Gå til innhold

Microsoft, godta lisensavtale?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har brukt open office i årevis, inkl excelversjonen deres. Nå kom jeg plutselig ikke inn på dokumentet/regnskapet mitt i den excel-versjonen, da Microsoft kommer med et vindu hvor jeg må godta lisensavtale.. dette har jeg aldri behøvd å gjøre før. Spørsmålet er om det å godta lisensavtalen koster meg noe? Det står ingenting i lisensavtalen om pris, men om jeg googler Microsoft excel, så dukker det jo opp års-/ månedspriser? Noen som kan hjelpe her?

Anonymkode: 86deb...c82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selve lisensen koster. Men lisensavtalen er bare vilkårene må du godta for å kunne bruke Office programvare.

Anonymkode: c6d79...bb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, gikk fort I svingene. Open office er gratis.

Anonymkode: c6d79...bb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sorry, gikk fort I svingene. Open office er gratis.

Anonymkode: c6d79...bb6

Ja det er Open Office jeg alltid har brukt, men kan ikke huske å ha måttet godta noen lisensavtale tidligere. Men da kan jeg trygt godta den lisensavtalen uten å risikere å måtte betale noe?

Anonymkode: 86deb...c82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.7.2024 den 11.57):

Ja det er Open Office jeg alltid har brukt, men kan ikke huske å ha måttet godta noen lisensavtale tidligere. Men da kan jeg trygt godta den lisensavtalen uten å risikere å måtte betale noe?

Anonymkode: 86deb...c82

? 😊

Anonymkode: 86deb...c82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

? 😊

Anonymkode: 86deb...c82

Om du må betale noe, så kommer det opp noe betalingsvindu.

 

Hvorfor prøver du ikke bare å godta for å så se hva som skjer? Du forplikter deg jo ikke til kjøp før du legger inn kortinformasjon.

Anonymkode: c6d79...bb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Om du må betale noe, så kommer det opp noe betalingsvindu.

 

Hvorfor prøver du ikke bare å godta for å så se hva som skjer? Du forplikter deg jo ikke til kjøp før du legger inn kortinformasjon.

Anonymkode: c6d79...bb6

Nei det stemmer jo sikkert, at jeg bare kan prøve å godta lisensavtalen og se hva som skjer. Var bare redd for å plutselig få en stor regning i innboksen😅

Anonymkode: 86deb...c82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...