Gå til innhold

Ekser og tidligere sexpartnere som dukker opp på tinder.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

svartkatt skrev (6 minutter siden):

Er du redd de skal ta kontakt? Kanskje du må flytte til en annen kant av landet 

Ja, er redd de skal ta kontakt på andre platformer når de ser jeg er på tinder igjen. Har opplevd det før. I tillegg liker jeg ikke at de ser profilen min der inne. Synes det er veldig ubehagelig. 

Anonymkode: 5f15c...bec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, AnonymBruker said:

Ja, er redd de skal ta kontakt på andre platformer når de ser jeg er på tinder igjen. Har opplevd det før. I tillegg liker jeg ikke at de ser profilen min der inne. Synes det er veldig ubehagelig. 

Anonymkode: 5f15c...bec

Du er klar over at du bruker tinder som escapism i stedet for å føle på, og bearbeide bruddet? Det er ikke sunt for deg.

Anonymkode: 1c795...e30

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å svare på spørsmålene dine:

ja, du kan blokkere kontakter, basert på telefonnummer. Det tror jeg alle brukere kan. Jeg blokkerte selv min ekskone. 

Og ja, du kan velge å bare være synlig for de du selv har swipet på. Da selvfølgelig med betalt abonnement. 

Anonymkode: d575b...c67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Du er klar over at du bruker tinder som escapism i stedet for å føle på, og bearbeide bruddet? Det er ikke sunt for deg.

Anonymkode: 1c795...e30

Ja, jeg er klar over det. Er ikke sunt å dyrke sorgen heller. Trenger å tenke på andre ting. 

Anonymkode: 5f15c...bec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Ja, jeg er klar over det. Er ikke sunt å dyrke sorgen heller. Trenger å tenke på andre ting. 

Anonymkode: 5f15c...bec

Det er klart det er sunt å bearbeide etter et brudd. Kun på den måten klarer du å bli klar og moden nok for neste relasjon. Ved å distrahere deg slik du gjør, bærer du med deg mer og mer trøbbel inn i hvert forhold.

Å dyrke sorgen er et uttrykk man bruker når man er urimelig besatt av sorgtanker etc. Ikke ÉN dag etter brudd.

Anonymkode: 1c795...e30

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Det er klart det er sunt å bearbeide etter et brudd. Kun på den måten klarer du å bli klar og moden nok for neste relasjon. Ved å distrahere deg slik du gjør, bærer du med deg mer og mer trøbbel inn i hvert forhold.

Å dyrke sorgen er et uttrykk man bruker når man er urimelig besatt av sorgtanker etc. Ikke ÉN dag etter brudd.

Anonymkode: 1c795...e30

Amen! Du dyrker ikke sorgen ved å ta deg litt refleksjonstid én dag etter et brudd!
 

Anonymkode: 01f40...930

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker den gangen jeg hadde tinder for mange år siden. Jeg hadde ikke "begrenset søket" med å skrive inn hvilken aldersgruppe jeg ville se og syns det var en smule kleint når jeg satt der og drev å sveipet og plutselig fikk opp min egen far på tinder, ante ikke at han hadde tinder engang. 😅

Anonymkode: b27a0...55f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er du redd for da? Hva så om de ser deg, du så de også? Dere kommer jo ikke til å matche

Anonymkode: 85f1b...653

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Lastet ned tinder i dag. Sletter alltid brukeren min der inne når når jeg er på vei inn i et nytt forhold.  Så laget ny konto og begynte å sveipe. Problemet er at det alltid dukker opp ekser eller tidligere sexpartnere 😫 jeg har ikke lyst å at de skal se meg der inne. Ble slutt mellom meg og kjæresten i går og er livredd for at han skal dukke opp der etterhvert. 

Hva med å forsøke å holde på en partner?

Anonymkode: a5ee0...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Husker den gangen jeg hadde tinder for mange år siden. Jeg hadde ikke "begrenset søket" med å skrive inn hvilken aldersgruppe jeg ville se og syns det var en smule kleint når jeg satt der og drev å sveipet og plutselig fikk opp min egen far på tinder, ante ikke at han hadde tinder engang. 😅

Anonymkode: b27a0...55f

Ånei 😂 

Anonymkode: e7803...6da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Lastet ned tinder i dag. Sletter alltid brukeren min der inne når når jeg er på vei inn i et nytt forhold.  Så laget ny konto og begynte å sveipe. Problemet er at det alltid dukker opp ekser eller tidligere sexpartnere 😫 jeg har ikke lyst å at de skal se meg der inne. Ble slutt mellom meg og kjæresten i går og er livredd for at han skal dukke opp der etterhvert. 

Anonymkode: 5f15c...bec

Eneste muligheten er å endre alderspreferansen, dersom du skal være aktiv selv der. Evt. kan du endre avstanden om du vet hvor disse tidligere sexartnerne og eksene dine befinner seg. 

Anonymkode: 60653...ed9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg var på Tinder, i fjor, kunne jeg blokkere telefonnumrene til de jeg ikke ville skulle se meg der. Den funksjonen er der sikkert ennå.

Anonymkode: 64da7...ebe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.7.2024 den 18.55):

Jo, du kan blokkere folk du har i kontaktlisten din.

Anonymkode: ba235...afd

Er jo bare legge de inn med telefonnummer og Vipps så er problemet løst. 

Anonymkode: 9c8ea...7e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...