Gå til innhold

Anti muslimsk?


Anbefalte innlegg

Jeg er helt norsk. Har verken imot kristent eller muslimsk. Hører ofte folk snakker stygt om muslimer og lurer på hvorfor. Helt ærlig spørsmål. Hvorfor mislike muslimer? Jeg er helt seriøs at jeg ikke skjønner , jeg hører så vanvittig mye fælt og skjønner ikke en dritt.

Anonymkode: 91b23...6d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du er forelsket vil du ikke ta imot andres råd uansett. 

Anonymkode: 7c7f8...b7b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Hvis du er forelsket vil du ikke ta imot andres råd uansett. 

Anonymkode: 7c7f8...b7b

Spørsmålet mitt? 

Anonymkode: 91b23...6d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en religion med mye hat. Mest av alt ovenfor kvinner. Opprinnelig var nok ikke kristendommen bedre, men den har utviklet seg og tolkes i dag på en moderne måte som gjør at den passer inn i vestlige samfunn. Muslimer not so much...

Anonymkode: 8c885...f89

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Det er en religion med mye hat. Mest av alt ovenfor kvinner. Opprinnelig var nok ikke kristendommen bedre, men den har utviklet seg og tolkes i dag på en moderne måte som gjør at den passer inn i vestlige samfunn. Muslimer not so much...

Anonymkode: 8c885...f89

Står det ting om kvinner? 

Anonymkode: 91b23...6d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at der det er høyt antall muslimer, der er det alltid bråk og ufred. Dessverre.

Jeg har også erfart selv dette med kvinnesyn (gjennom både jobb og ellers). Mange har et elendig syn på kvinner som annenrangs borgere, og det gjelder veldig mange av de som er født og oppvokst i Norge, også. Når du ser dem samle seg i ulike tilstelninger, så er kvinnene enten fraværende, eller forvist til en perifer bakgrunn.

 

Anonymkode: 5b3be...650

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...