Gå til innhold

Lyst på barn..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har såå lyst på barn, men jeg har autisme og typen jobber mye.. har dere noen råd hvordan vi kunne fått det til? :)

Anonymkode: c6ed7...250

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dropp prevensjon 🤷‍♀️

Anonymkode: c5f3f...797

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge dere har lyst på barn, du er i stand til å ta vare på barn på egenhånd og synes det er greit å måtte ta mesteparten av jobben med barn selv, så er det jo bare å prøve. Autisme i seg selv betyr ikke at man ikke er i stand til å ta vare på barn på en fullverdig måte. Jeg selv er på spekteret, men det har ingenting å si for mine ferdigheter som mor. Min far som også er på spekteret er ikke stand til å ta vare på noen, ikke om han prøver alt han kan engang. Så det er en vurdering dere selv må ta stilling til utifra deres egne omsorgsevner og kapasitet.

Anonymkode: 2f6a4...d4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for nedsettende innlegg.

Sciurus, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.7.2024 den 18.01):

Har såå lyst på barn, men jeg har autisme og typen jobber mye.. har dere noen råd hvordan vi kunne fått det til? :)

Anonymkode: c6ed7...250

Hvis du er oppegående og å klarer å håndtere ansvar med autisme er det bare å få barn. Har autisme i familien og dem har fått barn uten noe problem, men dem har lettere til moderat grad av autisme. 

Man er aldri forberedt på å få barn, så det vil være mye å tenke på og mye overraskelser når bebien kommer til verden. 

Pass på å få barn når dere begge ønsker det og ikke bare når en gjør det. Da kan det blir fort utrolig mye utfordringer for dere.

Anonymkode: f641c...631

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...