MegJa Skrevet 5. juni #402 Skrevet 5. juni Cid skrev (42 minutter siden): Pultostepop. Bare navnet er nok til å la være å spise 1 1
Cid Skrevet 5. juni #403 Skrevet 5. juni MegJa skrev (2 minutter siden): Bare navnet er nok til å la være å spise Husker når man kunne designe sine egne Sørlandschips på nettet for moro skyld for noen år siden, jeg lot meg rive med 😅 1
MegJa Skrevet 5. juni #404 Skrevet 5. juni Cid skrev (49 minutter siden): Husker når man kunne designe sine egne Sørlandschips på nettet for moro skyld for noen år siden, jeg lot meg rive med 😅 Morsomme og spesielle forslag 🙂 Karamell, rømme og eddik er den jeg ville gått for, hvis jeg måtte smake på den av dem 🙂
Nietsoj Skrevet 5. juni #405 Skrevet 5. juni Jeg er et B-menneske, men siden man må stå opp tidlig klarer jeg det også. Jeg klarer meg også uten kalender. 2
Beneath the Moon Skrevet 5. juni Forfatter #406 Skrevet 5. juni Jeg liker å løse strategiske og logiske oppgaver når jeg skal slappe av. Eller så liker jeg kryssord og puslespill, eller en faktabok. 2
Hoppetaujenta Skrevet 16. juni #407 Skrevet 16. juni Jeg har pleid å slappe av med tegneblokk, penner og tusj. Kan glemme meg selv helt da og det er flott... 🙄 1
Hydrium Skrevet 16. juni #408 Skrevet 16. juni Jeg hater multer. De gro i myrområder, det burde fortelle oss nok. Fysj.
Stacy__ Skrevet 16. juni #409 Skrevet 16. juni Jeg stiller altfor høye krav til meg selv og er ofte veldig selvkritisk🥲 Jeg tar i tillegg til dette en tendens til å suge til meg negative kommentarer, tilbakemeldinger og kritikk. Og nesten overse det positive som skjer. Jeg jobbet konstant med meg selv nå som voksen med å ha fokus på det positive som skjer rundt meg og å være glad for det jeg har fått til. 1
Cid Skrevet 16. juni #410 Skrevet 16. juni Stacy__ skrev (22 minutter siden): Jeg stiller altfor høye krav til meg selv og er ofte veldig selvkritisk🥲 Jeg tar i tillegg til dette en tendens til å suge til meg negative kommentarer, tilbakemeldinger og kritikk. Og nesten overse det positive som skjer. Jeg jobbet konstant med meg selv nå som voksen med å ha fokus på det positive som skjer rundt meg og å være glad for det jeg har fått til.
lolitsme Skrevet 16. juni #411 Skrevet 16. juni (endret) Jeg har lang erfaring med WordPress, Linux og servere generelt. Jeg kan også en god del om nettverk. Faktisk snakker vi årevis med erfaring. Jeg elsker alt av elektronikk som mobiler osv. Er en stor gig. Endret 16. juni av lolitsme 1 2
MegJa Skrevet 17. juni #412 Skrevet 17. juni Mine favorittblomster er Jonsokblomst, Ballblom, Prestekrage og Myrull ❤️ Myrull har jeg vært svært fascinert av helt siden jeg var liten, fordi myrullen vokser rundt omkring i og rundt veien nedover mot Sætra ❤️ Særlig magisk er det å se myrullen som vokser rundt det lille vannet øverst i veien. Der er også skogen såpass mystisk og fin, så det er nesten så man venter på at en skapning fra et gammelt folkeeventyr skal komme ut av skogen for å hilse på deg, før du går videre... 1
Hoppetaujenta Skrevet 18. juni #413 Skrevet 18. juni Jeg er litt tiltrukket av magien som følger sommernatta på st.hans. Plukk x antall ville blomster og legg dem i en bukett under din hodepute; den du drømmer om vil bli din kjære... Så sier såga jaffall. 2 2
Hoppetaujenta Skrevet 20. juni #414 Skrevet 20. juni Måtte slå opp på nett og oppdaget at i går var det siste dagen for unger på skole og så starter den utrolig lange sommerferien hvor ALT er mulig. Lille-Hoppe var overlykkelig på de tidspunktene og styrtet ut på bare føtter, uten sokker og sko...alldeles overlykkelig ved tanken på at hun snart skulle få lov til å bade på stranda...i mellomtiden snusende på alle blomster hun kom over, laget helt sikkert liten bukett og ga til en av de gamle damene som bodde i nærheten på den tiden. Hun fikk et kongen av danmark som blidt takk. Akk...gode minner... 1
MegJa Skrevet 23. juni #415 Skrevet 23. juni Jeg er to år yngre enn min Storesøster, og jeg er akkurat bittelitt høyere enn henne. Det irriterer vettet av henne, og jeg digger det 🤣 Jeg er glad i deg, Storesøster ❤️ 1
Beneath the Moon Skrevet 23. juni Forfatter #416 Skrevet 23. juni Jeg har alltid vært veldig kunnskapstørst.
Hoppetaujenta Skrevet 24. juni #420 Skrevet 24. juni Jeg har erfaring på at brunost smelter i varmen...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå