AnonymBruker Skrevet 8. juli #1 Del Skrevet 8. juli Har en liten valp (10 uker) som gjerne skal på mer og mer sosialiseringstrening i løpet av sommeren. Men er avhengig av buss/tog (30 min) nå for å komme meg til noen av stedene jeg tenker som mest aktuelle. Hun er jo ikke helt husrein enda, og jeg synes det å skulle legge fra seg en liten dam på tog/buss virker ugreit. Er det liksom innafor å sette på bleie akkurat da, eller hva er det vanlig å gjøre? Holde seg hjemme eller i nærområdet eller bruke bil? Eller bare lufte rett før og håpe på det beste😂 Anonymkode: b9f25...553 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli #2 Del Skrevet 8. juli Vi tok med puppy-pad på buss og tog i tilfelle uhell. Det fungerte greit. Anonymkode: 89b09...aa3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli #3 Del Skrevet 8. juli Valper som har vært på do og som ligger i ro pleier ikke gå på do. Har aldri vært en sak for korte turer. Anonymkode: 9ab81...d48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli #4 Del Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Vi tok med puppy-pad på buss og tog i tilfelle uhell. Det fungerte greit. Anonymkode: 89b09...aa3 Det var lurt! Litt mer diskret enn bleie 😁 Anonymkode: b9f25...553 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli #5 Del Skrevet 8. juli Bare sørg for at valpen tisser rett før turen, også tar du med en puppy-pad du har i fanget eller på gulvet mellom beina dine (avhengig av om du har valpen på fanget eller på gulvet under turen). Valper vil vanligvis ikke tisse når de sitter/ligger i ro, men det er jo fint å ta med en puppy-pad i tilfelle ☺️ Anonymkode: fc15f...301 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli #6 Del Skrevet 9. juli Med små hunder har jeg gjerne hatt med et håndkle, og holder valpen på armen inne på offentlig transport. Er det en stor hund er det kanskje litt verre 😅 Men håndkle, tissepads og hundeposer klart i veska er et godt tips, samt godt lufting på forhånd. Pleier å gå helt fint 😊 Anonymkode: f0b5b...053 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli #7 Del Skrevet 9. juli Ikke bruk bleie. Bruk slike tissepads, do før transport etc. Anonymkode: 4ced3...07e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli #8 Del Skrevet 9. juli Jeg har reist mye med valpen min fra han var 10 uker og har aldri opplevd at han har tisset på buss/trikk/tog. Sørger alltid for at han går på do før vi går ombord. Men har alltid med papir i tilfelle uhell. Anonymkode: 1f2f4...e94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå