Gå til innhold

Hvor Gammel Er Din LapTop ?


ThereGoesBob

Anbefalte innlegg

Synes det er morsomt med gjenbruk. Jeg er ingen blodfan, men når det kommer til  datautstyr arver jeg absolutt alt fra min far. 

Jeg surfer for tiden på en Compaq Presario CQ71 (oppgradert fra Win7 til Win 10) Denne kom på markedet helt tilbake i 2009.

Har 8GB RAM og virker veldig pålitelig tross den høye alderen. Den sliter litt med å takle 3D tegneprogrammer dog.

Noen enda eldre maskiner der ute? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen År Gammel.

Anonymkode: 82582...5ce

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ene laptopen min kjøpte jeg i 2011 (samsung), og den andre i 2018 (huawei). Har og bruker begge enda.

Anonymkode: 37004...721

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min Er Tre År. Er En Mac Og Den Forrige Jeg Hadde Ble Åtte År.

Anonymkode: c8fb2...5c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Min Er Tre År. Er En Mac Og Den Forrige Jeg Hadde Ble Åtte År.

Anonymkode: c8fb2...5c7

VaR Det Dagens StatEment frA deG ellEr hAr Du FleRe pÅ lUr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier å kjøpe ny Macbook hvert tredje år, omtrent. Får ny jobbPC annethvert år. 

Anonymkode: 8b92a...414

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Laptopen har vel typiske gaming specs,som var "det beste" i 2019 ish.

Stasjonære er også spesifisert som en gming-rigg,og var noe av det beste i 2021-2022. 

Mobilen er ny hvert år (dog,nåværende er på 2 året nå. Altså toppmodell i 2023.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min Macbook Pro er fra 2013.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

April 2024. Den jeg pensjonerte hadde jeg hatt i 4 år. Den ble totalt vraka etter at jeg falt på den. 3-4 år er normen. Jeg bruker de mye og de står alltid på i stort sett. Vanligvis er det ladeporten som går først, eller så er det noe annet som ikke er verdt å fikse. Bruker PC. Kjøper aldri ny for å få noe bedre. 

Anonymkode: ab2cc...b3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eldste er fra ca 2018 og den nyere er fra 2022. 

Anonymkode: fc673...638

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte nyeste macbook pro i 2015, og går som ei klokke fortsatt.

Har planer om å bytte den ut neste år. Da har jeg hatt den i 10 år. Ikke fordi den er dårlig. Men fordi Apple ikke lenger oppdaterer den.

Anonymkode: 41f9d...bfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mIN eR åTTE åR.

Anonymkode: 12d6b...ffd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner min forrige Macbook Pro. Den var helt nydelig, kjøpte den i 2015, brukte den daglig i jobbsammenheng helt til 2021, da noen sølte Cola på den. Det var ingenting galt med den før brusen ødela den. Sikker på at det hadde gått som ei kule fortsatt. Jeg måtte kjøpe ny Mac, og versjonen det året hadde noen specs som suger og plager meg daglig.

Anonymkode: d594e...d9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dell XPS 15 (7590) med OLED-skjerm fra 2020. 16 GB RAM og 512 GB SSD. Fungerer fortsatt bra. Har aldri ladet batteriet mer enn til 85 %.

Kjøper sannsynligvis en ny laptop til neste år.

Anonymkode: 34ecb...3de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 mnd gammel den jeg har nå. Kjøpte den i november i fjor. Måtte ha ny, da den forrige var treig og holdt på å falle fra hverandre. I tillegg så hadde jeg hatt den i ca 8 år.  Jeg kjøper ny når den jeg har ikke fungerer optimalt lenger. Samme med mobiltlf. Jeg kjøper ikke ny mobil hvert år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Acer, ca 6 år gammel, tror jeg. Bruker den en halvtime i måneden for å sende timeliste, ellers bruker jeg bare iPad.

Anonymkode: 37b1c...041

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vet ikke.. men begge er kjøpt etter 2009. Og begge er såvidt jeg vet ubrukelige. Ikke brukt den nyeste på noen år.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Kjøpte nyeste macbook pro i 2015, og går som ei klokke fortsatt.

Har planer om å bytte den ut neste år. Da har jeg hatt den i 10 år. Ikke fordi den er dårlig. Men fordi Apple ikke lenger oppdaterer den.

Anonymkode: 41f9d...bfb

Jeg har en fra MacBook Pro 2012. Fungerer ennå, så ser ikke behovet med å skifte ut enda. Macen min 278EA0DC-FF7C-442E-BD56-E303C11C2676.gif.cee8c972bf943afafdfac3093a406112.gif

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en mac som er en tidlig 2014 model. Funker fortsatt til det jeg trenger den for.

Anonymkode: 7c459...a00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte ny høsten 2022. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...