Solsikke112 Skrevet 8. juli #1 Del Skrevet 8. juli Flere som følger med på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 8. juli #2 Del Skrevet 8. juli Så det nå på sirkus, artig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 8. juli #3 Del Skrevet 8. juli Fikk med meg de to første episodene hvor de var med på sirkus. Grei sommerunderholdning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 8. juli #4 Del Skrevet 8. juli Ja, sett alle episodene så langt - stort sett så klarer den familien å lage god TV. Får se hvordan det blir fremover 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elmarora Skrevet 9. juli #5 Del Skrevet 9. juli Artig å følge med på 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pernillelille Skrevet 9. juli #6 Del Skrevet 9. juli Følger med jeg også, og synes serien er morsom 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 22. juli #7 Del Skrevet 22. juli Synes Morten burde fritatt barna fra eksperimentet sitt. Det er langt over kanten å utsette små barn for noe sånt! Jørgine ble også sint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nfdsjgd Skrevet 22. juli #8 Del Skrevet 22. juli Fikk virkelig ikke barna mat på over 24 timer? Er ganske sjukt at de små klarte seg uten å bli skikkelig grinete. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 23. juli #9 Del Skrevet 23. juli Synes hele greia (serien) er tullete....men, de må vel tjene penger på noe. Litt lei hele den familien! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 25. juli #10 Del Skrevet 25. juli nfdsjgd skrev (På 22.7.2024 den 22.02): Fikk virkelig ikke barna mat på over 24 timer? Er ganske sjukt at de små klarte seg uten å bli skikkelig grinete. De fikk bare smågodt. Jørgine måtte ta de to minste og de skreik i teltet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 26. juli #11 Del Skrevet 26. juli (endret) Får dårlig samvittighet av å se på en slik eplekjekk familie som alltid trener og er aktive. Endret 26. juli av Tough cookie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saltwatertaffy Skrevet 28. juli #12 Del Skrevet 28. juli Bare jeg som bet meg merke i at minste barna sitter forovervendt i bobilen? Det er vel ikke lov å snu barn før min. 3 års alder, og den minste er vel bare 1-2 år. Er det jeg som har misforstått noe, eller er det andre regler i bobil eller noe? 🙈 Synes det er en topp serie, digger hele familien og samspillet. De er inspirerende! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paulinetta Skrevet 31. juli #13 Del Skrevet 31. juli Saltwatertaffy skrev (På 28.7.2024 den 11.49): Bare jeg som bet meg merke i at minste barna sitter forovervendt i bobilen? Det er vel ikke lov å snu barn før min. 3 års alder, og den minste er vel bare 1-2 år. Er det jeg som har misforstått noe, eller er det andre regler i bobil eller noe? 🙈 Synes det er en topp serie, digger hele familien og samspillet. De er inspirerende! Det er du som har misforstått noe ja. Det er ikke påbudt å ha barna bakovervendt etter at de er 9 kg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 31. juli #14 Del Skrevet 31. juli Saltwatertaffy skrev (På 28.7.2024 den 11.49): Bare jeg som bet meg merke i at minste barna sitter forovervendt i bobilen? Det er vel ikke lov å snu barn før min. 3 års alder, og den minste er vel bare 1-2 år. Er det jeg som har misforstått noe, eller er det andre regler i bobil eller noe? 🙈 Synes det er en topp serie, digger hele familien og samspillet. De er inspirerende! Det er ikke noe forbud mot det, bare en anbefaling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå