AnonymBruker Skrevet 8. juli #1 Del Skrevet 8. juli Har såå lyst på barn, men jeg har autisme og typen jobber mye.. har dere noen råd hvordan vi kunne fått det til? Anonymkode: c6ed7...250 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli #2 Del Skrevet 8. juli Dropp prevensjon 🤷♀️ Anonymkode: c5f3f...797 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli #3 Del Skrevet 8. juli Så lenge dere har lyst på barn, du er i stand til å ta vare på barn på egenhånd og synes det er greit å måtte ta mesteparten av jobben med barn selv, så er det jo bare å prøve. Autisme i seg selv betyr ikke at man ikke er i stand til å ta vare på barn på en fullverdig måte. Jeg selv er på spekteret, men det har ingenting å si for mine ferdigheter som mor. Min far som også er på spekteret er ikke stand til å ta vare på noen, ikke om han prøver alt han kan engang. Så det er en vurdering dere selv må ta stilling til utifra deres egne omsorgsevner og kapasitet. Anonymkode: 2f6a4...d4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sciurus Skrevet 12. juli #4 Del Skrevet 12. juli Tråden er ryddet for nedsettende innlegg. Sciurus, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli #5 Del Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (På 8.7.2024 den 18.01): Har såå lyst på barn, men jeg har autisme og typen jobber mye.. har dere noen råd hvordan vi kunne fått det til? Anonymkode: c6ed7...250 Hvis du er oppegående og å klarer å håndtere ansvar med autisme er det bare å få barn. Har autisme i familien og dem har fått barn uten noe problem, men dem har lettere til moderat grad av autisme. Man er aldri forberedt på å få barn, så det vil være mye å tenke på og mye overraskelser når bebien kommer til verden. Pass på å få barn når dere begge ønsker det og ikke bare når en gjør det. Da kan det blir fort utrolig mye utfordringer for dere. Anonymkode: f641c...631 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå