AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #21 Del Skrevet 7. juli 2024 Har ei venninne som jeg har kjent siden barndom, vi snakker litt her og der og sees aldri fordi hun og jeg bor på hver vår kant av Norge. Men fortsatt gode venner. Har noen få bekjentskap som er nytt, ellers har jeg gått mange år uten venner og vært veldig deprimert pga det. Jeg har dessverre opplevd mye svikt og sliter med å etablere nye vennskap. Foretrekker å være for meg selv, men kan også være fordi jeg har adhd, blir lett overstimulert og sliten. Anonymkode: 94b6b...e72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #22 Del Skrevet 7. juli 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nei, og nei. Anonymkode: fb945...007 Nei og nei her også. Anonymkode: 26d86...333 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #23 Del Skrevet 7. juli 2024 Jeg hadde masse venner før. Men de fleste som fikk seg kjæreste og barn droppet meg for da var jeg ikke bra nok lenger. Og ja jeg prøvde lenge å ta kontakt, inviterte på besøk, sa jeg kunne komme innom med mat til de som hadde små barn og var slitne etc. Men nei. Også har jeg opplevd ganske mange kjipe venner som har dolket meg i ryggen og bare blitt borte. Seneste for 2 år siden med mine venner fra vgs. De rottet seg sammen og kom med masse løgner hvis jeg spurte om å finne på noe. Skjønner fortsatt ikke hva jeg har gjort galt. Nå har jeg mer bekjente så er ikke ensom sånn sett. Vi har også mye sosialt via jobb, som fredagspils/quiz/middager. I tillegg driver jeg med dans som er ganske sosialt, men er ikke alt jeg har råd til å bli med på heller. Jeg syns denne sommeren er litt tung fordi jeg jobber i hele sommer pga ny jobb, og de jeg kjenner er opptatt med ferie og andre ting. Så jeg får ikke sett de før august/september. Har også dårlig med penger så er ikke så mye jeg får gjort. Å reise alene har jeg prøvd noen ganger før og følte meg bare enda mer ensom Hva gjør dere andre ensomme i sommer? Anonymkode: d16c7...408 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille39 Skrevet 7. juli 2024 #24 Del Skrevet 7. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, er kanskje med venninner 1 gang i året. Er ufør. Så skulle ønske jeg hadde en stor venninnegjeng jeg møtte ofte. Anonymkode: 8bbd3...acb Er i samme situasjon selv. tror livet hadde vært annerledes hadde jeg vært i jobb. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #25 Del Skrevet 7. juli 2024 Nei. Synes det har vært vanskelig å få venner, og har bare 1 igjen fra barndommen som bor langt vekk, og vi sender bare snapper innimellom. Nettopp fått diagnose adhd i voksen alder, og jeg har fått meg noen store aha-opplevelser på hvorfor jeg alltid har følte meg "annerledes".. Men har også begynt å delta på ulike arrangement, og treffer folk sånn. Kanskje det blir et vennskap eller to ut fra det.. Anonymkode: 6e04a...cd9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iðunn Skrevet 7. juli 2024 #26 Del Skrevet 7. juli 2024 Få venner, møtes sjeldent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #27 Del Skrevet 8. juli 2024 Jeg har bare nett venner. Møtes aldri. Anonymkode: ac2bf...e9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #28 Del Skrevet 8. juli 2024 Nei. De jeg hadde er blitt til bekjente jeg kun er i kontakt med via snap eller en sjelden telefonsamtale. Alle er så opptatt med seg selv og sitt. Jeg møter en noen ganger i året men det er så overfladisk at jeg ikke legger så mye i det. Anonymkode: f0772...826 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #29 Del Skrevet 8. juli 2024 Har mange venner, men få jeg henger med til hverdags. Er opptatt med jobb og barn og familie, og får mye av det sosiale dekket på jobb. har venner på jobb også Anonymkode: 73c9a...6dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 8. juli 2024 #30 Del Skrevet 8. juli 2024 Har ingen, men er vel venner med de jeg jobber med.. er på jobb to dager i uka. Så det er stort sett det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #31 Del Skrevet 8. juli 2024 Har 4 gode venner og jeg ser dem ca annenhver uke. Noen av dem ser jeg ukentlig, spørs om alle har tid. Jeg er ikke interessert i nye venner med mindre det virkelig klaffer, men til gjengjeld har jeg 4 nære venner jeg alltid kan stole på og alltid er der for meg. Heller få, gode venner enn mange perifere. Anonymkode: 656c5...13a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 8. juli 2024 #32 Del Skrevet 8. juli 2024 (endret) . Endret 1. desember 2024 av Disney Adult Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surpomp Skrevet 8. juli 2024 #33 Del Skrevet 8. juli 2024 I dagens stressende samfunn med stort materielt fokus, stadig flytting, mye jobbing, mange sære krav , manglende tilhørighet osv, må man virkelig jobbe og være kompromissvillig for å beholde de få vennene man har. Mange skryter av et stort antall venner, men denne tråden indikerer at mange er ensomme bak en flott fasade. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 8. juli 2024 #34 Del Skrevet 8. juli 2024 Har ingen venner her jeg bor nå. Føler meg ofte ensom. Har invitert en venninne fra min hjemby til meg nå i juli. Håper virkelig at hun kan komme, da jeg kjenner meg nærmest sulteforet på sosial kontakt med venner. . . . 🤔 Burde virkelig gjøre noe med nettverket her jeg bor, for jeg liker ikke denne ensomheten 😢 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #35 Del Skrevet 8. juli 2024 Har 4 stk, møtes i perioder ofte, men nå skal desverre min bestevenn flytte langt vekk. Anonymkode: df6b9...062 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #36 Del Skrevet 8. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei. De jeg hadde er blitt til bekjente jeg kun er i kontakt med via snap eller en sjelden telefonsamtale. Alle er så opptatt med seg selv og sitt. Jeg møter en noen ganger i året men det er så overfladisk at jeg ikke legger så mye i det. Anonymkode: f0772...826 Dette er så sant - og trist! Snap og Facebook har erstattet det virkelige vennskapet, og bare bekjentskap er igjen. Anonymkode: f3cae...eb3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #37 Del Skrevet 20. juli 2024 Nei! Har nesten ingen venner ig det er valg jeg har tatt. Jeg valgte å kutte ut en vennegjeng fra barneskolen som ikke var bra for meg. Møtes en til to personer i ny og ned. Resten møter jeg på jobb og andre aktiviteter. Anonymkode: 64817...b71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #38 Del Skrevet 20. juli 2024 Har 2 nære venner jeg har hatt siden barndommen, og 2 litt mer perifere venner som jeg ble kjent med i voksen alder. Men er heldig å har flere søstre som jeg ser ofte og har et godt forhold til❤️ Føler meg velsignet heldig som har fine folk i livet! Anonymkode: cac49...ca0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mannen 40 Skrevet 20. juli 2024 #39 Del Skrevet 20. juli 2024 Nei, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #40 Del Skrevet 20. juli 2024 Et par stykker,men ingen som gjør noe spontant som café besøk eller reise. Så er veldig ensom Anonymkode: 16f28...e83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå