Gå til innhold

Fortell noe om deg selv.


Freyja Valkyrie

Anbefalte innlegg

Freyja Valkyrie skrev (På 26.7.2024 den 11.44):

I november fyller jeg 45 år. 

Men jeg føler meg ikke så gammel i det hele tatt. 

Jeg er et år eldre enn deg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er alltid mer våken og har mye mer krefter til å få ting gjort sent på kvelden og om natten enn det jeg har i løpet av dagen. Ikke ideelt når jeg må tidlig opp for å få barnet på skolen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lar meg veldig lett fascinere av ting andre bare tenker «jaja» over. Litt som en barn som ser noe nytt 😝

F.eks sånn som nå - AWACS på flytur - både størrelsen på flyet og lyden når det flyr lavt, da skjer det en sånn «WOW»-reaksjon 🙈🥹

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (3 minutter siden):

Jeg lar meg veldig lett fascinere av ting andre bare tenker «jaja» over. Litt som en barn som ser noe nytt 😝

F.eks sånn som nå - AWACS på flytur - både størrelsen på flyet og lyden når det flyr lavt, da skjer det en sånn «WOW»-reaksjon 🙈🥹

Awacs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (På 28.8.2024 den 9.27):

IMG_9534.thumb.png.f3430a08e6f73e6c601ff4038b1bf2e9.png

Ååå, de var søte 😻 men jeg har det motsatte problemet, one size ca str 39 blir for stort for meg som bruker 36. Hadde jeg brukt 38 hadde jeg bestilt dem. Forresten, jeg syns det er utrolig teit med one-size på tøfler. Er jo ikke alle som bruker "standard" skostørrelse 38-40. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (4 minutter siden):

Awacs?

Fly med det som ser ut som en svær tallerken på ryggen - en radar 😊 Det er øvelse på Rygge i disse dager, så mye fly- og helikopteraktivitet om dagen 😅

 

(Dette er innlegg 9999 😬)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Evner ikke å ta vare på blomster, samme hvilken type eller størrelse. Ikke engang en kaktus har sjans til å overleve, med meg til å passe på den. Enten drukner jeg blomster eller så tørker jeg dem ut. Så meg og blomster er en dårlig kombinasjon. Sikkert like greit for blomstene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er faktisk ganske bra på å få til planter. Skulle gjerne hatt et tilbygg som kunne ha vært et lite drivhus,
for der hadde jeg hatt mitt arbeidsrom midt innimellom alle plantene. :) Liker meg i det grønne.

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er flink med grønnsaker, men ikke inne-planter som er til pynt. De glemmer jeg bare alltid bort :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noen ganger i min ungdomstid hatt det så sosialt og hyggelig med flotte folk...en svær gjeng
innimellom, at jeg vurderte kollektiv. I ettertid har jeg tenkt at det var bra at jeg ikke gikk for det.
Alle ting kan gjemme negative hemmeligheter og vennskap kan gå ut på dato. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å fortelle om meg selv..det er slikt jeg kun gjør i selskap med en kvinne..lener meg tilbake , etter at vi har tatt oss noen drinker , henda bak nakken på meg selv og snakker i timesvis om meg selv.. det er noe jenter liker VELDIG godt.....p

hvis jenta prøver å komme til ordet om å fortelle en ting så blir det kontant avsporet med...nei sånn har jeg ikke følt slikt..og fortsetter å fortelle om meg selv..

Endret av Baktus2024
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er teknisk sett brunette, men var blond som liten, og dermed fortsatt blond i mine øyne 💁‍♀️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker ofte at jeg skal bestille time hos frisør og få jevnet håret litt, men ender som oftest med å klippe det selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden):

Jeg tenker ofte at jeg skal bestille time hos frisør og få jevnet håret litt, men ender som oftest med å klippe det selv. 

Da er vi to :redd: Snauklipping, skjevklipping, for kort og lugging når de børster :redd:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad i hardtslående mørk musikk og lytter til Opeths første førtidsslipp av ei låt nå. :lur: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble litt trist da jeg leste at kaviaren med 60% torskerogn skal tas bort fra butikkene. Jeg likte den. :sukk: 
large.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har så lyst til å smake denne isen her, men har ikke sett den noe sted. :rodmer: Jummi.....
hennig-olsen-jubileumsfest-kuleis_C-24-5
"Super premium vaniljeis med store deilig kakebiter, blandet med sorbet av søte bringebær og sure rips. Komplimentert med mango- og pasjonsfruktsaus."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden):

Jeg har så lyst til å smake denne isen her, men har ikke sett den noe sted. :rodmer: Jummi.....
hennig-olsen-jubileumsfest-kuleis_C-24-5
"Super premium vaniljeis med store deilig kakebiter, blandet med sorbet av søte bringebær og sure rips. Komplimentert med mango- og pasjonsfruktsaus."

Navn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (21 timer siden):

Navn?

Jubileumsfest...tror jeg det var. Kanskje er den gått ut av produksjon. :sukk: Jeg sørger litt over isen jeg aldri fikk treffe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...