Gå til innhold

Riktig av henne bli så sur?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har holdt oss ekslusive i litt over mnd men hun har vært veldig pågående og kanskje jeg mindre i perioder. Vi har møtt hverandre litt lite pga mye som skjer, sykdom og andre greier. Igår fikk jeg ikke ringt henne som jeg pleier og heller ikke sendt mld og hun "klikker' fordi jeg ikke svarte. Hu skrev at jeg tydelig koste meg og at jeg visste hva jeg holdt på med så åpnet hun ikke mld på flere timer. Jeg kan ikke gi henne mer enn jeg orker-- hva skjer med hun  ? 

Anonymkode: 00b85...f1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Vi har holdt oss ekslusive i litt over mnd men hun har vært veldig pågående og kanskje jeg mindre i perioder. Vi har møtt hverandre litt lite pga mye som skjer, sykdom og andre greier. Igår fikk jeg ikke ringt henne som jeg pleier og heller ikke sendt mld og hun "klikker' fordi jeg ikke svarte. Hu skrev at jeg tydelig koste meg og at jeg visste hva jeg holdt på med så åpnet hun ikke mld på flere timer. Jeg kan ikke gi henne mer enn jeg orker-- hva skjer med hun  ? 

Anonymkode: 00b85...f1c

Høres ut som hun er usikker på seg slev.

Trust issues?

 

Anonymkode: 65c7d...811

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Høres ut som hun er usikker på seg slev.

Trust issues?

 

Anonymkode: 65c7d...811

Det er ikke min feil ? 

Anonymkode: 00b85...f1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere hadde nok forskjellige forventinger når dere ble eksklusive. Hun forventet at møtene ble hyppigere, og at du skulle ta mye kontakt.

Du burde ha kommunisert med henne at det er litt mye som skjer i livet akkurat nå, og derav får dere ikke møtt hverandre osv så mye som dere vil.

For hennes del kan det oppleves som at du egentlig ikke er så interessert likevel, at du holder henne på gress kanskje.

Anonymkode: 0e309...32d

  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dere hadde nok forskjellige forventinger når dere ble eksklusive. Hun forventet at møtene ble hyppigere, og at du skulle ta mye kontakt.

Du burde ha kommunisert med henne at det er litt mye som skjer i livet akkurat nå, og derav får dere ikke møtt hverandre osv så mye som dere vil.

For hennes del kan det oppleves som at du egentlig ikke er så interessert likevel, at du holder henne på gress kanskje.

Anonymkode: 0e309...32d

Jeg har sagt tidligere at jeg ikke har funnet den store gnisten helt men har likevel brydd meg om henne. Hun ga litt opp men jeg kjente jeg ikke ville gi henne opp helt men hun har krevd litt mye den siste tiden. Det var en kveld der hun ikke fikk noe av meg og hun sendte meg den mld ,pluss st hun nå er stille . Føler d blir så drama 

Anonymkode: 00b85...f1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om jeg holder h på gress 

Anonymkode: 00b85...f1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har ikke nok følelser i dette, og da er det dårlig gjort av deg å fortsette dette "forholdet".

Du gjør deg selv litt utilgjengelig, og hun vet at du har sagt at du ikke finner den helt store gnisten i dette, ergo blir hun mer pågående, fordi hun føler du trekker deg unna.

Ikke vær i et forhold hvor følelsene dine for dama ikke er riktig, for det går aldri bra. Du ødelegger for deg selv, og du ødelegger henne.

Anonymkode: dd2a8...02c

  • Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slipp henne fri.

Anonymkode: 652e9...bd5

  • Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg har sagt tidligere at jeg ikke har funnet den store gnisten helt men har likevel brydd meg om henne. Hun ga litt opp men jeg kjente jeg ikke ville gi henne opp helt men hun har krevd litt mye den siste tiden. Det var en kveld der hun ikke fikk noe av meg og hun sendte meg den mld ,pluss st hun nå er stille . Føler d blir så drama 

Anonymkode: 00b85...f1c

Du er jo med på å lage og opprettholde drama så lenge du holder henne "på gress", er utydelig og gir henne forhåpninger. Her må du bare bestemme deg. Ikke lek med henne. Vær ærlig og stå i det

Anonymkode: 4f946...673

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slipp henne fri. Nå holder du henne på gress til du finner en du faktisk er interessert i. Det er slemt å ikke bryte. Hun er med deg fordi hun har mye sterkere følelser for deg enn du har for henne. 

Hun er sur, eller egentlig skikkelig såret fordi du åpenbart ikke gjengjelder følelsene hennes. Hadde du hatt like sterke følelser som henne ville du vært mye opptatt av å forsikre henne om at du f.eks ønsker forhold osv. En med sterke følelser blir redd for å miste den andre. Du ser ikke ut til å bry deg nevneverdig. 

Hadde du hatt sterkere følelser hadde du antagelig ikke villet være fra henne så mye, spesielt i starten. Mannen og jeg fikk ikke nok av hverandre, og brukte hvert ledige minutt sammen. Vi ble helt oppslukt i hverandre. Sånn er vi ennå, dog kanskje ikke like intenst. Jeg er ekstremt introvert, men mannen får meg omtrent til å glemme det. 

Gi henne muligheten til å finne noen andre. 

 

 

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Vi har holdt oss ekslusive i litt over mnd men hun har vært veldig pågående og kanskje jeg mindre i perioder. Vi har møtt hverandre litt lite pga mye som skjer, sykdom og andre greier. Igår fikk jeg ikke ringt henne som jeg pleier og heller ikke sendt mld og hun "klikker' fordi jeg ikke svarte. Hu skrev at jeg tydelig koste meg og at jeg visste hva jeg holdt på med så åpnet hun ikke mld på flere timer. Jeg kan ikke gi henne mer enn jeg orker-- hva skjer med hun  ? 

Anonymkode: 00b85...f1c

Jeg vet ikke hva du mener med"klikker". Men hun virker usikker på deg. Hun er mer pågående enn deg. Hun er nok usikker på om  du er interessert. Hvis du ikke har mer å gi, er det kanskje ikke en så veldig god match? 

 

Anonymkode: ebc27...725

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg har sagt tidligere at jeg ikke har funnet den store gnisten helt men har likevel brydd meg om henne. Hun ga litt opp men jeg kjente jeg ikke ville gi henne opp helt men hun har krevd litt mye den siste tiden. Det var en kveld der hun ikke fikk noe av meg og hun sendte meg den mld ,pluss st hun nå er stille . Føler d blir så drama 

Anonymkode: 00b85...f1c

Hvorfor er du sammen med henne om du ikke har den "store gnisten"? Hun har til og med prøvd å avslutte det, så lurte du henne til å forsette selvom du ikke er gira? Det er jo du som lager drama og kvalme her! Du er manipulerende og selvsentrert, håper for hennes del at dere snart er slut slik at hun kan finne noen med verdi. 

  • Liker 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Du har ikke nok følelser i dette, og da er det dårlig gjort av deg å fortsette dette "forholdet".

Du gjør deg selv litt utilgjengelig, og hun vet at du har sagt at du ikke finner den helt store gnisten i dette, ergo blir hun mer pågående, fordi hun føler du trekker deg unna.

Ikke vær i et forhold hvor følelsene dine for dama ikke er riktig, for det går aldri bra. Du ødelegger for deg selv, og du ødelegger henne.

Anonymkode: dd2a8...02c

Enig. 

7 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har sagt tidligere at jeg ikke har funnet den store gnisten helt men har likevel brydd meg om henne. Hun ga litt opp men jeg kjente jeg ikke ville gi henne opp helt men hun har krevd litt mye den siste tiden. Det var en kveld der hun ikke fikk noe av meg og hun sendte meg den mld ,pluss st hun nå er stille . Føler d blir så drama 

Anonymkode: 00b85...f1c

Det som du gjør kalles å holde noen på gress. Du liker henne ikke, men samtidig så nekter du å gi slipp på henne fordi det er bedre å ha noen enn å være alene. 

Anonymkode: 42700...adc

  • Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Vi har holdt oss ekslusive i litt over mnd men hun har vært veldig pågående og kanskje jeg mindre i perioder. Vi har møtt hverandre litt lite pga mye som skjer, sykdom og andre greier. Igår fikk jeg ikke ringt henne som jeg pleier og heller ikke sendt mld og hun "klikker' fordi jeg ikke svarte. Hu skrev at jeg tydelig koste meg og at jeg visste hva jeg holdt på med så åpnet hun ikke mld på flere timer. Jeg kan ikke gi henne mer enn jeg orker-- hva skjer med hun  ? 

Anonymkode: 00b85...f1c

Virker som hun mener du er hot og cold. Er du det? 

Virke litt intenst å ringe hver kveld da. Kansje dere trenger litt mer senkede skuldre på ringingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Enig. 

Det som du gjør kalles å holde noen på gress. Du liker henne ikke, men samtidig så nekter du å gi slipp på henne fordi det er bedre å ha noen enn å være alene. 

Anonymkode: 42700...adc

Om det stemmer at du ikke har følelser for henne og at du derfor er av og på, så må du avslutte det og gå videre. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en sier at en skal ringe og ikke gjør det, og ei heller sender en melding som forklarer hvorfor så er det et rødt flagg ja.
Hvis en dagen derpå er taus, ja da går en rett i søppelbøtten min iallefall , uten noe mere dill. 
Å holde avtaler er en viktig egenskap , og skjer det noe  uforutsett så gir en beskjed.  
 

Anonymkode: ee4da...fab

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

SPOCA skrev (På 10.7.2024 den 7.58):

Slipp henne fri. Nå holder du henne på gress til du finner en du faktisk er interessert i. Det er slemt å ikke bryte. Hun er med deg fordi hun har mye sterkere følelser for deg enn du har for henne. 

Hun er sur, eller egentlig skikkelig såret fordi du åpenbart ikke gjengjelder følelsene hennes. Hadde du hatt like sterke følelser som henne ville du vært mye opptatt av å forsikre henne om at du f.eks ønsker forhold osv. En med sterke følelser blir redd for å miste den andre. Du ser ikke ut til å bry deg nevneverdig. 

Hadde du hatt sterkere følelser hadde du antagelig ikke villet være fra henne så mye, spesielt i starten. Mannen og jeg fikk ikke nok av hverandre, og brukte hvert ledige minutt sammen. Vi ble helt oppslukt i hverandre. Sånn er vi ennå, dog kanskje ikke like intenst. Jeg er ekstremt introvert, men mannen får meg omtrent til å glemme det. 

Gi henne muligheten til å finne noen andre. 

 

 

Så du mener jeg holder på henne så hun ikke skal finne andre menn? Jeg vil jo ikke hun skal det men hun er litt intens og barnslig når hun begynner å skrive at jeg er stille. Sovnet i for to dager siden og jeg fikk så det holdt på mld. Hun er sikkert usikker på mg 

Anonymkode: 00b85...f1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så du mener jeg holder på henne så hun ikke skal finne andre menn? Jeg vil jo ikke hun skal det men hun er litt intens og barnslig når hun begynner å skrive at jeg er stille. Sovnet i for to dager siden og jeg fikk så det holdt på mld. Hun er sikkert usikker på mg 

Anonymkode: 00b85...f1c

Nettopp. Så hva gjør du for at hun ikke skal føle seg usikker? Og hvis du ikke synes det er viktig å tenke over det, hvorfor fortsetter du å ha kontakt?

Anonymkode: c9a34...93e

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Nettopp. Så hva gjør du for at hun ikke skal føle seg usikker? Og hvis du ikke synes det er viktig å tenke over det, hvorfor fortsetter du å ha kontakt?

Anonymkode: c9a34...93e

Vil jo treffe henne og lysten er stor 

Anonymkode: 00b85...f1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vil jo treffe henne og lysten er stor 

Anonymkode: 00b85...f1c

Høres ut som du er dritsek med vilje egentlig, så forstår ikke hvorfor du skriver her... 

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...