Gå til innhold

Fortell noe om deg selv.

Phoenix Heart

Anbefalte innlegg

Ingen vet hva en slik kommer til å gjøre, men du står nok høyt oppe på lista hans ja. :ninja: Gjem deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke spesielt glad i å fly, for det kjennes veldig trangt ut for min fysikk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huden min er ganske ømfintlig. Jeg finner ingen smykker jeg tåler, noe som er ganske kjipt, fordi det er noen jeg ønsker meg. Jeg reagerer på de fleste klokker og tåler ikke silikon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad i alle varianter av vamebehandlede poteter som kan spises. :rodmer:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (1 time siden):

Huden min er ganske ømfintlig. Jeg finner ingen smykker jeg tåler, noe som er ganske kjipt, fordi det er noen jeg ønsker meg. Jeg reagerer på de fleste klokker og tåler ikke silikon...

Nikkelallergi kalte de det i gamle dager, men er vel mer kontakteksem/ allergisk mot lateks? Har det samme selv. Får alltid større sår av teipen i plaster enn såret plasteret dekker. Kan ikke bruker klokker heller. Tåler gulløredobber, men reagerer på alt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sola de skrev (4 minutter siden):

Nikkelallergi kalte de det i gamle dager, men er vel mer kontakteksem/ allergisk mot lateks? Har det samme selv. Får alltid større sår av teipen i plaster enn såret plasteret dekker. Kan ikke bruker klokker heller. Tåler gulløredobber, men reagerer på alt annet.

Jeg tåler ikke nikkel heller 😅 De påstår jo f.eks at det er allergivennlig med kirurgisk stål, men det er faktisk bittelitt nikkel i det. 
Jeg kan ikke bruke noe form for smykker, av en eller annen grunn har jeg ikke tålt titan heller - enten klør det, eller når jeg har hatt hull i ørene har det blitt verk med en gang. 

Jeg har jo søvnapné, og har spesialmaske med skumgummi for å slippe ha silikonen rett mot huden. Men om bare en liten del av silikonen treffer huden, får jeg røde merker og sår etter kort tid. Brukte vel et halvt år på å finne en maske jeg kunne bruke, for våknet i panikk hver natt fordi det klødde så jævlig. Første natt med skumgummimaske - sov natta igjennom uten problem 😅

Og sårene jeg får av klokkereimer med silikon. Grøss 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så en stor glassmanet og en stor skilpadde som svømte inn mot den og spiste deler av den.
Da lurte jeg veldig på om de glassmanetene har følelser i hele "glasset"? :klo: Det lurer jeg på ennå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffe er beroligende ved siden av ei skive brød og jeg her tre-fire småkopper hver dag. SMÅ, altså. Ikke krus. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Kaffe er beroligende ved siden av ei skive brød og jeg her tre-fire småkopper hver dag. SMÅ, altså. Ikke krus. 

Vann er godt med 🚰

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (5 minutter siden):

Vann er godt med 🚰

Helt enig. Ikke noe renser bedre opp og forfrisker. :nikke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (22 minutter siden):

Helt enig. Ikke noe renser bedre opp og forfrisker. :nikke: 

Smakt karsk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Cid skrev (14 timer siden):

Smakt karsk?

Nei, selvsagt ikke. Jeg drikker ikke alkohol vet du. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Nei, selvsagt ikke. Jeg drikker ikke alkohol vet du. :) 

Vørterøl da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 timer siden):

Vørterøl da?

Det er det ikke alkohol i og smaker veldig godt. :nikke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

I dag er jeg lat og kommer ikke i gang med oppvask for hånd. Pc og TV kaller veldig og det er sikkert fordi
det er gråvær og yr ute. :jolie: Helt sikkert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...