AnonymBruker Skrevet 9. juli #41 Del Skrevet 9. juli Å tilby skohorn er høflig og helt normalt Anonymkode: ae16c...34a 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli #42 Del Skrevet 9. juli 7 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har det jo ikke fremme, det ligger i en eller annen skuff, vet ikke engang hvilken. Glemmer mellom hver gang de kommer at de vil ha det, også spør de, og må da begynne å lete. Tenåringen trasker da ut med skolene halvveis på, og venninna mi ler oppgitt 😁 JEG synes de er late, DE synes sikkert jeg er kjip 😁 Anonymkode: d3d95...974 Hvorfor finner du det ikke frem før de kommer, eller i alle fall før de skal gå? Du vet jo de ønsker å bruke det. Du er da selv lat. Anonymkode: 2e1dd...4b0 7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli #43 Del Skrevet 9. juli Jeg tenker det er ts som er lat som ikke gidder å lete fram skohornet når gjestene ber om det. Har ikke passert 40, er aktiv og trener mye, men på grunn av plager med ene hofta er det slitsomt å bøye seg og samtidig vri seg, spesielt til den ene siden. I tillegg har jeg refluksøsofagitt, og å bøye seg fremover kan være veldig ubehagelig noen ganger. Særlig når man har vært på besøk og drukket kaffe og spist kaffebrød eller middagsmat. Er trønder forresten, da det tydeligvis også er av betydning😃 Liker også å ta vare på skoene mine. På jobb bruker jeg Hoka sko til 2000 kr, bare teit å ødelegge de med nedtråkket hælkappe. Før jeg begynte å bruke skohorn ble sneakersene slitt i hælen, og da fikk jeg fort gnagsår. Anonymkode: 27426...3de 7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli #44 Del Skrevet 9. juli Alle møblerte hjem har et skohorn tilgjengelig for gjestene sine. Anonymkode: f391c...d55 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli #45 Del Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg har det jo ikke fremme, det ligger i en eller annen skuff, vet ikke engang hvilken. Glemmer mellom hver gang de kommer at de vil ha det, også spør de, og må da begynne å lete. Tenåringen trasker da ut med skolene halvveis på, og venninna mi ler oppgitt 😁 JEG synes de er late, DE synes sikkert jeg er kjip 😁 Anonymkode: d3d95...974 Du bryr deg nok om dette til å registrere hvem som bruker skohorn, og deres fysiske form, for så å skrive et innlegg om det på et forum. Men ikke nok til å legge det frem i forkant? Det er jo oppskriften på å stå igjen uten venner. Anonymkode: d5e22...375 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli #46 Del Skrevet 9. juli Bruker heller ikke skohorn (aldri prøvd engang?) men har 3! Stykker hengende i gangen Anonymkode: aeb0b...7ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli #47 Del Skrevet 9. juli Jeg tror flere enn de to ville brukt skohornet om det lå eller hang fremme. Mange spør ikke vertskapet om slikt, selv om de foretrekker det. Et skohorn var noe av det første jeg fikk meg da jeg flyttet i egen bolig, og selv om jeg var godt trent og relativt frisk - så brukte jeg det daglig. Anonymkode: c9e1e...651 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli #48 Del Skrevet 9. juli Er selv i midten av 30årene, absolutt ikke stiv i kroppen, trener 6-9 timer i uka, og jeg bruker skohorn når jeg tar på meg sko som ikke kan kippes på. Jeg har korte skohorn på kontoret og i bagen med treningskoene. Er jeg lat om jeg bøyer meg ned for å bruke ett kort skohorn? Mulig det, dog ikke fordi jeg ikke tåler bøye meg, men jeg synes det er noe herk å dra i butikker og lete etter nye gode treningssko... Så joda, du kan vel sånn sett kalle meg lat. Anonymkode: e508f...5cf 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli #49 Del Skrevet 9. juli Dårlig vertinne er å dra voldsomt hardt i, men jeg kan ikke huske sist jeg var hos noen uten et skohorn tilgjengelig - og bruker det alltid. 33 år, slank og sunn, ikke antydning til dårlig rygg. Først og fremst fordi det er bedre for skoene, men ser heller ingen grunn til å gjøre det å ta på meg sko mer omstendelig enn nødvendig. Null ulemper ved skohorn. Anonymkode: c14b2...967 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli #50 Del Skrevet 9. juli Det har jo ingenting med lat å gjøre? Har du ingen sko som f.eks er litt trange å få på? Hvor hælkappa tåler lite? Sko du vil behandle ekstra fint? Jeg bruker alltid skohorn, bortsett fra i treningshallen hvor barnet mitt trener (for der har de det ikke), men jeg bøyer meg alltid ned for å knyte skoene, det er jo ikke dét som er poenget. Anonymkode: 83ba9...8e2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 9. juli #51 Del Skrevet 9. juli Jeg bruker skohorn hver dag. Skoene mine blir knyttet som nye, en gang for alle. Knyter ikke opp og igjen. Ærlig talt, det gidder jeg ikke. Sønnen bruker også skohorn, har alltid gjort. Hadde med seg et lite og nett på skolen fra første klasse. Det er ikke det at vi ikke klarer oss uten, det er bare det at det er så mye mer praktisk og lettvint. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. juli #52 Del Skrevet 9. juli Skohorn for evig og alltid ❤️ 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli #53 Del Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg har mange sko som er vanskelige å få på seg uten skohorn. Vi har ett sånt ekstra langt flott skohorn (eller skoskje som vi kaller det) som henger på veggen fra normann copenhagen 🙈 Anonymkode: e9a31...e13 Det der jæ… skohornet der. 🤣 Så det hos alle jeg kjenner, til slutt måtte jeg kjøpe det selv - til over FEM HUNDRE SPENN. Elsker det skohornet da. ❤️😅 Anonymkode: 73273...7f0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli #54 Del Skrevet 9. juli Bruker skohorn hele tiden. Ef frisk og rask. Og har alltid skohorn tilgjengelig for gjester. Noe de fleste fra «velmøblerte hjem» jeg kjenner har. Rar holdning du har. Anonymkode: f8d14...c87 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli #55 Del Skrevet 9. juli Jeg er 30 år og sprek. Liker likevel å bruke skohorn så jeg slipper å knyte skoene hver gang, spesielt når jeg skal ha med meg 3 små ut gjennom døra. Alle jeg kjenner har skohorn i gangen og nesten alle som er på besøk her bruker skohornet. Samme på barnehagen, der henger det skohorn i gangen og nesten alle bruker det. Anonymkode: fcae3...995 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli #56 Del Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det kan hende? Jeg har tenkt at det er for å slippe å bøye seg ned😁 Tror iallefall tenåringsnevøen min bruker skohornet til det formålet, siden han heller velger å tråkke på skohælen hjem enn å bøye seg for å ta på skoene. Venninnen min bruker også skohorn fordi hun ikke gidder å bøye seg, hun ler oppgitt hver gang, og huffer seg når hun må bøye seg ned 😁 Anonymkode: d3d95...974 Du vet de finnes i ulike størrelser, eller? Bruker du kort skohorn så må du bøye deg like mye som om du ikke bruker det. Anonymkode: f1cc9...1b4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli #57 Del Skrevet 9. juli Jeg bruker ofte skohorn, nettopp fordi skoene er vanskelige å få på. Jeg ødelegger hælen, evt også tommelen ved å bare stampe oppi dem, så jeg foretrekker skohorn. Jeg blir ellers stående på huk i skritthøyde til de andre voksne i to minutter, og det er rett og slett... ubehagelig. Jeg har sensitiv nese, enkelte ting kan luktes på avstand om det attpåtil er i riktig høyde. Det handler også om at jeg har perfekt knytta sko, de er akkurat så stramme som jeg vil ha dem, og det er vanskelig å få til perfekt knytting om jeg må gjøre det på nytt. Særlig på rask tid. Nei takk - ja takk til skohorn. Anonymkode: 0d925...ae6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli #58 Del Skrevet 9. juli Skohorn og bøtte på badet er noe man absolutt burde ha av hensyn til sine gjester, selv om man ikke skulle ha behov for dette selv. Anonymkode: 71f2a...44e 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet 9. juli #59 Del Skrevet 9. juli Syns det kommer tråd om skohorn og latskap omtrent en gang i året her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli #60 Del Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (16 timer siden): .... de fås kjøpt i metall eller tre også vettu. Anonymkode: 110a0...6f8 Si det til Kjell. Var plasten han var forbanna på. Anonymkode: 23265...c6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå