Gå til innhold

Betatt av megleren.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ikke rart datingkulturen i Norge er så klein og rar, når bare det å invitere en person på kaffe er kleint. 
 

Hvorfor skal ts måtte redde seg inn igjen ved er avslag? Det er ingenting av det ts har skrevet i denne tråden her, som tilsier at han ikke tåler et nei. Den metoden du skisserer, vil jo skape kleinhet. Om man derimot er voksen nok til å kunne ta et avslag uten å skape seg til etterpå ved å prøve å «redde seg inn», vil det ikke bli kleint. 

Anonymkode: 0f336...833

Ja kvinner syns sikkert det er drit gøy å bli invitert på date på hvert oppdrag de har. 

Jeg er mann og håndverker og syns det er kleint hver gang en kvinnelig kunde initierer til noe mer. Det blir vanskelig å ha en naturlig profesjonell tone etterpå

Anonymkode: 657bf...a12

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Ja kvinner syns sikkert det er drit gøy å bli invitert på date på hvert oppdrag de har. 

Jeg er mann og håndverker og syns det er kleint hver gang en kvinnelig kunde initierer til noe mer. Det blir vanskelig å ha en naturlig profesjonell tone etterpå

Anonymkode: 657bf...a12

Forstår den, men jeg kjenner noen som er gift av å møtes fordi han jobbet hjemme til henne. Så selv om du ikke vil, blir det fortsatt dumt å tilrettelegge slik at alle som liker hverandre ikke møtes. 

Anonymkode: a88f7...982

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...