Gå til innhold

Hva mener dere?…


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min av og på kjæreste over mange år er utrolig sjalu og kontrollerende.

Det ble slutt mellom oss 3 mnd og da det var slutt mellom oss møtte jeg et par ganger en annen mann jeg har hatt sex med 2 ganger, da vi ble sammen igjen var jeg veldig åpen om det da vi pratet ut om diverse når vi ble sammen igjen…  vi begge var single så vi kunne i utgangspkt gjøre hva vil ville men han mener jeg var utro… ( vi hadde ikke kontakt på disse 3 mnd) 

Etter det har det vært mye av og på (ingen barn sammen og ikke samboere) 

Vi har igjen møttes og han finner på alt mulig tull om at jeg har kontakt med andre menn på diverse sosial medier som ikke stemmer, jeg er en attraktiv dame og jeg får innimellom meldinger på messenger og instagram men ingen jeg har noe med og jeg kan ikke noe for at folk sender meg meldinger…   Poenget er at vi tskal på ferie straks og han maser om at jeg skal bevise til han at jeg ikke har noen andre… med bevise så mener han at jeg skal brette opp alt av meldinger og sosiale medier… han er veldig forsiktig med å skrive hva han faktisk krever av meg( sikkert for at han er redd for at jeg skal vise andre htva han krever) jeg har ingenting å skjule men jeg synes det er utrolig ubehagelig å bli beskyld for ting som ikke stemmer, samt å må brette opp alt av «privatliv»

 

Hva mener dere? 

Anonymkode: 72f7d...aa2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dytt.

Anonymkode: 72f7d...aa2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at hvis du må brette ut hele det digitale privatlivet ditt, så kan han gjøre det samme :) Hvis han sier «nei», er det vel han som har ugler i mosen🙃

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Min av og på kjæreste over mange år er utrolig sjalu og kontrollerende.

Det ble slutt mellom oss 3 mnd og da det var slutt mellom oss møtte jeg et par ganger en annen mann jeg har hatt sex med 2 ganger, da vi ble sammen igjen var jeg veldig åpen om det da vi pratet ut om diverse når vi ble sammen igjen…  vi begge var single så vi kunne i utgangspkt gjøre hva vil ville men han mener jeg var utro… ( vi hadde ikke kontakt på disse 3 mnd) 

Etter det har det vært mye av og på (ingen barn sammen og ikke samboere) 

Vi har igjen møttes og han finner på alt mulig tull om at jeg har kontakt med andre menn på diverse sosial medier som ikke stemmer, jeg er en attraktiv dame og jeg får innimellom meldinger på messenger og instagram men ingen jeg har noe med og jeg kan ikke noe for at folk sender meg meldinger…   Poenget er at vi tskal på ferie straks og han maser om at jeg skal bevise til han at jeg ikke har noen andre… med bevise så mener han at jeg skal brette opp alt av meldinger og sosiale medier… han er veldig forsiktig med å skrive hva han faktisk krever av meg( sikkert for at han er redd for at jeg skal vise andre htva han krever) jeg har ingenting å skjule men jeg synes det er utrolig ubehagelig å bli beskyld for ting som ikke stemmer, samt å må brette opp alt av «privatliv»

 

Hva mener dere? 

Anonymkode: 72f7d...aa2

Tenker dere har det bedre hver for dere. Dere har vert av og på flere ganger, det er på tide dere avslutter det helt 

 

Anonymkode: 6f65e...316

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide å avslutte relasjonen.

Anonymkode: f3bf4...967

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MacadamiaNut skrev (8 minutter siden):

Jeg tenker at hvis du må brette ut hele det digitale privatlivet ditt, så kan han gjøre det samme :) Hvis han sier «nei», er det vel han som har ugler i mosen🙃

Poenget er at han sletter unna før han forlanger å få se min tlf.

jeg har ingen ugler i mosen men jeg synes det er ubehagelig uansett, plutselig  har jeg fått en melding av en random å da blir det et helvetes rabalder uansett hvor uskyldig jeg er.

Anonymkode: 72f7d...aa2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samt at jeg er null interessert i å følge med på hans tlf… totalt uinteressant faktisk.

Anonymkode: 72f7d...aa2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da synes jeg du skal be han drite & dra. Vil du være i et forhold med en sånn fyr uansett?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Min av og på kjæreste over mange år er utrolig sjalu og kontrollerende.

Det ble slutt mellom oss 3 mnd og da det var slutt mellom oss møtte jeg et par ganger en annen mann jeg har hatt sex med 2 ganger, da vi ble sammen igjen var jeg veldig åpen om det da vi pratet ut om diverse når vi ble sammen igjen…  vi begge var single så vi kunne i utgangspkt gjøre hva vil ville men han mener jeg var utro… ( vi hadde ikke kontakt på disse 3 mnd) 

Etter det har det vært mye av og på (ingen barn sammen og ikke samboere) 

Vi har igjen møttes og han finner på alt mulig tull om at jeg har kontakt med andre menn på diverse sosial medier som ikke stemmer, jeg er en attraktiv dame og jeg får innimellom meldinger på messenger og instagram men ingen jeg har noe med og jeg kan ikke noe for at folk sender meg meldinger…   Poenget er at vi tskal på ferie straks og han maser om at jeg skal bevise til han at jeg ikke har noen andre… med bevise så mener han at jeg skal brette opp alt av meldinger og sosiale medier… han er veldig forsiktig med å skrive hva han faktisk krever av meg( sikkert for at han er redd for at jeg skal vise andre htva han krever) jeg har ingenting å skjule men jeg synes det er utrolig ubehagelig å bli beskyld for ting som ikke stemmer, samt å må brette opp alt av «privatliv»

 

Hva mener dere? 

Anonymkode: 72f7d...aa2

Løøøøøp

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor holder dere på slik? Dere ødelegger hverandre!

Gjør ditt mest fornuftige valg - avlys den turen, selv om du taper penger på det. Og så kutter du denne mannen ut av ditt liv for alltid - blokker og ha aldri noen som helst kontakt igjen.

Og søk hjelp til å finne ut hvorfor du blir i en så ødeleggende relasjon i så mange år!

Anonymkode: ef165...3b3

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare avslutte? vært vitne til av og på forhold mange ganger, har aldri endt godt uansett.

Anonymkode: 3def8...43c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvorfor holder dere på slik? Dere ødelegger hverandre!

Gjør ditt mest fornuftige valg - avlys den turen, selv om du taper penger på det. Og så kutter du denne mannen ut av ditt liv for alltid - blokker og ha aldri noen som helst kontakt igjen.

Og søk hjelp til å finne ut hvorfor du blir i en så ødeleggende relasjon i så mange år!

Anonymkode: ef165...3b3

Tror faktisk jeg tar ditt råd ❤️

Anonymkode: 72f7d...aa2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra! Ikke noe vits å være sammen med en fyr som ikke stoler på deg eller tror på deg. Lykke til!!!

Anonymkode: 609d0...a9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er allerede voldsutsatt ved den kontrollerende adferden, og det vil bare bli verre.
Kom deg unna så fort du kan, og ikke gi ham tilgang til meldinger som du har fått av andre.
Sender man ei melding til noen, så er det ment til det mennesket; ikke til en psycho som vil finne ting å bruke imot deg. Da trekker du også uforstående inn i den psykiske mishandlingsstrategien han legger opp for å isolere deg, og få mer kontroll.

LØP

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan ikke kontrollere deg hvis du tar makten over ditt eget liv.

DU bestemmer over deg selv. Ingen andre. Hvis han vil bestemme over deg, så sier du nei. Blir han sur, så får han selvsagt lov til det. Han bestemmer over seg selv. Men ikke la han gjøre det ubehagelig for deg. Hvis han er ubehagelig, kan du fjerne deg selv fra han. Hvem gidder å omgås sure folk som ødelegger dagen din?

Du har lov til å melde med hvem du vil. Du vet selv at du er trofast, så du fortjener ikke å straffes. At han vil bryte dine grenser er ikke greit. Privatlivet ditt er kun ditt. Han har ikke krav på å lese dine meldinger.

Anonymkode: d1fe1...de5

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener du må skaffe en bedre overskrift.

Anonymkode: 82b1c...66d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor gidder du å finne deg i det? Er det virkelig det beste du kan få? Er du ikke verdt mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke giddet. 

Anonymkode: 99377...4fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Poenget er at han sletter unna før han forlanger å få se min tlf.

jeg har ingen ugler i mosen men jeg synes det er ubehagelig uansett, plutselig  har jeg fått en melding av en random å da blir det et helvetes rabalder uansett hvor uskyldig jeg er.

Anonymkode: 72f7d...aa2

Han har ingenting med å kreve innsyn. Enten så må han stole på deg, eller så må han drite i forholdet å gå videre. Du skylder han ingenting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Tror faktisk jeg tar ditt råd ❤️

Anonymkode: 72f7d...aa2

Jeg håper du virkelig gjør det! ❤️

Han kommer til å prøve å overtale deg, manipulere deg, gi deg skyldfølelse, vise sinne osv.

Men bare vær kort og saklig mot ham, si at du har innsett at dette ikke lenger fungerer, og at du derfor gjør det slutt og heller ikke blir med på turen. Si at du forventer at han respekterer at du fra nå ikke ønsker mer kontakt og at han derfor ikke kontakter deg på noen som helst måte fremover heller.

Og hvis du mister pengene for turen, så tenk på det som den beste investeringen du har gjort for resten av ditt liv å tape de pengene - for du har frigjort deg fra det som er et veldig ødeleggende forhold.

Snakk gjerne med en venninne eller familiemedlem som du stoler helt på, fortell at du nå trenger å avslutte dette forholdet 100 % og at du kanskje trenger litt støtte fremover. Og så velger du å bruke tiden fremover på ting som er positivt for deg og ditt liv :)

❤️

 

Anonymkode: ef165...3b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...