Gå til innhold

Er det vanlig å lukte babyen sin tissebleie


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Med en gang hun har tisset én gang? Føler jeg må bytte med en gang fordi jeg lukter det så godt 

Anonymkode: 69978...135

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje hun har uvi?

Det er også forskjell på bleier og folk. Jeg synes pampers lukter minst. Måtte nylig bytte fordi de sitter dårlig på han nå, gikk over til billigmerket til rema og tisselukten er mye tydeligere nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.

Anonymkode: 66f23...380

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anononyma skrev (Akkurat nå):

Kanskje hun har uvi?

Det er også forskjell på bleier og folk. Jeg synes pampers lukter minst. Måtte nylig bytte fordi de sitter dårlig på han nå, gikk over til billigmerket til rema og tisselukten er mye tydeligere nå.

Lukter ikke uvi. Lukter helt vanlig tissebleie. Bruker libero touch så de er relativt bra. Har egentlig kjent det hele livet hennes, hun er 7 måneder

Anonymkode: 69978...135

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følte det kom an på typen bleie. Libero touch og lillego luktet kjempe tiss med en gang, mens anglamark og libero comfort hadde vi aldri det problemet med :)

Anonymkode: cb2b1...cf0

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Følte det kom an på typen bleie. Libero touch og lillego luktet kjempe tiss med en gang, mens anglamark og libero comfort hadde vi aldri det problemet med :)

Anonymkode: cb2b1...cf0

Kanskje jeg skal prøve comfort. Vi har prøvd pampers og rema 1000 sine, men jeg synes libero virker mykest :vetikke:

Anonymkode: 69978...135

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi bruker Comfort til barnet vårt. Lukter ikke selv med full bleie! Vi prøvde ut andre merker, men det ble fort lukt...

Anonymkode: ab773...cda

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Kanskje jeg skal prøve comfort. Vi har prøvd pampers og rema 1000 sine, men jeg synes libero virker mykest :vetikke:

Anonymkode: 69978...135

Verdt å prøve! Enig i at touch er myke og gode, men jeg personlig kan ikke fordra den stanken 😂 merket samme lukten hos alle venninnene mine også som brukte og bruker touch bleiene :)

Men anbefaler også anglamark sine 👍 

Anonymkode: cb2b1...cf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes libero touch luktet veldig sterkt.. Vanlig libero var bedre. Pampers forferdelig 

Anonymkode: 3082c...50f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Lukter ikke uvi. Lukter helt vanlig tissebleie. Bruker libero touch så de er relativt bra. Har egentlig kjent det hele livet hennes, hun er 7 måneder

Anonymkode: 69978...135

Hva mener du med relativt bra? Hva gjør Libero til bedre bleier enn andre merker? De er bare gode på branding.

Aldri vært noe glad i Libero selv, de lukter og lekker. Prøv et annet merke :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å i helvette, jeg leste "Føler jeg må bytte med en gang fordi jeg synes det lukter så godt".

😭😬

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Blåttvann said:

Å i helvette, jeg leste "Føler jeg må bytte med en gang fordi jeg synes det lukter så godt".

😭😬

Jeg også😂

Anonymkode: b31cc...3d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er normalt her i huset iallefall.. Kjent lukt av tiss med en gang med alle. Noen bleietyper lukter "mindre", men kjenner likevel lukt. Følte også alltid at jeg måtte bytte bleier med en gang. 

Anonymkode: 0cb40...d20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, lukter det med en gang her. Men synes det er fint, for da får jeg jo byttet med en gang 

Anonymkode: 00367...296

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåttvann skrev (7 timer siden):

Å i helvette, jeg leste "Føler jeg må bytte med en gang fordi jeg synes det lukter så godt".

😭😬

:ler: Heldigvis ikke

Anonymkode: 69978...135

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anononyma skrev (7 timer siden):

Hva mener du med relativt bra? Hva gjør Libero til bedre bleier enn andre merker? De er bare gode på branding.

Aldri vært noe glad i Libero selv, de lukter og lekker. Prøv et annet merke :) 

Vel, jeg synes de er de mykeste vi har prøvd hvertfall. Pampers og rema var stive greier -.-

Anonymkode: 69978...135

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vel, jeg synes de er de mykeste vi har prøvd hvertfall. Pampers og rema var stive greier -.-

Anonymkode: 69978...135

Ikke bare graden av mykhet som teller. Barna forandrer seg også etterhvert som de vokser og forskjellige bleiemerker sitter forskjellig. Den dagen et merke begynner å lekke kan det hende du bytter de bastante meningene dine. Og ja, Libero lukter, så da må du leve med det.

hilsen mamma til 2-åring 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anononyma skrev (2 minutter siden):

Ikke bare graden av mykhet som teller. Barna forandrer seg også etterhvert som de vokser og forskjellige bleiemerker sitter forskjellig. Den dagen et merke begynner å lekke kan det hende du bytter de bastante meningene dine. Og ja, Libero lukter, så da må du leve med det.

hilsen mamma til 2-åring 

??? Hvorfor så krass plutselig? :ler: 

Anonymkode: 69978...135

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anononyma said:

Ikke bare graden av mykhet som teller. Barna forandrer seg også etterhvert som de vokser og forskjellige bleiemerker sitter forskjellig. Den dagen et merke begynner å lekke kan det hende du bytter de bastante meningene dine. Og ja, Libero lukter, så da må du leve med det.

hilsen mamma til 2-åring 

Wow. Slapp av da, det er bare bleier.

Anonymkode: ca7ed...f47

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

??? Hvorfor så krass plutselig? :ler: 

Anonymkode: 69978...135

Blir bare så oppgitt. Libero er så sykt oppskrytt, men alle skal for enhver pris bruke de. «Bleia lukter» «ok, bytt merke da?» «ååååånei, Libero er best, alt annet er dårlig, kan ikke bytte» 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...