Gå til innhold

Funkyfam på ferie

Solsikke112

Anbefalte innlegg

Flere som følger med på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så det nå på sirkus, artig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk med meg de to første episodene hvor de var med på sirkus. Grei sommerunderholdning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sett alle episodene så langt - stort sett så klarer den familien å lage god TV.

Får se hvordan det blir fremover 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig å følge med på 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger med jeg også, og synes serien er morsom 😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Synes Morten burde fritatt barna fra eksperimentet sitt. Det er langt over kanten å utsette små barn for noe sånt! Jørgine ble også sint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk virkelig ikke barna mat på over 24 timer? Er ganske sjukt at de små klarte seg uten å bli skikkelig grinete. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hele greia (serien) er tullete....men, de må vel tjene penger på noe. Litt lei hele den familien!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nfdsjgd skrev (På 22.7.2024 den 22.02):

Fikk virkelig ikke barna mat på over 24 timer? Er ganske sjukt at de små klarte seg uten å bli skikkelig grinete. 

De fikk bare smågodt. Jørgine måtte ta de to minste og de skreik i teltet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får dårlig samvittighet av å se på en slik eplekjekk familie som alltid trener og er aktive.

Endret av Tough cookie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som bet meg merke i at minste barna sitter forovervendt i bobilen? Det er vel ikke lov å snu barn før min. 3 års alder, og den minste er vel bare 1-2 år. Er det jeg som har misforstått noe, eller er det andre regler i bobil eller noe? 🙈

Synes det er en topp serie, digger hele familien og samspillet. De er inspirerende!

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saltwatertaffy skrev (På 28.7.2024 den 11.49):

Bare jeg som bet meg merke i at minste barna sitter forovervendt i bobilen? Det er vel ikke lov å snu barn før min. 3 års alder, og den minste er vel bare 1-2 år. Er det jeg som har misforstått noe, eller er det andre regler i bobil eller noe? 🙈

Synes det er en topp serie, digger hele familien og samspillet. De er inspirerende!

Det er du som har misforstått noe ja. Det er ikke påbudt å ha barna bakovervendt etter at de er 9 kg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Saltwatertaffy skrev (På 28.7.2024 den 11.49):

Det er ikke noe forbud mot det, bare en anbefaling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...