Gå til innhold

Sender plutselig ikke melding etter 6 mnd med dating


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Datet i ca 6 måneder, møtt hverandres venner og familier. De siste 3 månedene har vi mer eller mindre vært sammen hver dag. Nå plutselig etter en helg sammen, er hun ganske taus. Ganske få snapper ift vanlig, men snapper til mange andre ser jeg. Akkurat denne uken er vi to forskjellige steder, så har ikke sett hverandre siden søndag. Blir så usikker når hun har holdt på sånn en ukes tid… er det innafor å ta det opp? 

Anonymkode: add92...d7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du sendt meldinger til henne på samme måte som før?

Anonymkode: 72c8e...2fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommuniserer dere kun på snap, etter 6 måneder med dating? 

Anonymkode: 4e411...587

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun er opptatt? Hvis du tenker på scoren på snapchat, kan det jo rett og slett hende at hun skriver mye med venner på stedet hun er, og avtaler møter med dem via snapchat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Blir så usikker når hun har holdt på sånn en ukes tid… er det innafor å ta det opp? 

Mest sannsynlig ja, fordi kommunikasjon er viktig. Spesielt hvis dere ønsker å stå sammen.

Kan være mange årsaker til oppførselen og det er kun hun sitter med fasiten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Datet i ca 6 måneder, møtt hverandres venner og familier. De siste 3 månedene har vi mer eller mindre vært sammen hver dag. Nå plutselig etter en helg sammen, er hun ganske taus. Ganske få snapper ift vanlig, men snapper til mange andre ser jeg. Akkurat denne uken er vi to forskjellige steder, så har ikke sett hverandre siden søndag. Blir så usikker når hun har holdt på sånn en ukes tid… er det innafor å ta det opp? 

Anonymkode: add92...d7e

Etter 6 måneder med stabil kommunikasjon og så en sånn endring, så ville jeg tatt det opp

Anonymkode: 4da3d...bd8

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje dere har vært veldig på begge to de siste månedene og hun innså plutselig at det kan være godt å ta det litt roligere innimellom. Hun kunne sagt ifra. Men hva vet jeg. Det er henne du må spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Datet i ca 6 måneder, møtt hverandres venner og familier. De siste 3 månedene har vi mer eller mindre vært sammen hver dag. Nå plutselig etter en helg sammen, er hun ganske taus. Ganske få snapper ift vanlig, men snapper til mange andre ser jeg. Akkurat denne uken er vi to forskjellige steder, så har ikke sett hverandre siden søndag. Blir så usikker når hun har holdt på sånn en ukes tid… er det innafor å ta det opp? 

Anonymkode: add92...d7e

jeg tror du er på vei ut av hennes liv. All statistikk tilsier det. 

Håper dere har hverandres telefonnummer, da er det iallfall verdt å ringe.

Anonymkode: f3aab...b6a

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må spørre om yvordn hun har det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere datert 6 mnd men er fortsatt ikke kjærester? Og kommuniserer bare på snap?

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, Piggsopp said:

Har dere datert 6 mnd men er fortsatt ikke kjærester? Og kommuniserer bare på snap?

⬆️⬆️⬆️👀

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...