AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #41 Skrevet 8. juli 2024 Mange kvinner faller i denne fella TS, de lar mannen og barna slippe unna med alt husarbeid hele oppveksten til barna, og så blir man dessverre sjokkert når de ikke plutselig bidrar når helsa skranter etter 20-30 år. Her må du ta ansvar og sette grenser, forhåpentligvis er det ikke forsent Ikke spill offer, og ta ansvar for at du selv har satt deg i denne situasjonen, samtidig som at de andre må ta ansvar for å sluntre unna når du faktisk trenger dem. Anonymkode: 6e587...734 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #42 Skrevet 8. juli 2024 Som svigerdatter: jeg elsker at svigermor bare er bestemor når vi er på besøk! Svigerfar rydder litt, vi prøver å rydde etter oss, enten bestiller vi mat eller så står jeg eller mannen for maten. Vi står også ofte for innkjøp. Svigermor har mye smerter, men ønsker å være med barna, så da får hun lov å prioritere det. Tror jeg ville tatt en prat med datteren din og fortalt hvordan du har det. Ikke bare hinta om hjelp til oppvasken, men i forkant av besøk fortalt hvor mye det koster deg, og hvor mye du ønsket at de skal være der, men at dine utfordringer gjør at du ikke klarer alt på En gang. Anonymkode: 5cbcd...2fc 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå