Fremmed fugl Skrevet 10. juli 2024 #81 Skrevet 10. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 9.7.2024 den 5.39): Du kan gjerne teste ut teorien ved å lage en Tinder profil med en gjennomsnittlig mann og en med en modell. Så kan du se med egne øyne at modellen får 100+ ganger så mange likes Anonymkode: a24dd...709 Nei. Får flere matcher, men langt ifra 100 ganger, og matcher på Tinder er ikke det de fleste har som mål i livet.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #82 Skrevet 10. juli 2024 Må le litt.. Ikke skal vi menn ha selfies, bilder med solbriller, barisbilder, bilder tatt av fotograf osv. Skal kun vise oss i sosiale settinger. Likevel så er 99% av bildene til kvinner enten selfies, bilder i bikini på en båt eller bilder tatt åpenbart til bruk for Tinder. Legg til at i profilen kun står «du må få meg til å le», eller «elsker å reise», om det i det hele tatt står noe! Jeg forstår absolutt at åpenbare speilbilder i baris er «sveip venstre», det samme hvis det kun er selfies eller solbriller. Når det er sagt så er ikke normen blant gutter/menn i sosiale settinger å sitte og ta bilder av hverandre, i motsetning til hva dere jenter/kvinner gjør. Fryktelig mange av oss menn er udugelige når det kommer til å ta bilder av hverandre, det faller oss rett og slett ikke in! Hvor skal vi hente bildene fra da? Jeg er IKKE bitter, jeg får selv nok matcher og har hatt god erfaring med Tinder. Likevel vil jeg rette en pekefinger mot alle kvinner som setter krav til hvilken type profil en mann skal ha når en selv enten kun deler 3-4 emojies av hva man liker å gjøre, har 3 selfies og gjerne også flere gruppebilder av seg selv. Eller det verste - kun bilder av seg selv fra øvre del av brystet og opp. Anonymkode: ba49f...abc 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #83 Skrevet 10. juli 2024 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Må le litt.. Ikke skal vi menn ha selfies, bilder med solbriller, barisbilder, bilder tatt av fotograf osv. Skal kun vise oss i sosiale settinger. Likevel så er 99% av bildene til kvinner enten selfies, bilder i bikini på en båt eller bilder tatt åpenbart til bruk for Tinder. Legg til at i profilen kun står «du må få meg til å le», eller «elsker å reise», om det i det hele tatt står noe! Jeg forstår absolutt at åpenbare speilbilder i baris er «sveip venstre», det samme hvis det kun er selfies eller solbriller. Når det er sagt så er ikke normen blant gutter/menn i sosiale settinger å sitte og ta bilder av hverandre, i motsetning til hva dere jenter/kvinner gjør. Fryktelig mange av oss menn er udugelige når det kommer til å ta bilder av hverandre, det faller oss rett og slett ikke in! Hvor skal vi hente bildene fra da? Jeg er IKKE bitter, jeg får selv nok matcher og har hatt god erfaring med Tinder. Likevel vil jeg rette en pekefinger mot alle kvinner som setter krav til hvilken type profil en mann skal ha når en selv enten kun deler 3-4 emojies av hva man liker å gjøre, har 3 selfies og gjerne også flere gruppebilder av seg selv. Eller det verste - kun bilder av seg selv fra øvre del av brystet og opp. Anonymkode: ba49f...abc Om jeg er ute med vennene mine og spør om de kan ta bilde av meg foran den fine veggen mens jeg gjør meg til. Hadde de spurt om jeg er ok Anonymkode: a24dd...709 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå