Gå til innhold

Fortell noe om deg selv.

Phoenix Heart

Anbefalte innlegg

Vanja2345 skrev (På 12.7.2024 den 1.05):

Jeg har trent 6 dager i uken i to år i strekk. 

Hvordan er kroppen din etter det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For noen timer kom sola inn bak min rygg og den varmer såpass at jeg har på lillevifta mi og det var godt. :nikke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ViljenErMin skrev (9 timer siden):

Hvordan er kroppen din etter det?

Den er godt trent. Sterk. Men er nok noe slitasjepreget. Jeg er over 40, og kjenner det i hoftene spesielt. Har en gammel skade der. Men synes jeg varierer godt. Og kroppen restituerer seg godt. Om det er lurt på lang sikt? Usikker…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke at jeg er inne i en litt kronisk mangel på nattesøvn, for jeg trenger så inderlig å få sovet skikkelig ut
og bli meg selv igjen. :sukk: Full av energi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (56 minutter siden):

Jeg liker ikke at jeg er inne i en litt kronisk mangel på nattesøvn, for jeg trenger så inderlig å få sovet skikkelig ut
og bli meg selv igjen. :sukk: Full av energi. 

Ikke lett nei, sliter selv med å sove nå pga ørebetennelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vanja2345 skrev (14 timer siden):

Den er godt trent. Sterk. Men er nok noe slitasjepreget. Jeg er over 40, og kjenner det i hoftene spesielt. Har en gammel skade der. Men synes jeg varierer godt. Og kroppen restituerer seg godt. Om det er lurt på lang sikt? Usikker…

Imponerende å trene så mye etter du har bikket 40. Jeg tror det er lurt. Bedre med treningsslitasjer enn problemer som kommer av mangel på trening. Har du drevet aktivt med idrett? Hva kroppstype vil du si at du har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ViljenErMin skrev (1 time siden):

Imponerende å trene så mye etter du har bikket 40. Jeg tror det er lurt. Bedre med treningsslitasjer enn problemer som kommer av mangel på trening. Har du drevet aktivt med idrett? Hva kroppstype vil du si at du har?

Akkurat sånn jeg også tenker, bedre å ha litt slitasjeskader enn å være utrent. Drev aktivt med idrett kun frem til ca 20 år. Etter det har det kun vært egentrening. 

Er høy og relativt slank. BMI på ca 21. Før jeg ble 40 år følte jeg at jeg kunne spise hva som helst, etter fylte 40 legger jeg lettere på meg. Har mye søtsug, men prøver å fylle på med god og riktig næring for å unngå de søtsmellene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sagt litt av hvert, men aldri "Jeg Elsker Deg" til noen i dette livet. Det er nemlig noen store ord sammen. :ninja: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanja2345 skrev (4 timer siden):

Akkurat sånn jeg også tenker, bedre å ha litt slitasjeskader enn å være utrent. Drev aktivt med idrett kun frem til ca 20 år. Etter det har det kun vært egentrening. 

Er høy og relativt slank. BMI på ca 21. Før jeg ble 40 år følte jeg at jeg kunne spise hva som helst, etter fylte 40 legger jeg lettere på meg. Har mye søtsug, men prøver å fylle på med god og riktig næring for å unngå de søtsmellene. 

Vi høres ganske like. Etter jeg ble 35 har jeg slitt med å holde magemusklene synlige. Nesten uansett hvor mye jeg trener eller holder meg unna søtsakene. Har du abs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (17 timer siden):

Jeg har sagt litt av hvert, men aldri "Jeg Elsker Deg" til noen i dette livet. Det er nemlig noen store ord sammen. :ninja: 

Synes i grunn det er mange ord, gjerninger, ting man daglig gjør for andre, som forteller disse tre ord, om de skal være de ultimate for hva man føler for noen. Du har sikkert vist med dine handlinger hva du føler. Synes ikke det er så nøye med ord, da de i grunn kun er det. Hva man gjør er viktigere :nikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, akkurat slik er det. All omsorg i smått og stort er ment som en positiv ting for et annet menneske,
men...det er ikke sikkert at disse forstår det.  

På nett er det forskjellige "greier" som noen begynner å gjøre...og så må alle gjøre det. De tar sine nyfødte
og skal få dem til å gjenta "I love you" så tidlig som mulig. Så får ungene det til etter hvert (de kan jo ikke snakke
og har akkurat begynt å utforske lyder med munnen) og alle i rommet hyler og ler (og skremmer ungen) og et nytt
vellykket opptak for internettet er et faktum. En likessamler. 

For meg betyr det noe annet og noe mer. Jeg kunne aldri ha bodd i amerika, for å si det sånn. 
Der pågår det i annen hver setning og betyr nok ikke så mye lengre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sier til mamma at jeg er glad i henne hver gang før jeg legger på eller sier hadet. 

• Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte: Du er en trivelig og snill sønn OG menneske og venn. :klem2: 

Det du sier er en god ting å si. "JEG ELSKER DEG" er liksom det største en kan si og bør ikke brukes hele tiden 
om en ikke mener det. Da blir det oppbrukt, syns jeg. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden):

:hjerte: Du er en trivelig og snill sønn OG menneske og venn. :klem2: 

Det du sier er en god ting å si. "JEG ELSKER DEG" er liksom det største en kan si og bør ikke brukes hele tiden 
om en ikke mener det. Da blir det oppbrukt, syns jeg. 

Hun er den viktigste personen i livet mitt ❤️ alltid hatt et nært forhold til mamma :) hun fikk meg veldig ung (19) og da var det liksom oss to mot resten av verden.

Takk det samme forresten, du er en vidunderlig hoppetusse :hoppe:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhh...takk Cid. Nå ble jeg glad. :rodmer: Både du og din flotte mamma er heldige med hverandre. 
Syns nesten at jeg kjenner henne litt, hvis hun er som deg. 🌹

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (37 minutter siden):

Ja, akkurat slik er det. All omsorg i smått og stort er ment som en positiv ting for et annet menneske,
men...det er ikke sikkert at disse forstår det.  

På nett er det forskjellige "greier" som noen begynner å gjøre...og så må alle gjøre det. De tar sine nyfødte
og skal få dem til å gjenta "I love you" så tidlig som mulig. Så får ungene det til etter hvert (de kan jo ikke snakke
og har akkurat begynt å utforske lyder med munnen) og alle i rommet hyler og ler (og skremmer ungen) og et nytt
vellykket opptak for internettet er et faktum. En likessamler. 

For meg betyr det noe annet og noe mer. Jeg kunne aldri ha bodd i amerika, for å si det sånn. 
Der pågår det i annen hver setning og betyr nok ikke så mye lengre. 

Hva du skrev om engelsk og I love you, fikk meg til å nynne på denne strofen fra Snow Patrols Chasing cars.

Those three words
Are said too much
They're not enough

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel skrevet. :)  Du synger pent også kan jeg høre. :fnise: *gjemme lytteutstyret sitt* 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Vel skrevet. :)  Du synger pent også kan jeg høre. :fnise: *gjemme lytteutstyret sitt* 

Tror du gjør rett i å gjemme lytteutstyret. Jeg synger som full måke. Skrekkelig :ler:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...