AnonymBruker Skrevet 8. juli #1 Del Skrevet 8. juli Hva synes dere om navnet Olufine? Anonymkode: 245ff...713 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli #2 Del Skrevet 8. juli 🤮 Anonymkode: cd610...09d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli #3 Del Skrevet 8. juli Evt. Olevine. Anonymkode: 245ff...713 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli #4 Del Skrevet 8. juli Nei!! Rett og slett fælt. Det samme med Jakobine. Anonymkode: 09e56...51d 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 9. juli #5 Del Skrevet 9. juli Nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktualia Skrevet 9. juli #6 Del Skrevet 9. juli Hva med Olafia? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 9. juli #7 Del Skrevet 9. juli Nei, bare nei. Hva med Ophelia? 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli #8 Del Skrevet 9. juli Viktualia skrev (14 timer siden): Hva med Olafia? Olafia klinikken? Anonymkode: d4653...e92 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktualia Skrevet 10. juli #9 Del Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (7 timer siden): Olafia klinikken? Anonymkode: d4653...e92 Ja, hva med den? Oppkalt etter en dame som het Olafia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli #10 Del Skrevet 10. juli Viktualia skrev (10 minutter siden): Ja, hva med den? Oppkalt etter en dame som het Olafia. Det bringer tanken hen på kjønnssykdommer… Anonymkode: 72dfc...1b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktualia Skrevet 10. juli #11 Del Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det bringer tanken hen på kjønnssykdommer… Anonymkode: 72dfc...1b6 Deg om det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli #12 Del Skrevet 10. juli Viktualia skrev (4 minutter siden): Deg om det. Hvordan vet du at det er bare meg? Anonymkode: 72dfc...1b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli #13 Del Skrevet 10. juli Olufine er et gammelt fint navn med tradisjoner. Godt norsk navn. Anonymkode: 95157...f1f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktualia Skrevet 10. juli #14 Del Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Hvordan vet du at det er bare meg? Anonymkode: 72dfc...1b6 "Deg om det" betyr: det er din mening, ikke min. Jeg vet da vel ikke hva alle i hele verden mener om det navnet, det skjønner du nok. Man kan finne noe negativt å knytte til ethvert navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli #15 Del Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (17 timer siden): Olufine er et gammelt fint navn med tradisjoner. Godt norsk navn. Anonymkode: 95157...f1f Fra 1900 til 2017 er det kun 120 kvinner som har hatt det navnet, så ikke akkurat noe vanlig norsk navn, nei. Anonymkode: ddc6a...8ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli #16 Del Skrevet 11. juli Mormor het det. Jeg liker navnet pga mormor, men hun selv hatet navnet sitt Anonymkode: fbed9...583 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaane doe Skrevet 11. juli #17 Del Skrevet 11. juli Personlig syns jeg det var et "tungt" og stygt navn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli #18 Del Skrevet 11. juli Min bestemor het Olefine . Hun likte ikke navnet sitt. Anonymkode: d449a...888 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli #19 Del Skrevet 12. juli Vet om ei Emily Olufine, det er litt for kræsj for min smak Anonymkode: c4cfc...009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli #20 Del Skrevet 16. juli Syns Kurtine er finere. Anonymkode: af9f7...0f6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå