Hoppetaujenta Skrevet 23. oktober #241 Del Skrevet 23. oktober Ingen vet hva en slik kommer til å gjøre, men du står nok høyt oppe på lista hans ja. Gjem deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. oktober #242 Del Skrevet 23. oktober 🛫 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. oktober #243 Del Skrevet 25. oktober Jeg er ikke spesielt glad i å fly, for det kjennes veldig trangt ut for min fysikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 25. oktober #244 Del Skrevet 25. oktober Huden min er ganske ømfintlig. Jeg finner ingen smykker jeg tåler, noe som er ganske kjipt, fordi det er noen jeg ønsker meg. Jeg reagerer på de fleste klokker og tåler ikke silikon... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. oktober #245 Del Skrevet 25. oktober Jeg er veldig glad i alle varianter av vamebehandlede poteter som kan spises. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 25. oktober #246 Del Skrevet 25. oktober Titania skrev (1 time siden): Huden min er ganske ømfintlig. Jeg finner ingen smykker jeg tåler, noe som er ganske kjipt, fordi det er noen jeg ønsker meg. Jeg reagerer på de fleste klokker og tåler ikke silikon... Nikkelallergi kalte de det i gamle dager, men er vel mer kontakteksem/ allergisk mot lateks? Har det samme selv. Får alltid større sår av teipen i plaster enn såret plasteret dekker. Kan ikke bruker klokker heller. Tåler gulløredobber, men reagerer på alt annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 25. oktober #247 Del Skrevet 25. oktober Sola de skrev (4 minutter siden): Nikkelallergi kalte de det i gamle dager, men er vel mer kontakteksem/ allergisk mot lateks? Har det samme selv. Får alltid større sår av teipen i plaster enn såret plasteret dekker. Kan ikke bruker klokker heller. Tåler gulløredobber, men reagerer på alt annet. Jeg tåler ikke nikkel heller 😅 De påstår jo f.eks at det er allergivennlig med kirurgisk stål, men det er faktisk bittelitt nikkel i det. Jeg kan ikke bruke noe form for smykker, av en eller annen grunn har jeg ikke tålt titan heller - enten klør det, eller når jeg har hatt hull i ørene har det blitt verk med en gang. Jeg har jo søvnapné, og har spesialmaske med skumgummi for å slippe ha silikonen rett mot huden. Men om bare en liten del av silikonen treffer huden, får jeg røde merker og sår etter kort tid. Brukte vel et halvt år på å finne en maske jeg kunne bruke, for våknet i panikk hver natt fordi det klødde så jævlig. Første natt med skumgummimaske - sov natta igjennom uten problem 😅 Og sårene jeg får av klokkereimer med silikon. Grøss 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 25. oktober #248 Del Skrevet 25. oktober Nei...hva skal jeg fortelle om meg selv egentlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. oktober #249 Del Skrevet 25. oktober Jeg så en stor glassmanet og en stor skilpadde som svømte inn mot den og spiste deler av den. Da lurte jeg veldig på om de glassmanetene har følelser i hele "glasset"? Det lurer jeg på ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 25. oktober #250 Del Skrevet 25. oktober Jeg liker ikke svart kaffe, men drikker det selv om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. oktober #251 Del Skrevet 26. oktober Kaffe er beroligende ved siden av ei skive brød og jeg her tre-fire småkopper hver dag. SMÅ, altså. Ikke krus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. oktober #252 Del Skrevet 26. oktober Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Kaffe er beroligende ved siden av ei skive brød og jeg her tre-fire småkopper hver dag. SMÅ, altså. Ikke krus. Vann er godt med 🚰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. oktober #253 Del Skrevet 26. oktober Cid skrev (5 minutter siden): Vann er godt med 🚰 Helt enig. Ikke noe renser bedre opp og forfrisker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. oktober #254 Del Skrevet 26. oktober Hoppetaujenta skrev (22 minutter siden): Helt enig. Ikke noe renser bedre opp og forfrisker. Smakt karsk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleRain Skrevet 26. oktober #255 Del Skrevet 26. oktober Jeg er ganske god på blokkfløyte 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 26. oktober #256 Del Skrevet 26. oktober Jeg er elendig på håndarbeid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. oktober #257 Del Skrevet 27. oktober Cid skrev (14 timer siden): Smakt karsk? Nei, selvsagt ikke. Jeg drikker ikke alkohol vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. oktober #258 Del Skrevet 27. oktober Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Nei, selvsagt ikke. Jeg drikker ikke alkohol vet du. Vørterøl da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. oktober #259 Del Skrevet 27. oktober Cid skrev (2 timer siden): Vørterøl da? Det er det ikke alkohol i og smaker veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. november #260 Del Skrevet 10. november I dag er jeg lat og kommer ikke i gang med oppvask for hånd. Pc og TV kaller veldig og det er sikkert fordi det er gråvær og yr ute. Helt sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå