Gjest Acer Skrevet 6. juli #21 Del Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg er ikke enig i at en tråd blir umiddelbart punktert av det. Om en selv holder seg til saken, og diskuterer med dem som er interessert i det samme så kan en holde ved like hovedtematikken i tråden selv om andre fjaser. Utfordringen blir når TS selv engasjerer seg i krangling om hva temaet er med de som fjaser, da punkterer det temaet. Selv har jeg gått inn i en tråd, klar for å diskutere hovudtemaet, og når jeg da ser at ikke bare andre fjaser, men TS også har blitt trukket inn i avsporingen, da innser jeg at her ønsker jeg ikke delta likevel. Så det er mitt gode tips til deg. Anonymkode: 99826...59a Ingen tråd er vel for dårleg, og ingen tråd er vel for god. ? Finner noen ein en tråd upassende , og uintressant så synes eg det er unødvendig å poste noen kommentar. De aller fleste medlemmer på KG har vel eit brukernavn, men like fult velger de anonymkappen, og usikker på hva som ligg til grunn for det . Dersom Anonymknappen hadde blitt fjernet så hadde det truleg gitt KG ein annet innhold , og m.a unngått at ein kommentarer feil person og alle opptre med brukarnavn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli #22 Del Skrevet 6. juli Acer skrev (14 minutter siden): Ingen tråd er vel for dårleg, og ingen tråd er vel for god. ? Finner noen ein en tråd upassende , og uintressant så synes eg det er unødvendig å poste noen kommentar. De aller fleste medlemmer på KG har vel eit brukernavn, men like fult velger de anonymkappen, og usikker på hva som ligg til grunn for det . Dersom Anonymknappen hadde blitt fjernet så hadde det truleg gitt KG ein annet innhold , og m.a unngått at ein kommentarer feil person og alle opptre med brukarnavn. Det er haugevis med tråder om hvorfor medlemmene på KG bruker anonym-funksjon, det er bare å søke dem opp. Du bruker også anonymknappen - hvorfor gjør DU det? Anonymkode: 86b7c...897 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Acer Skrevet 6. juli #23 Del Skrevet 6. juli (endret) AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det er haugevis med tråder om hvorfor medlemmene på KG bruker anonym-funksjon, det er bare å søke dem opp. Du bruker også anonymknappen - hvorfor gjør DU det? Anonymkode: 86b7c...897 Bruker av og til anonymknappen fordi dei fleste andre gjør det, og hvorfor velger du selv å gjøre det her ? Meg bekjent får ein idag ikkje registere seg på KG utan brukarnavn, men tidligere var det ikkje vanleg. Eg poster fra tid til annen kommentarer og i andre sosiale medier hvor det er påbudt med fult navn så ein kan identifisere seg med vedkomende som har postet kommentaren. Poster også tidvis innlegg /repotasjer i lokalavisen, og da selvsagt med fult navn. Endret 6. juli av Acer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli #24 Del Skrevet 6. juli Acer skrev (3 minutter siden): Bruker av og til anonymknappen fordi dei fleste andre gjør det, og hvorfor velger du selv å gjøre det her ? Meg bekjent får ein idag ikkje registere seg på KG utan brukarnavn, men tidligere var det ikkje vanleg. Eg poster fra tid til annen kommentarer og i andre sosiale medier hvor det er påbudt med fult navn så ein kan identifisere seg med vedkomende som har postet kommentaren. Poster også tidvis innlegg /repotasjer i lokalavisen, og da selvsagt med fult navn. Du svarte ikke på hvorfor du bruke anonymknappen. Anonymkode: 86b7c...897 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Acer Skrevet 6. juli #25 Del Skrevet 6. juli (endret) AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Du svarte ikke på hvorfor du bruke anonymknappen. Anonymkode: 86b7c...897 Du svarte heller ikkje på hvorfor du "HER" bruker anonymknappen ? Endret 6. juli av Acer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli #26 Del Skrevet 6. juli Acer skrev (15 minutter siden): Du svarte heller ikkje på hvorfor du "HER" bruker anonymknappen ? Jeg spurte deg først, så jeg svarer når du har svart. Anonymkode: 86b7c...897 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Acer Skrevet 6. juli #27 Del Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg spurte deg først, så jeg svarer når du har svart. Anonymkode: 86b7c...897 Du har ikkje gitt meg noen garantier, og før du velger bort anonymknappen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli #28 Del Skrevet 6. juli Acer skrev (2 timer siden): Eldre og yngre har ofte ulike måter og diskutere på, og har du avtjent militærførstgangstjeneste så burde du ha identifisert deg med aggressive måter å formidle beskjeder på. Sosiale medierhar ført til at nye måter å kommunisere ,og det handler om "OK" og godeord på mobilen, messinger, som ofte kan missforstås , og vanskeleg å identifisere seg med . Der har du kanskje svart ditt eget spørsmål? At folk har ulike måter å diskutere på. Anonymkode: 28436...8d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli #29 Del Skrevet 6. juli Acer skrev (1 time siden): Ingen tråd er vel for dårleg, og ingen tråd er vel for god. ? Finner noen ein en tråd upassende , og uintressant så synes eg det er unødvendig å poste noen kommentar. De aller fleste medlemmer på KG har vel eit brukernavn, men like fult velger de anonymkappen, og usikker på hva som ligg til grunn for det . Dersom Anonymknappen hadde blitt fjernet så hadde det truleg gitt KG ein annet innhold , og m.a unngått at ein kommentarer feil person og alle opptre med brukarnavn. Nå sporer du vel av fra det som hovedinnlegget og overskriften handler om? Anonymkode: 28436...8d3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Acer Skrevet 6. juli #30 Del Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Nå sporer du vel av fra det som hovedinnlegget og overskriften handler om? Anonymkode: 28436...8d3 Hovudtemaet handler om avsporing av tråder, og det som denne trådene fortsatt handler om. At ein velger å bruke anonymknappen anser eg ikkje som en avsporing, av en tråd. Utfordringen med bruk av anonymknappen er at ein selv, og mange andre opplever at de kommenterer feil personer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli #31 Del Skrevet 6. juli Acer skrev (42 minutter siden): Du har ikkje gitt meg noen garantier, og før du velger bort anonymknappen. Garantier for hva? Siste delen er en ufullstendig setning som jeg ikke skjønner. Anonymkode: 86b7c...897 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli #32 Del Skrevet 6. juli Acer skrev (15 minutter siden): Hovudtemaet handler om avsporing av tråder, og det som denne trådene fortsatt handler om. At ein velger å bruke anonymknappen anser eg ikkje som en avsporing, av en tråd. Utfordringen med bruk av anonymknappen er at ein selv, og mange andre opplever at de kommenterer feil personer. Ok, så om *du ikke definerer en avsporing som en avsporing, så er det ikke det. Subjektiv oppfattelse = objektiv sannhet, det er en vanskelig posisjon å befinne seg i, og du vil aldri finne deg selv i en verden som er slik du mener den burde være. Velkommen! Anonymkode: 28436...8d3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Acer Skrevet 6. juli #33 Del Skrevet 6. juli (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Ok, så om *du ikke definerer en avsporing som en avsporing, så er det ikke det. Subjektiv oppfattelse = objektiv sannhet, det er en vanskelig posisjon å befinne seg i, og du vil aldri finne deg selv i en verden som er slik du mener den burde være. Velkommen! Anonymkode: 28436...8d3 Ein har ulike måter å diskutere på, og ulike måter å ordlegge seg. Avsporing av tråder er fortsatt det som er utgangsunktet for tråden, og en fortsettelse av den. Troleg vil verden og KG befinne seg i same posisjon , og samme spor som før utan avsporing, Anonymkode: 28436...8d3 Endret 6. juli av Acer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli #34 Del Skrevet 6. juli Ikke vær så surpomp. Anonymkode: 88432...d9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli #35 Del Skrevet 6. juli Acer skrev (27 minutter siden): Ein har ulike måter å diskutere på, og ulike måter å ordlegge seg. Avsporing av tråder er fortsatt det som er utgangsunktet for tråden, og en fortsettelse av den. Troleg vil verden og KG befinne seg i same posisjon , og samme spor som før utan avsporing, Anonymkode: 28436...8d3 Ja, er redd både KG og verden vil fortsette å oppføre seg på en måte som ikke holder mål innen dine definisjoner. Anonymkode: 28436...8d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 7. juli #36 Del Skrevet 7. juli On 7/6/2024 at 12:32 PM, AnonymBruker said: Alle trpder vil ha en dynamisk utvikling. Er ofte latterlig å se dem som klager på at tråden avspores når alle er intr i å diskutere det tråden er blitt til fremfor utgangspunktet. Anonymkode: 5798f...034 Nei. Avsporing er mot reglene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli #37 Del Skrevet 7. juli askjiir skrev (1 time siden): Nei. Avsporing er mot reglene. Det er det, men tråden vil uansett utvikle seg. Man ser at en tråd kan være stein død ang hovedtema, men lever videre pga ting som er kommet til. Anonymkode: 5798f...034 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli #38 Del Skrevet 8. juli Acer skrev (På 6.7.2024 den 16.23): Ingen tråd er vel for dårleg, og ingen tråd er vel for god. ? Finner noen ein en tråd upassende , og uintressant så synes eg det er unødvendig å poste noen kommentar. De aller fleste medlemmer på KG har vel eit brukernavn, men like fult velger de anonymkappen, og usikker på hva som ligg til grunn for det . Dersom Anonymknappen hadde blitt fjernet så hadde det truleg gitt KG ein annet innhold , og m.a unngått at ein kommentarer feil person og alle opptre med brukarnavn. Jeg synes du biter deg selv litt i ræva her. Jeg har diskutert hovedtemaet i tråden din, og når jeg svarer på det så avsporer du med å dra inn mange andre ting. Da gjør du nettopp det samme du anklager andre for. Det synes jo jeg er dumt, fordi jeg deltok med noe angående hovedtemaet ditt. Anonymkode: 99826...59a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli #39 Del Skrevet 8. juli Ja, det er generelt mye som ikke er sammenhengende, og å øke mengden av ting som er usammenhengende blir litt smør på flesk, synes jeg. Litt sånn elefant som har funnet seg noe å ramponere. Jackass. Har aldri skjønt jackass heller. Humor hvor de ler av å ødelegge ting. Men det er vel en form for jackass-humor de har eller noe. Anonymkode: 12d5b...ef5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli #40 Del Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg synes du biter deg selv litt i ræva her. Jeg har diskutert hovedtemaet i tråden din, og når jeg svarer på det så avsporer du med å dra inn mange andre ting. Da gjør du nettopp det samme du anklager andre for. Det synes jo jeg er dumt, fordi jeg deltok med noe angående hovedtemaet ditt. Anonymkode: 99826...59a TS kan ikke avspore sin egen tråd, da det er TS som setter premissene for tråden Anonymkode: 5798f...034 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå