Freyja Valkyrie Skrevet 8. juli #1 Del Skrevet 8. juli Kan være hva som helst. Jeg får vel begynne. Jeg har grønne øyne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 9. juli Forfatter #2 Del Skrevet 9. juli Ingen som vil være med på leken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 9. juli #3 Del Skrevet 9. juli Jeg har tynt hår 😔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martelè Skrevet 9. juli #4 Del Skrevet 9. juli Jeg har et Norsk navn, men ser ikke Norsk ut Det er rutine for meg å være våken i 3+ dager. Jeg mistenker DEC2-genmutasjonen Jeg er komponist 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 9. juli #5 Del Skrevet 9. juli Jeg er autist♾️💛 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 9. juli Forfatter #6 Del Skrevet 9. juli Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Jeg er autist♾️💛 Kjære deg, du er ikke autist du har autisme ❤️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 9. juli Forfatter #7 Del Skrevet 9. juli Jeg jobber i helsevesenet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 9. juli #8 Del Skrevet 9. juli Freyja Valkyrie skrev (1 minutt siden): Kjære deg, du er ikke autist du har autisme ❤️ Jeg personlig referer meg som både autist og at jeg har autisme☺️ Har jeg autisme tenker jeg ofte at jeg er en autist! Autisme definerer ikke hele personen, men med tanke på at det oftest har en stor påvirkning så er det jo en stor del av personen. Det er derfor jeg kaller meg selv for en autist ♾️ Jeg elsker parfymer!🫧✨ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 9. juli #9 Del Skrevet 9. juli Jeg har hester. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 10. juli #10 Del Skrevet 10. juli Jeg er ikke lottomillionær, eller annen form for millionær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. juli #11 Del Skrevet 11. juli Jeg har litt grått hår. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 11. juli #12 Del Skrevet 11. juli Jeg har et lite arr på neseveggen som ingen vet hvor kommer fra. Ca hatt det fra da jeg ble født 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. juli #13 Del Skrevet 11. juli Titania skrev (4 minutter siden): Jeg har et lite arr på neseveggen som ingen vet hvor kommer fra. Ca hatt det fra da jeg ble født 😅 Sikkert fødselsmerke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. juli #14 Del Skrevet 11. juli Jeg har oppstoppernese og liker den. Fått kompliment for den også, at den er frekk og kler meg😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stinali Skrevet 11. juli #15 Del Skrevet 11. juli Jeg har gresk fot 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. juli #16 Del Skrevet 11. juli Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Jeg har oppstoppernese og liker den. Fått kompliment for den også, at den er frekk og kler meg😌 Hva er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. juli #17 Del Skrevet 11. juli Stinali skrev (1 minutt siden): Jeg har gresk fot 😁 Og cubansk hand? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. juli #18 Del Skrevet 11. juli Cid skrev (Akkurat nå): Hva er det? Det er to typer nese egentlig. Rett og mer oppoverpekende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 11. juli #19 Del Skrevet 11. juli Jeg jobber med grafisk design, og er ride-instruktør på fritiden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanja2345 Skrevet 11. juli #20 Del Skrevet 11. juli Jeg har trent 6 dager i uken i to år i strekk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå