Baktus2024 Skrevet 10. november #261 Del Skrevet 10. november 183 m høy, 90 kg tung og , host 34 år… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. november #262 Del Skrevet 10. november Når folk "hoster" i tråden får jeg lyst til å tilby hostemedusin. I tilfelle de trenger det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. november #263 Del Skrevet 12. november Jeg irriterer meg over at barn blir puttet i rosa eller blå kategori og ofte oppdratt etter kjønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. november #264 Del Skrevet 12. november Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Jeg irriterer meg over at barn blir puttet i rosa eller blå kategori og ofte oppdratt etter kjønn. Hva mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. november #265 Del Skrevet 12. november Cid skrev (1 time siden): Hva mener du? AT jenter skal oppdras litt passivt, være snille og greie, leke med dukker, like rosa farge og gjøre som mor sier. 🎀 AT gutter oppdras til å bli røffere, leke med biler, sparke fotball og være litt bråkete og det er ok og forventet. 🔵 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. november #266 Del Skrevet 12. november Hoppetaujenta skrev (52 minutter siden): AT jenter skal oppdras litt passivt, være snille og greie, leke med dukker, like rosa farge og gjøre som mor sier. 🎀 AT gutter oppdras til å bli røffere, leke med biler, sparke fotball og være litt bråkete og det er ok og forventet. 🔵 Hvordan vet du at det er slik? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. november #267 Del Skrevet 12. november Cid skrev (25 minutter siden): Hvordan vet du at det er slik? Sånn har det alltid vært. Så fort noen blir gravide og sier det til omgivelsene, så begynner ofte disse menneskene å tenke rosa og blå tanker ang. den nye ungen og hvordan alt skal bli. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. november #268 Del Skrevet 12. november Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Sånn har det alltid vært. Så fort noen blir gravide og sier det til omgivelsene, så begynner ofte disse menneskene å tenke rosa og blå tanker ang. den nye ungen og hvordan alt skal bli. Ikke noe gale i det da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. november #269 Del Skrevet 12. november Cid skrev (1 minutt siden): Ikke noe gale i det da. Tenk hvis ungen liker blått eller grønt da, men blir kun kledd i rosa? Ordet hadde ikke likt rosa. 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. november #270 Del Skrevet 12. november Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Tenk hvis ungen liker blått eller grønt da, men blir kun kledd i rosa? Ordet hadde ikke likt rosa. 😕 Slikt tenker man ikke over når man er baby. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. november #271 Del Skrevet 12. november Cid skrev (Akkurat nå): Slikt tenker man ikke over når man er baby. Jeg tenkte på alle viktige ting da jeg var baby, men ingen trodde at jeg kunne det. "Jeg vil ha iiiiis!!!" Det fikk jeg ikke, så derfor har det gått litt utfor med meg i voksenlivet. IS! I WANT!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. november #272 Del Skrevet 12. november Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jeg tenkte på alle viktige ting da jeg var baby, men ingen trodde at jeg kunne det. "Jeg vil ha iiiiis!!!" Det fikk jeg ikke, så derfor har det gått litt utfor med meg i voksenlivet. IS! I WANT!!! Du tenkte også "Jeg vil gifte meg med Anton når jeg blir stor" 👶👶🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. november #273 Del Skrevet 12. november Cid skrev (5 minutter siden): Du tenkte også "Jeg vil gifte meg med Anton når jeg blir stor" Jeg vrælte og skreik at jeg IKKE ville gifte meg i det hele tatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. november #274 Del Skrevet 12. november Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Jeg vrælte og skreik at jeg IKKE ville gifte meg i det hele tatt! Brølte Anton CID nå nettopp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. november #275 Del Skrevet 12. november Ja. Hørte du det helt dit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. november #276 Del Skrevet 12. november 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. november #277 Del Skrevet 12. november Nå tygger jeg rødlige druer som var saftige og faste nok, men akk...ingen smak i dem...bortsett fra gressaktighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 13. november #278 Del Skrevet 13. november (endret) . Endret 13. november av Disney Adult Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 14. november #279 Del Skrevet 14. november Hoppetaujenta skrev (På 12.11.2024 den 17.56): Nå tygger jeg rødlige druer som var saftige og faste nok, men akk...ingen smak i dem...bortsett fra gressaktighet. tygger ? …hmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. november #280 Del Skrevet 14. november Baktus2024 skrev (3 timer siden): tygger ? …hmmmm Ja, jeg tilhører dem som ikke drikker druer skjønner du. Saftige druer som sprekker når en tygger dem og som smaker godt attpåtil, er av det gode. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå