AnonymBruker Skrevet 6. juli #1 Del Skrevet 6. juli Overalt så står det folk med enorme berg av flasker de skal pante. Hver eneste dag ser jeg folk som panter enorme mengder. Hva er greia? Ikke noe annet å gjøre enn å drikke? Anonymkode: c68ef...9a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 6. juli #2 Del Skrevet 6. juli Kanskje de ikke panter så ofte. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli #3 Del Skrevet 6. juli Er vel blakk da sikkert å pante gir jo kling i lanken. Anonymkode: f0762...260 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli #4 Del Skrevet 6. juli Ja, visste du ikke det? Anonymkode: d205e...9c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli #5 Del Skrevet 6. juli Det er fordi alle der pumper Pepsi Max som vann. Anonymkode: bccbb...e7d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli #6 Del Skrevet 6. juli Klart det. Jeg bor i Oslo, men kjører til Skien når jeg skal pante. Ekstra stas å gjøre det i selve pantehovedstaden her til lands. Anonymkode: 260ac...d1b 17 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli #7 Del Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Klart det. Jeg bor i Oslo, men kjører til Skien når jeg skal pante. Ekstra stas å gjøre det i selve pantehovedstaden her til lands. Anonymkode: 260ac...d1b 😂 Anonymkode: 16d9f...6db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli #8 Del Skrevet 7. juli Jeg kjører til Skien og panter hver helg. Bor i en annen by. Er ikke tull engang. Veldig behagelig og raskt å pante i Skien, uansett butikk. Kanskje det bare rett og slett går fortere der, bandet inn i maskinen liksom. Aldri kø heller. Ofte så er det noen som glemmer å ta med seg pantelappen sin, den bare henger igjen der. En gang så hang det en lapp med 100 kr i gevinst der. Flaks for meg at jeg var den første som fant den . Så yes, jeg panter i Skien 😆 Anonymkode: 311fa...666 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli #9 Del Skrevet 8. juli 19 hours ago, AnonymBruker said: Jeg kjører til Skien og panter hver helg. Bor i en annen by. Er ikke tull engang. Veldig behagelig og raskt å pante i Skien, uansett butikk. Kanskje det bare rett og slett går fortere der, bandet inn i maskinen liksom. Aldri kø heller. Ofte så er det noen som glemmer å ta med seg pantelappen sin, den bare henger igjen der. En gang så hang det en lapp med 100 kr i gevinst der. Flaks for meg at jeg var den første som fant den . Så yes, jeg panter i Skien 😆 Anonymkode: 311fa...666 Ingen i Skien som noensinne har gått fra pantelappen. På sosialen alle sammen. Anonymkode: 7ddce...259 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli #10 Del Skrevet 8. juli Ja, og på Vinterbro. Flau lang kø hver gang med tjukkaser som panter pepsi max og øl-burker. Anonymkode: 47919...993 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli #11 Del Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (På 6.7.2024 den 15.27): Klart det. Jeg bor i Oslo, men kjører til Skien når jeg skal pante. Ekstra stas å gjøre det i selve pantehovedstaden her til lands. Anonymkode: 260ac...d1b Samme her,drar utenbys, vil ikke bli sett pantende i Oslo Anonymkode: 8ced8...179 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli #12 Del Skrevet 8. juli 4 hours ago, AnonymBruker said: Ingen i Skien som noensinne har gått fra pantelappen. På sosialen alle sammen. Anonymkode: 7ddce...259 Bor i Skien. Vet ikke hva sosialen er en gang. 4 hours ago, AnonymBruker said: Samme her,drar utenbys, vil ikke bli sett pantende i Oslo Anonymkode: 8ced8...179 Hvorfor ikke? Det er bare metall- eller plastflasker liksom? 👀 Anonymkode: c68ef...9a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli #13 Del Skrevet 8. juli Er panting en sport? Er det med i OL? Anonymkode: 13142...95a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli #14 Del Skrevet 9. juli 7 hours ago, AnonymBruker said: Er panting en sport? Er det med i OL? Anonymkode: 13142...95a Jeg vet vel ikke? Hvor mange som kan få mest penger ut av det de panter? Anonymkode: c68ef...9a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli #15 Del Skrevet 11. juli On 7/9/2024 at 12:36 AM, AnonymBruker said: Bor i Skien. Vet ikke hva sosialen er en gang. Anonymkode: c68ef...9a4 De kaller det sikkert noe annet til dere brukerne. Anonymkode: 7ddce...259 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli #16 Del Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (På 6.7.2024 den 15.27): Klart det. Jeg bor i Oslo, men kjører til Skien når jeg skal pante. Ekstra stas å gjøre det i selve pantehovedstaden her til lands. Anonymkode: 260ac...d1b Det gjør jeg og selv om jeg bor i Førde, gjør ikke alle det da ? Er jo tross alt landets pantehovedstad. Anonymkode: d89b0...24d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli #17 Del Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (På 9.7.2024 den 0.36): Bor i Skien. Vet ikke hva sosialen er en gang. Hvorfor ikke? Det er bare metall- eller plastflasker liksom? 👀 Anonymkode: c68ef...9a4 Sosialen er en slags pant. Anonymkode: 0219d...19d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli #18 Del Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (På 8.7.2024 den 19.56): Ja, og på Vinterbro. Flau lang kø hver gang med tjukkaser som panter pepsi max og øl-burker. Anonymkode: 47919...993 Det er bedre pant å få i Skien. Anonymkode: 0219d...19d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli #19 Del Skrevet 16. juli Interessant at jeg har bodd i Skien i hele litt liv uten å se noe til dette fenomenet. Anonymkode: 06f79...434 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olive_North Skrevet 16. juli #20 Del Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (På 9.7.2024 den 1.07): Er panting en sport? Er det med i OL? Anonymkode: 13142...95a Nei ☹️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå