Gå til innhold

Bruker du litt av ferien på opprydding og kasting?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den lysten kommer alltid i slutten av august for min del. Det er årevis siden noen gikk på skole her i huset, men skolestart-tiden markerer alltid ny giv fremdeles.  😂

Men jeg har planer om å sortere julepynten i løpet av sommeren.   Jeg har prøvd å gjøre det rundt juletider i flere år, men det fungerer ikke, derfor prøver jeg nå. 

Anonymkode: e35e0...a3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 6.7.2024 den 17.36):

Jeg prøver hvert år....og er nå i gang igjen. Har funnet ut at vi ikke trenger 11 stk sengetøy :) 

Anonymkode: 662bd...a6a

Men hva gjør du med gammelt sengetøy? 

Anonymkode: 42f0c...63e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.7.2024 den 17.49):

Kaste?! Kaster ingenting, her sorteres og gjenvinnes det . Men om jeg gidder bruker ferien til det, vet jeg ikke. 

Anonymkode: 71265...5bd

Gjenvinnes hvor? Jeg har ikke bil, så hva skal jeg med gamle klær og gammelt sengetøy? 

Anonymkode: 42f0c...63e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en opprydning hver sommer og kjører til gjennvinding. Jeg synes heller ikke jeg kjøper inn så mye i løpet av året, så burde vært mye mindre her.  I år har jeg tatt klesskap. Jeg har alt for mye klær, som jeg enten skal passe inn i igjen, eller kanskje får bruk for igjen. Skal ikke bruke en krone på klær fremover, for selv med fem poser som skal til gjenvinning er det alt for mye igjen. 

Anonymkode: d88c9...727

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.7.2024 den 17.36):

Jeg prøver hvert år....og er nå i gang igjen. Har funnet ut at vi ikke trenger 11 stk sengetøy :) 

Anonymkode: 662bd...a6a

Hvor mange er dere?

Anonymkode: 38d0f...a7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt en uke alene sammen med ungene på å rydde og ordne soverom, og resten av huset. Kastet masse søppel. Pleier å gjøre dette gjevnt hele året, men denne våren har vært ekstrem travel for alle. 

 

Anonymkode: ba3fb...5ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 6.7.2024 den 17.55):

Det viktigste er at det ikke kommer mer inn i huset enn ut.

Anonymkode: c8a65...1fe

Enig! Men åh så vanskelig.... 🙈

Anonymkode: fd25f...629

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, driver å rydder og gjør litt diverse i hjemmet. Tenkte å prøve å male om huset i sommer, men har vært så mye regnvær i det siste så har blitt dårlig med maling dessverre. Derfor blir det en del rydding og andre ting som gjøres inne i huset isteden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar en sorteringsrunde hver sommer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid :) ikke at det er så mye som skal kastes, men det skal sorteres og ordnes. Og av en eller annen grunn blir jeg alltid kvitt mye papp. Skal ta en runde med flaskepant også. Der har det samlet seg opp for mye. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Gjenvinnes hvor? Jeg har ikke bil, så hva skal jeg med gamle klær og gammelt sengetøy? 

Anonymkode: 42f0c...63e

2024-folk kaster ikke, men gjenvinner. Alle kommuner skal ha en ordning for levering av tekstiler, så her er det bare å sette seg litt inn i hvordan det gjøres hos deg. Er vel mulig å ta med et par poser tekstiler på bussen? 

Anonymkode: 19c78...173

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

2024-folk kaster ikke, men gjenvinner. Alle kommuner skal ha en ordning for levering av tekstiler, så her er det bare å sette seg litt inn i hvordan det gjøres hos deg. Er vel mulig å ta med et par poser tekstiler på bussen? 

Anonymkode: 19c78...173

Du blir overrasket hvor mange 2024-folk kaster, veldig overrasket. 

Anonymkode: 42f0c...63e

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...