AnonymBruker Skrevet 7. juli #1 Del Skrevet 7. juli Er det noen her som har prøvd denne og fått effekt? Lastet den nettopp ned, og tenkte å dra meg i gang. Hadde vært kjekt å høre andres erfaringer.. Anonymkode: 6853f...b8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli #2 Del Skrevet 7. juli Forsøkte 5K Runner og det fungerte godt faktisk. Merket god forbedring i kondis. Bør ta den på nytt nå 😂 har fått et barn og ligget på sofaen i snart 1 år 🙈🙈🙈 Anonymkode: e8446...eb1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angeleye Skrevet 7. juli #3 Del Skrevet 7. juli Jeg er nettopp ferdig med den. Den hadde effekt i at jeg fikk bedre kontroll på pulsen, og løp litt kjappere mot slutten enn første ukene. Men det viktigste er at programmet gav meg tilbake skikkelig løpeglede! Så nå gleder jeg meg til hver eneste økt 😊 I morgen begynner jeg neste programmet hennes; Løp livet ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli #4 Del Skrevet 8. juli Å, så bra. Nettopp tatt makspulstesten, og gleder meg til å komme i gang. Det jeg liker er at det virker så overkommelig! Lykke til med neste program. Hvor lange er øktene i løp livet ut? Og hvor mange ganger i uken har du tenkt å fortsette å trene? Anonymkode: 6853f...b8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angeleye Skrevet 9. juli #5 Del Skrevet 9. juli Det er veldig overkommelig. Jeg likte godt at det var så lett å komme seg ut i en travel hverdag siden det i begynnelsen bare er 15 minutter 😊 Jeg tenker å fortsette med fire økter i uken; en intervall, 2 korte på 30 min med 75% av maxpulsen og så er det en langkjøring som øker fra 45 min til en time etterhvert. Jeg gleder meg veldig til å jogge lenger nå, har savnet det. Lykke til med programmet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 29. oktober #6 Del Skrevet 29. oktober Dytter litt på denne. Flere som har prøvd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #7 Del Skrevet 29. oktober Det er jeg som er øverste anonym faktisk. Denne har gitt meg også løpegleden tilbake. Hat klart å løpe minst tre ganger I uken siden jeg begynte, og er nå på uke 6 i løp hele livet. Får bedre og bedre kontroll på pulsen også. Anonymkode: 6853f...b8c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 1. november #8 Del Skrevet 1. november Jeg er på min 8. uke av dette løpeprogrammet. Har økt farten hver uke og beholdt gjennomsnittspuls på 70-75%. Fungerer fint for meg, og det er helt overkommelige økter i en travel hverdag. Har jogget seks økter i uka. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 1. november #9 Del Skrevet 1. november Hvor mye koster dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #10 Del Skrevet 4. november Er det lov å henge seg på her som pensjonist? Jeg har verken noe program eller er på noe senter. Men jeg trener litt intervall. Går en bakke (ikke så veldig lang) i rask gangfart opp/ned i 15min. Nok til å bli både andpusten og svett. Gjør dette så og si hver dag, og nå holdt på i snart 8 uker. Merker nå både helse-effekt og bedret kondis. Og det beste av alt, jeg trenger bare å gå ca. tre minutt fra huset for å komme dit. Noe faglig kunnskap om dette er bra og tilstrekkelig vet jeg ikke. Treningssenter liker jeg ikke, men min "bakke" er gratis for meg, og har den helt for meg selv, så jeg fortsetter nok med det. Anonymkode: 64ba1...ea8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå