Grüner Skrevet 23. september #141 Del Skrevet 23. september Maleficenta skrev (8 timer siden): Mindre behov før ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #142 Del Skrevet 23. september Maleficenta skrev (8 timer siden): Mindre behov før Var ikke nødvendigvis mindre behov..Men mer at en benyttet seg mer av familie som kunne se til. Og mer normalt at barn og klarte seg hjemme litt fra de var 7 år. Anonymkode: 88401...199 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 23. september #143 Del Skrevet 23. september Gikk ikke i barnehage. Hadde dagmamma og bestemor passet meg også. 1979 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #144 Del Skrevet 23. september <født i 79. Begynte i barnehagen da jeg var 2 år - da ble foreldrene mine skilt og min mor måtte finne seg jobb. Anonymkode: 708ce...459 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #145 Del Skrevet 23. september Jeg ble født i -83. Tror jeg var rundt 2,5 år da jeg begynte i barnehagen. Deltidsplass, mamma jobbet deltid. Anonymkode: bed03...67c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klarinetta Skrevet 23. september #146 Del Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (På 7.7.2024 den 10.08): Jeg begynte i barnehagen da jeg var 3 mnd gammel. Det var så lenge de fikk betalt fødselspermisjon den gangen. Foreldrene mine hadde kjøpt hus og trengte to inntekter. De sier at de ikke hadde noe valg. Jeg sliter mye i dag med nære relasjoner på den måten at jeg forventer avvisning, sånn at jeg derfor ikke klarer å gå "all in" i et forhold. Da blir det på en måte en selvoppfyllende profeti. For ingen vil ha en partner som bare gir halvhjertet av seg selv. Har tenkt veldig mye på dette den senere tid. Tenker det må være mange andre som er født ca på samme tid som ble sendt tidlig i barnehage. Ønsker å høre fra folk som ble født på den tiden, rundt 1980. Når måtte du i barnehagen? Og har du noen problemer psykisk i dag? Eller problemer i nære relasjoner? Anonymkode: 2ba3e...82f Begynte noen dager i uka fra jeg var 3-4. Hadde aldri full uke i bhg, de andre dagene var jeg var hos besteforeldrene mine. Ingen problemer mtp på barnehagen. Jeg husker faktisk første dag. Mamma sa hade og gikk ut av porten, jeg sto og så på henne og lurte på om jeg burde gråte litt, for syns skyld, siden jeg hadde fått med meg at det pleide å være sånn.... 😅😅😅 Jeg elsket bhg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
endo Skrevet 23. september #147 Del Skrevet 23. september 81mod aldri gått i barnehage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #148 Del Skrevet 24. september Født i 78. Gikk halv dag noen dager i uka siste året før skolestart (skolestart 7 år) for tilvenning. Mor var hjemme med 2 småsøsken. Det var mange familier med mor hjemme fulltid eller deltid, mange barn i kort gangavstand. Anonymkode: 91161...69f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 25. september #149 Del Skrevet 25. september (endret) AnonymBruker skrev (På 23.9.2024 den 17.30): Var ikke nødvendigvis mindre behov..Men mer at en benyttet seg mer av familie som kunne se til. Og mer normalt at barn og klarte seg hjemme litt fra de var 7 år. Anonymkode: 88401...199 Jo kanskje men det var flere hjemmeværende mødre da enn nå. Og de som var jo jobb benyttet mye dagmamma, som var hjemmeværende mødre og tok seg av andre sine barn i tillegg. Var lettere å få hjelp av andre rundt før. Nå står man mer alene i å ta seg av barna Endret 25. september av Maleficenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå