AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #1 Del Skrevet 8. juli 2024 Gått opp da jeg har vært inaktiv grunnet brudd. Skal gifte meg og må ned 5kg, ellers vil ikke kjolen se bra ut. Kan jeg klare dette med kaloriunderskudd (selvsagt ikke ekstremt) og mye trening? Daglig fjelltur/joggetur 1t (evt med vekt/sekk med tyngde) + styrkeøkter/hiit el. annenhver dag? Anonymkode: 9058f...bdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #2 Del Skrevet 8. juli 2024 Kommer jo an på hvor stor du er i utgangspunktet. Er du normalvektig, må du regne med å både være sulten og svimmel mye fremover. Dersom du har mye å ta av, så er det litt lettere. Anonymkode: 3e63e...a57 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 8. juli 2024 #3 Del Skrevet 8. juli 2024 Spis sunt og kutt ut salt og sukker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #4 Del Skrevet 8. juli 2024 Det kommer til å holde hardt… Spørs selvsagt om du er veldig overvektig eller ikke. Går ofte fortere hvis det er mye å ta av. Det viktigste er hva du spiser. Trening vil gi lite utslag på 4 uker, lovlig sent å starte opp så kort tid før du gifter deg hvis du tenkte det skulle hjelpe. Men gått opp i vekt pga brudd og nå skal gifte deg? Går unna i svingene da😅 Anonymkode: acde6...9bd 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #5 Del Skrevet 8. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det kommer til å holde hardt… Spørs selvsagt om du er veldig overvektig eller ikke. Går ofte fortere hvis det er mye å ta av. Det viktigste er hva du spiser. Trening vil gi lite utslag på 4 uker, lovlig sent å starte opp så kort tid før du gifter deg hvis du tenkte det skulle hjelpe. Men gått opp i vekt pga brudd og nå skal gifte deg? Går unna i svingene da😅 Anonymkode: acde6...9bd Tror TS mener brudd i form av beinbrudd altså 😅 Anonymkode: bdabc...443 16 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #6 Del Skrevet 8. juli 2024 Jeg fikk dette rådet av min syerske, og det funket. Gikk ned 4,5kg på 4uker, men enda viktigere -magen ble flatere og livvidde smalere (og ryggvalk ble borte). Mesteparten av det du legger på deg/går ned handler om matinntak. Ikke spis før kl 12 og ikke etter kl 20 , pass på at det er lite sukker/fett/alkohol osv. (Jeg kuttet ut ALT usunt, og kaloritellte i tillegg slik at jeg hadde daglig underskudd. I tillegg jogget jeg 3km hver kveld. Det er bare 20min og det får man tid til. Det er med på å øke forbrenningen noe. Har fortsatt med løpingen da det er god stressmestring , og gir en opplevelse av å være sunnere og bidrar derfor til at jeg spiser mindre usunt. Anonymkode: 25245...d37 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #7 Del Skrevet 8. juli 2024 Lavkarbo kombiner med periodisk faste. Anonymkode: ea036...4bd 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #8 Del Skrevet 8. juli 2024 Dropp salt, sukker, mat generelt som samler vann i kroppen. Gratulerer med bryllupet! Anonymkode: fe6b1...f35 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #9 Del Skrevet 8. juli 2024 Klarer du å gå opp 5 kg bare fordi du brekker et bein i kroppen, kommer du overhodet ikke til å klare å gå ned like mye på 4 uker. 5 kg = ca 35.000 kcal i overskudd. Hvordan i huleste klarer man det…? Anonymkode: fc87d...6c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #10 Del Skrevet 8. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Klarer du å gå opp 5 kg bare fordi du brekker et bein i kroppen, kommer du overhodet ikke til å klare å gå ned like mye på 4 uker. 5 kg = ca 35.000 kcal i overskudd. Hvordan i huleste klarer man det…? Anonymkode: fc87d...6c8 Hun har sikkert en del vann i kroppen og om man bare skal passe en kjole så hjelper det å få redusert det og. Fem kg på fire uker er ikke umulig, men sykt hardt. Husk å trene styrke ellers blir man dvask! Anonymkode: b856f...7e5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #11 Del Skrevet 8. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Lavkarbo kombiner med periodisk faste. Anonymkode: ea036...4bd Enig! Anonymkode: c0cce...647 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anjah Skrevet 8. juli 2024 #12 Del Skrevet 8. juli 2024 Keto. -Med faste mellom kl 19:00-11:00, og daglig kaloriinntak på ca 1500. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #13 Del Skrevet 8. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dropp salt, sukker, mat generelt som samler vann i kroppen. Gratulerer med bryllupet! Anonymkode: fe6b1...f35 Skal hun unngå mat som samler vann i kroppen (karbohydrater), så må hun ha salt. Ikke ihjelbleket butikksalt uten næring, men himalayasalt eller ekte keltisk havsalt. Les deg godt opp, TS. Anonymkode: 71e11...26d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #14 Del Skrevet 8. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Klarer du å gå opp 5 kg bare fordi du brekker et bein i kroppen, kommer du overhodet ikke til å klare å gå ned like mye på 4 uker. 5 kg = ca 35.000 kcal i overskudd. Hvordan i huleste klarer man det…? Anonymkode: fc87d...6c8 Ts sier ikke at hun har gått opp fem kg pga bruddet, men har fem kilo igjen igjen til målet nå. Jeg var godt i gang med vektnedgang før bruddet. Jeg har gått opp 2 kg, og har derfor 6 kg ned til ønsket vekt nå. Jeg for min del er forespeilet 8-10 uker på krykker pga bruddet... Anonymkode: a0a45...66e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #15 Del Skrevet 8. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Gått opp da jeg har vært inaktiv grunnet brudd. Skal gifte meg og må ned 5kg, ellers vil ikke kjolen se bra ut. Kan jeg klare dette med kaloriunderskudd (selvsagt ikke ekstremt) og mye trening? Daglig fjelltur/joggetur 1t (evt med vekt/sekk med tyngde) + styrkeøkter/hiit el. annenhver dag? Anonymkode: 9058f...bdf Har du fått klarsignal av lege til å belaste såpass mye nå? Anonymkode: a0a45...66e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #16 Del Skrevet 8. juli 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Ts sier ikke at hun har gått opp fem kg pga bruddet, men har fem kilo igjen igjen til målet nå. Jeg var godt i gang med vektnedgang før bruddet. Jeg har gått opp 2 kg, og har derfor 6 kg ned til ønsket vekt nå. Jeg for min del er forespeilet 8-10 uker på krykker pga bruddet... Anonymkode: a0a45...66e Det er helt greit, det, flott for deg. Du behøver allikevel ikke gå opp flere kilo mens du sitter der. Anonymkode: fc87d...6c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #17 Del Skrevet 8. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er helt greit, det, flott for deg. Du behøver allikevel ikke gå opp flere kilo mens du sitter der. Anonymkode: fc87d...6c8 2 kg kommer fort når man er vant til en svært aktiv hverdag og plutselig blir helt stillesittende.... Har halvert kaloriinntak, og går likevel opp. Anonymkode: a0a45...66e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #18 Del Skrevet 8. juli 2024 Jeg greidde det med 16:8 dietten og ikke noe usunt innabords. Pluss maks 1300 kcal pr dag Anonymkode: 24fac...fff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #19 Del Skrevet 11. juli 2024 Kommer helt an på utgangspunktet. Men jeg kan veie 2 kg mer på kveld enn på morgenen liksom😅 Med en gang en spiser og drikker så kommer det jo ekstra vannvekt. Å gå ned i fettprosent derimot er tøffere. Sulter en seg mister en jo mye muskelmasse(derfor noen ser «tynnfeit» ut) Men 5 kilo i seg selv kan en lett å gå ned på 4 uker med steinhard disiplin. Å holde den vekten vil nok bli verre da en god del vil være vannverk som raskt kommer tilbake. Men kan være en fin kickstart så lenge en videre trener jevnt og spiser sunt og balansert. Anonymkode: 9d5a2...9f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 11. juli 2024 #20 Del Skrevet 11. juli 2024 Tråden er ryddet for helseskadelig innhold og svar til dette. Matas, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå