anonymkode: fc77f...f1e

På hvilken måte?

Anonymkode: cd70e...4bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å svare på det du spør om, så er det veldig vanlig med kjønnshår. Det er noe alle mennesker får etter at de er kommet i puberteten. Så alle voksne mennesker har kjønnshår. 

Det du egentlig lurer på, er hvor vanlig det er å beholde, eller fjerne kjønnshårene tenker jeg.

Anonymkode: 26aff...637

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...