Gå til innhold

Hvor vanlig er det med kjønnshår?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Og da er det også fritt frem for en hver, å kommentere hva de måtte ønske? Eller?

Anonymkode: 9bbb3...b6e

Det har jo ingenting med trådens tema å gjøre men du må jo bare si hva du spiste til middag i går, fortelle om feriepengene dine og hvor mye du elsker samboeren din i denne tråden i samme slengen. Jeg forbeholder meg retten til å mene slike mennesker er mehe og sosialt inkompetente og jeg utrykker det også.

Anonymkode: 22c8d...95f

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Og da er det også fritt frem for en hver, å kommentere hva de måtte ønske? Eller?

Anonymkode: 9bbb3...b6e

Ts har foresten også henvendt seg til det første svaret i tråden med hvorfor de svarer på noe annet om det de blir spurt om så det er tydelig at også ts mener en bør holde seg til trådens tema og ikke hva en selv ønsker alle andre har. Det er jo ikke det denne tråden handler om for de som har leseforståelse.

Anonymkode: 22c8d...95f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Det har jo ingenting med trådens tema å gjøre men du må jo bare si hva du spiste til middag i går, fortelle om feriepengene dine og hvor mye du elsker samboeren din i denne tråden i samme slengen. Jeg forbeholder meg retten til å mene slike mennesker er mehe og sosialt inkompetente og jeg utrykker det også.

Anonymkode: 22c8d...95f

 

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Ts har foresten også henvendt seg til det første svaret i tråden med hvorfor de svarer på noe annet om det de blir spurt om så det er tydelig at også ts mener en bør holde seg til trådens tema og ikke hva en selv ønsker alle andre har. Det er jo ikke det denne tråden handler om for de som har leseforståelse.

Anonymkode: 22c8d...95f

Og ut fra det skal du leke (moral)politi for å utøve en hersketeknikk? Da er det jo ikke lov å skrive og mene hva en vil lengre. Hvorfor blir slike tråder da opprettet?

Anonymkode: 9bbb3...b6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Ts har foresten også henvendt seg til det første svaret i tråden med hvorfor de svarer på noe annet om det de blir spurt om så det er tydelig at også ts mener en bør holde seg til trådens tema og ikke hva en selv ønsker alle andre har. Det er jo ikke det denne tråden handler om for de som har leseforståelse.

Anonymkode: 22c8d...95f

Og hvem er det egentlig som sporer av tråden her…?

Anonymkode: 88e30...6c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

 

Og ut fra det skal du leke (moral)politi for å utøve en hersketeknikk? Da er det jo ikke lov å skrive og mene hva en vil lengre. Hvorfor blir slike tråder da opprettet?

Anonymkode: 9bbb3...b6e

De blir kanskje opprettet for at folk skal svare på det det spørres om😉 Enkelt og greit. Viss en ønsker å diskutere hva en selv liker får en heller opprette sin egen tråd om en har så stor egeninteresse av å snakke om dette at en ikke kan svare på et enkelt spm uten å blande inn sin egen preferanse.

Anonymkode: 22c8d...95f

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Stakkars mannfolk. Utrolig ekkelt med masse kjønnshår på kvinner

Anonymkode: 2c470...d0f

Det er menn som liker det. Som foretrekker det. Jeg fjerner ikke håret der og dette informerer jeg om. Aldri vært mangel på tilbud. Og møtt menn som har vært tydelige på at de ikke ønsker at kvinner skal være glatte. Jeg synes det er turn off når menn fjerner hår der

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er ekkelt med kjønnshår. De fleste jeg ser er uten 

Anonymkode: f92c7...beb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Synes det er ekkelt med kjønnshår. De fleste jeg ser er uten 

Anonymkode: f92c7...beb

Jeg er ofte i fellesgarderobe og de fleste har hår i varierende grad. I alle fall de som er 40+(kvinner). Synes det er færre som er glatt nå enn for noen år siden. 

Anonymkode: bad1d...811

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg er ofte i fellesgarderobe og de fleste har hår i varierende grad. I alle fall de som er 40+(kvinner). Synes det er færre som er glatt nå enn for noen år siden. 

Anonymkode: bad1d...811

Godt mulig du ser de der. Jeg er er også ofte felles garderoben og på stranden og ser heldigvis mange som fjerner hår og har samme oppfatning som ts: full busk tilhører heldigvis sjeldenhetene. Men hver sin lyst

Anonymkode: f92c7...beb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Godt mulig du ser de der. Jeg er er også ofte felles garderoben og på stranden og ser heldigvis mange som fjerner hår og har samme oppfatning som ts: full busk tilhører heldigvis sjeldenhetene. Men hver sin lyst

Anonymkode: f92c7...beb

Mener du kun full busk eller de som også trimmer? Jeg stusser det, men fjerner aldri alt. Ser mange som har hår i garderoben. Men kanskje ikke så mange med full busk. Men de fleste har hår. Kvinner på 40+. 

Anonymkode: bad1d...811

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Lurer på hvor smarte folk på KG er. Jeg er nysgjerrig på hvordan trenden med kjønnshår/barbering er nå, og hvor stor forskjell det evt. er mellom aldersgrupper og kjønn.

Jeg driter i hva enkeltpersoner SYNES om å fjerne kjønnshår. Det var en annen tråd som handlet om det, eller som ble dominert av folk som absolutt måtte prakke på andre sitt subjektive syn.

Jeg forsøkte å presisere hva jeg lurte på i første innlegg, og skrev hvorfor jeg opprettet en ny tråd - for å SLIPPE dem som spammet ned tråden ved å dele sitt syn på temaet. Så selvopptatt kan man altså være. Lurer på om de ville insistert på å poppe opp der også, hvis en tredje tråd hadde kommet.

Sukk... Men noen svar on topic har da kommet.

Anonymkode: 0beee...4d5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Mener du kun full busk eller de som også trimmer? Jeg stusser det, men fjerner aldri alt. Ser mange som har hår i garderoben. Men kanskje ikke så mange med full busk. Men de fleste har hår. Kvinner på 40+. 

Anonymkode: bad1d...811

Vi går vel i forskjellige garderober da 🤷‍♀️Men ja jeg ser flere med barbert eller med en liten stripe enn de som bare stusser litt eller har full busk av godt voksne og unge. Det er fremdeles slik at de fleste fjerner hår spesielt om sommeren. Jeg har tatt laser for mange år siden og er glatt hele året er selv i slutten av 40 årene. Jeg bryr meg ikke så mye hva andre gjør, det er jo en fri verden men jeg  ønsker minst mulig på både meg selv og partner. Men slik min oppfatning er så er det mer vanlig å fjerne mye til alt hår enn det er vanlig å beholde mesteparten 

Anonymkode: f92c7...beb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi går vel i forskjellige garderober da 🤷‍♀️Men ja jeg ser flere med barbert eller med en liten stripe enn de som bare stusser litt eller har full busk av godt voksne og unge. Det er fremdeles slik at de fleste fjerner hår spesielt om sommeren. Jeg har tatt laser for mange år siden og er glatt hele året er selv i slutten av 40 årene. Jeg bryr meg ikke så mye hva andre gjør, det er jo en fri verden men jeg  ønsker minst mulig på både meg selv og partner. Men slik min oppfatning er så er det mer vanlig å fjerne mye til alt hår enn det er vanlig å beholde mesteparten 

Anonymkode: f92c7...beb

Ja, men jeg ser overraskende mange med hår. Og ingen av mine venninner fjerner alt. Ja, vi snakker om sånt. Men til deg og han som lurte så leste jeg nylig en undersøkelse utført av Kondomeriet. De fant ut at ca 60% av voksne fjerner eller friserer  hår nedentil. Så da er det ganske mange med full busk

Anonymkode: bad1d...811

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, men jeg ser overraskende mange med hår. Og ingen av mine venninner fjerner alt. Ja, vi snakker om sånt. Men til deg og han som lurte så leste jeg nylig en undersøkelse utført av Kondomeriet. De fant ut at ca 60% av voksne fjerner eller friserer  hår nedentil. Så da er det ganske mange med full busk

Anonymkode: bad1d...811

Og langt flere uten full busk da med andre ord. Majoriteten faktisk

Anonymkode: f92c7...beb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Og langt flere uten full busk da med andre ord. Majoriteten faktisk

Anonymkode: f92c7...beb

Ja, 60% som fjerner alt, mye eller litt. 40% som ikke fjerner noe. 

Anonymkode: bad1d...811

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, 60% som fjerner alt, mye eller litt. 40% som ikke fjerner noe. 

Anonymkode: bad1d...811

Ja, det er altså langt flere som gjør noe med kjønnshåret sitt enn de som lar vær, 20% mer. Det er slik mine observasjoner på de plassene jeg er også. 

Anonymkode: f92c7...beb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja, det er altså langt flere som gjør noe med kjønnshåret sitt enn de som lar vær, 20% mer. Det er slik mine observasjoner på de plassene jeg er også. 

Anonymkode: f92c7...beb

Joda, men jeg ser stadig flere som lar håret være helt naturlig. Jeg stusser, men liker kun naturlige menn. Med alt kroppshår 

Anonymkode: bad1d...811

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Ja, men jeg ser overraskende mange med hår. Og ingen av mine venninner fjerner alt. Ja, vi snakker om sånt. Men til deg og han som lurte så leste jeg nylig en undersøkelse utført av Kondomeriet. De fant ut at ca 60% av voksne fjerner eller friserer  hår nedentil. Så da er det ganske mange med full busk

Anonymkode: bad1d...811

Forresten viss det er denne du mener Ny undersøkelse: Derfor barberer vi oss nedentil! | Kondomeriet (ntb.no)

så tar du noen prosenter feil

"Ikke overraskende kommer det blant annet frem at det er en høyere andel kvinner enn menn som pleier å barbere seg. Her svarer 67 % kvinner at de jevnlig eller av og til barberer seg, mot 59 % menn"

Da er vi nede i bare litt over 30% som lar alt være naturlig. 

Anonymkode: f92c7...beb

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Forresten viss det er denne du mener Ny undersøkelse: Derfor barberer vi oss nedentil! | Kondomeriet (ntb.no)

så tar du noen prosenter feil

"Ikke overraskende kommer det blant annet frem at det er en høyere andel kvinner enn menn som pleier å barbere seg. Her svarer 67 % kvinner at de jevnlig eller av og til barberer seg, mot 59 % menn"

Da er vi nede i bare litt over 30% som lar alt være naturlig. 

Anonymkode: f92c7...beb

Ja, men blant de 67% er også de som bare stusser/friserer litt. Jeg sa at jeg ser mange med hår nedentil. Og det betyr også de som bare stusser litt. Jeg sa jeg så få helt uten hår. 

Anonymkode: bad1d...811

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, men blant de 67% er også de som bare stusser/friserer litt. Jeg sa at jeg ser mange med hår nedentil. Og det betyr også de som bare stusser litt. Jeg sa jeg så få helt uten hår. 

Anonymkode: bad1d...811

Og jeg ser igjen omvendt. Det betyr ikke at jeg ikke ser kjønnshår, men det er mange som er glatt og flesteparten i min omgangskrets foretrekker dette. Vi har forskjellige observasjoner da. 

Anonymkode: f92c7...beb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...