Gå til innhold

Krysser du bena når du drar i vannsklie?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Fikk helt noia av denne artikkelen om kvinner i vannsklie i Dagbladet: https://dinside.dagbladet.no/fritid/trosser-advarsel-ikke-tillatt-for-kvinner/81594725

«Effektivt sett er det som å fylle en ballong med mye vann veldig raskt. Å treffe vannet i høy hastighet fører til et slag som tillater vann å strømme inn i skjeden under høyt trykk, noe som kan føre til rifter, avrivninger og til og med perforering, sier legen, som går under navnet Dr. Niamh.»

Jeg skal i allefall krysse bena neste gang jeg drar i vannsklie. Bruker dere å gjøre det?

er det bare meg som aldri har tenkt på det som et problem før?

Anonymkode: 8cc12...285

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kniper igjen. 

Anonymkode: 29b6a...e08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Fikk helt noia av denne artikkelen om kvinner i vannsklie i Dagbladet: https://dinside.dagbladet.no/fritid/trosser-advarsel-ikke-tillatt-for-kvinner/81594725

«Effektivt sett er det som å fylle en ballong med mye vann veldig raskt. Å treffe vannet i høy hastighet fører til et slag som tillater vann å strømme inn i skjeden under høyt trykk, noe som kan føre til rifter, avrivninger og til og med perforering, sier legen, som går under navnet Dr. Niamh.»

Jeg skal i allefall krysse bena neste gang jeg drar i vannsklie. Bruker dere å gjøre det?

er det bare meg som aldri har tenkt på det som et problem før?

Anonymkode: 8cc12...285

Jeg har ikke tenkt på det som et problem før, og kommer ikke til å tenke på det som et problem i fremtiden heller. Vet du hva jeg også gjør? Jeg hopper fra stupebrett også! Helt uten å tenke på konsekvensene 😊😉 jeg har sex også! Helt uten å tenke på rifter.

Ikke la sensasjonsmedia få lov å påvirke deg 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...