Sola de Skrevet 20. september #121 Del Skrevet 20. september MegJa skrev (21 timer siden): Jeg har kjærlighetssorg, og savner han på alle døgnets tider. Han er den eneste mannen jeg vil ha. Den eneste mannen jeg ønsker å kalle for min 💔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. september #122 Del Skrevet 20. september Det er veldig lenge siden jeg har vært i nærheten av noe som kan kalles kjærlighetssorg. Jeg er standhaftig singel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. september #123 Del Skrevet 20. september Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Det er veldig lenge siden jeg har vært i nærheten av noe som kan kalles kjærlighetssorg. Jeg er standhaftig singel. Jeg har aldri vært hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. september #124 Del Skrevet 20. september Cid skrev (3 timer siden): Jeg har aldri vært hehe. Singel? @Cid Jeg får ikke sove som vanlig, men skal forsøke igjen - trenger søvn om natta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. september #125 Del Skrevet 20. september Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Singel? @Cid Jeg får ikke sove som vanlig, men skal forsøke igjen - trenger søvn om natta. Nei i et forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. september #126 Del Skrevet 21. september Jeg liker å ha et lager av ting jeg får bruk for. En tørr bod er et must. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. september #127 Del Skrevet 21. september Hoppetaujenta skrev (30 minutter siden): Jeg liker å ha et lager av ting jeg får bruk for. En tørr bod er et must. Tørr bod? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. september #128 Del Skrevet 21. september Cid skrev (1 time siden): Tørr bod? Ja. Du har antagelig det i nokså ny bolig(?), men eldre boliger har kanskje boder under jorda i kjellerene og der kan det være lekkasje utenfra og da blir det fukt eller enda verre i bodene og da kan det ikke lagres ting som ikke tåler fuktighet der. Det vet jeg mye om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. september #129 Del Skrevet 27. september Jeg kjenner at jeg er glad for at det atter er fredag og må si at dennne uka har gått fort. Yii-HA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 27. september #130 Del Skrevet 27. september MegJa skrev (På 19.9.2024 den 20.12): Jeg har kjærlighetssorg, og savner han på alle døgnets tider. Han er den eneste mannen jeg vil ha. Den eneste mannen jeg ønsker å kalle for min 💔 Det går over heldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 27. september #131 Del Skrevet 27. september Lur Venn skrev (7 timer siden): Det går over heldigvis Ja, med tiden. Og godt er det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 28. september #132 Del Skrevet 28. september Jeg er stort sett alltid treg, og har vært det siden jeg ble født 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 28. september #133 Del Skrevet 28. september Titania skrev (20 minutter siden): Jeg er stort sett alltid treg, og har vært det siden jeg ble født 😝 Du var 1 år da du ble født Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 28. september #134 Del Skrevet 28. september Lur Venn skrev (16 minutter siden): Du var 1 år da du ble født Ikke helt, men født 4 dager etter termin 😅 Så startet med å være treg allerede der 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. september #135 Del Skrevet 28. september Titania skrev (3 minutter siden): Ikke helt, men født 4 dager etter termin 😅 Så startet med å være treg allerede der 😂 Bedre å være født for seint enn for tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 28. september #136 Del Skrevet 28. september Dyr hjalp meg igjennom en barndom med udiagnostisert autisme ❤️🩹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. september #137 Del Skrevet 28. september Jeg har aldri vært komfortabel rundt dyr, var livredd for hunder som barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 28. september Forfatter #138 Del Skrevet 28. september Jeg har aldri vært redd for dyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 28. september #139 Del Skrevet 28. september (endret) Jeg stoler mer på dyr enn på mennesker. Det har jeg alltid gjort. Har elsket dyr siden jeg var en neve stor. Endret 28. september av jukkapalme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 28. september Forfatter #140 Del Skrevet 28. september Dyr har aldri sviktet meg, men det har mennesker. Jeg stoler også mer på dyr enn mennesker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå