AnonymBruker Skrevet 7. juli #1 Del Skrevet 7. juli Gruppe timene synes jeg er litt vanskelige.Jeg må alltid stå bakerst i gruppetimen.Jeg må alltid komme tidlig å reservere plass med å sette flasken på plassen.Det er så slitsomt jeg kan stå der ett kvarter før timen begynner også føler jeg meg så dum for mange står å prater sammen men ikke jeg.Hvordan skal jeg løse det.Det er så vanskelig å stå rett opp og ned i ett kvarter å bare føle meg dum. Anonymkode: 86434...1fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 7. juli #2 Del Skrevet 7. juli Nei, ikke med mindre det er folk jeg har en relasjon til. Men så går ikke jeg på gruppetimer. Holder det til hei og noe kort. Men må du møte ett kvarter før? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli #3 Del Skrevet 7. juli Nei. Anonymkode: 2bf23...d1b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli #4 Del Skrevet 7. juli Nei helst ikke. Er der for å trene og har dårlig tid. Min mann derimot prater i vei og har fått mye kompiser, og visstnok ei elskerinne 😜 Anonymkode: fb303...5c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli #5 Del Skrevet 7. juli Ja, det hender jeg snakker med folk mens jeg venter på at time skal begynne. Anonymkode: c778b...9be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 7. juli #6 Del Skrevet 7. juli Gruppetimer er ikke noe for meg så den er grei. Jeg har trent styrke i åresvis og henger som regel i styrkesalen, men jeg går ikke rundt og prater med folk. I dag var det derimot en eldre kar som tok kontakt og trøste litt og det gjør meg ingenting å slå av en liten prat, men jeg oppsøker ingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli #7 Del Skrevet 7. juli Nei, snakker aldri med noen. Innimellom smiler jeg kort til personen som bruker apparatet ved siden av meg. Men jeg er ikke der for å sosialisere. Anonymkode: 76dda...101 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli #8 Del Skrevet 7. juli Nei, kort smil og det er det hele. Jeg orker ikke å bruke energi på å være sosial på treningssenter. Anonymkode: 548db...6c5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli #9 Del Skrevet 7. juli Jeg snakker med folk når det faller seg naturlig, men som regel alene. Kommer også som regel tidlig til timene, ikke noe problem for meg å sette musikk på ørene og gjøre litt stretching, en kort meditasjon eller bare sitte og kikke ut i lufta. Anonymkode: 9371a...a4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli #10 Del Skrevet 7. juli Jeg har faktisk fått mange (minst 8 ) nye venner av det! Jeg prater ikke med folk da, for jeg er altfor sjenert. Men jeg er jo hyggelig og svarer folk og smiler. Så det var mer at folk begynte å prate med meg, og dermed utviklet det seg og vi ble en liten gjeng som alltid trener sammen og henger på fritiden. 😁 Anonymkode: e1e76...f79 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli #11 Del Skrevet 8. juli Trener på morgenene, og det er som regel de samme som er der. Så sier hei når vi kommer og hade bra/god helg når vi drar. Ellers setter jeg musikk i ørene og er i min egen boble. Gikk på gruppetimer før, da dro jeg nesten alltid sammen med en venninne eller flere. Og da blir det småprat. Prater også om jeg møter kjentfolk, men ikke med fremmede med mindre de tar kontakt. Anonymkode: 8d53a...3ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli #12 Del Skrevet 8. juli På gruppetimer, ja, selvfølgelig. Men bare small-talk. Når jeg trener med vekter eller på tredemølle så legger jeg sjeldent opp til samtaler. Men å stå i en gruppe med en gjeng andre, så utveksles det som regel noen ord. Koselig det. Anonymkode: a6195...c8d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli #13 Del Skrevet 9. juli Ja jeg småprater med folk som jeg ser er der hver gang jeg trener styrke, hvis ikke hadde det vært veldig kjedelig å trent. Anonymkode: cabbf...ff3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli #14 Del Skrevet 9. juli Nei, men jeg er ganske innesluttet. Hadde noen snakket til meg hadde jeg mest sannsynlig slått av en prat, så lenge det ikke er en creepy svett dude som skal sjekke meg opp. Anonymkode: c6327...b16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli #15 Del Skrevet 9. juli Prater litt med de få jeg kjenner litt som trener samme sted, og hilser på de jeg møter veldig ofte. Men er ikke på gruppetimer, og er heller ikke interessert i skravling mens jeg trener. Anonymkode: 10c5d...367 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli #16 Del Skrevet 9. juli Er ikke på gruppetimer, men kan finne på å slå av en kjapp prat med de jeg kjenner fra før. De jeg ikke kjenner, men har trent samtidig som i flere år prater jeg ikke med. Anonymkode: 6a9cc...ac5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli #17 Del Skrevet 9. juli På gruppetimer kan jeg smalltalke litt før eller under oppryddingen etter, men jeg er mest i styrkesalen. Kan smile/nikke hei til de jeg evt pådrar meg blikkontakt med eller som ofte er der samtidig som meg, men jeg er ikke der for å snakke 🙈 Anonymkode: c4459...d92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pernillelille Skrevet 9. juli #18 Del Skrevet 9. juli De tidspunktene jeg trener er det de samme folkene på treningssenteret. Det hender jeg kommer i snakk med noen i garderoben. Når jeg trener har jeg på meg høretelefoner slik at jeg ikke skal bli forstyrret. Da trener jeg. Sender smil til en eller annen i nærheten på naboapparatet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli #19 Del Skrevet 17. juli Trener på crossfit-senter. Og da har kaffepausen før og etter trening ustreven obligatorisk oppmøteplikt. Det vil si at de fleste kommer for å prate sammen. Og når det kommer nye til senteret, så inviteres de inn i samtalene med stor iver. Det er super sosialt og gøy, og det synes til og med jeg som er den introverte og sjenerte typen. Anonymkode: c10f4...020 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydokka Skrevet 17. juli #20 Del Skrevet 17. juli Ja, det har etterhvert blitt ganske mange jeg prater litt med. Har sjeldent vært meg som har tatt initiativet til første kontakt, det har vært de som har henvendt seg til meg. Synes det er hyggelig med disse bekjentskapene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå