Gå til innhold

Oppførsel på treningssenter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var innom mitt nye treningssenter på torsdag. Der var det nesten kun mannlige kunder og de aller fleste på senteret var under 40 år. Det som var mest sjokkerende var at alle mannfolka mellom 16 år og 25 år satt med mobilen sin stadig vekk. TikTok, Snapchat og YouTube. Damene i samme aldersgruppe holdt ikke på med mobilen sin. Vi mannfolka på over 25 år holdt ikke på med mobilen. 

Enkelte ropte høyt, som for eksempel: "Neger, hvor lenge skal du være her?". 

Nesten ingen av mannfolka dusja etter trening. Det er litt heslig. 

 

Er det sånn kultur på alle treningssentrene? Eller er det annerledes kultur der aldersgruppen er høyere og bedre kjønnsbalanse? 

Anonymkode: 0e1d6...6f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

#tingsomaldriskjedde

Anonymkode: 58267...8d1

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg var innom mitt nye treningssenter på torsdag. Der var det nesten kun mannlige kunder og de aller fleste på senteret var under 40 år. Det som var mest sjokkerende var at alle mannfolka mellom 16 år og 25 år satt med mobilen sin stadig vekk. TikTok, Snapchat og YouTube. Damene i samme aldersgruppe holdt ikke på med mobilen sin. Vi mannfolka på over 25 år holdt ikke på med mobilen. 

Enkelte ropte høyt, som for eksempel: "Neger, hvor lenge skal du være her?". 

Nesten ingen av mannfolka dusja etter trening. Det er litt heslig. 

 

Er det sånn kultur på alle treningssentrene? Eller er det annerledes kultur der aldersgruppen er høyere og bedre kjønnsbalanse? 

Anonymkode: 0e1d6...6f7

Jeg har kun trent på billige kjeder, og jeg har samme inntrykk som deg. 

Anonymkode: f52d6...660

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje de har dusj hjemme

Anonymkode: 78a1d...703

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg var innom mitt nye treningssenter på torsdag. Der var det nesten kun mannlige kunder og de aller fleste på senteret var under 40 år. Det som var mest sjokkerende var at alle mannfolka mellom 16 år og 25 år satt med mobilen sin stadig vekk. TikTok, Snapchat og YouTube. Damene i samme aldersgruppe holdt ikke på med mobilen sin. Vi mannfolka på over 25 år holdt ikke på med mobilen. 

Enkelte ropte høyt, som for eksempel: "Neger, hvor lenge skal du være her?". 

Nesten ingen av mannfolka dusja etter trening. Det er litt heslig. 

 

Er det sånn kultur på alle treningssentrene? Eller er det annerledes kultur der aldersgruppen er høyere og bedre kjønnsbalanse? 

Anonymkode: 0e1d6...6f7

f.eks "mannfolka" på 16 år… er det mannfolk syns du?  Kanskje der du kommer fra?

Anonymkode: f4a62...f0f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har trent på en billig kjede her i byen, og har samme erfaring som deg. Pluss at de unge guttene trente ofte med hettegenser, med hetta på, godt igjensnørt over ansiktet. Og ingen av de vasket av apparatene etter seg, det gjorde så og si ingen på det senteret. Det var også mye roping og bråk de i mellom, jeg følte at jeg hadde havnet midt oppe i en gjeng, der jeg ble den rare. 

Så jeg sa opp, og gikk over til et dyrere senter. Men så er jeg også ei "gammal kjerring" på 50 år. 

Anonymkode: 7c63f...aed

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Er det sånn kultur på alle treningssentrene? Eller er det annerledes kultur der aldersgruppen er høyere og bedre kjønnsbalanse? 

Ikke der jeg trener i alle fall. Da hadde jeg ikke trent der. Men senteret mitt ligger litt utenfor byen (kan ikke gå dit) og er blant de dyreste, det er muligens en fordel. 

Det er mange pensjonister som trener der, veldig koselig. Ikke så mange unge menn, det er jeg glad for. 

Anonymkode: 3f690...d4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg var innom mitt nye treningssenter på torsdag. Der var det nesten kun mannlige kunder og de aller fleste på senteret var under 40 år. Det som var mest sjokkerende var at alle mannfolka mellom 16 år og 25 år satt med mobilen sin stadig vekk. TikTok, Snapchat og YouTube. Damene i samme aldersgruppe holdt ikke på med mobilen sin. Vi mannfolka på over 25 år holdt ikke på med mobilen. 

Enkelte ropte høyt, som for eksempel: "Neger, hvor lenge skal du være her?". 

Nesten ingen av mannfolka dusja etter trening. Det er litt heslig. 

 

Er det sånn kultur på alle treningssentrene? Eller er det annerledes kultur der aldersgruppen er høyere og bedre kjønnsbalanse? 

Anonymkode: 0e1d6...6f7

Jeg bor 5 min gange fra treningssenteret mitt, selvfølgelig dusjer jeg ikke der, men hjemme....

Anonymkode: d05fd...e7b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolling

Anonymkode: e5540...d93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På billige senter kan det være endel rusk og rask. Valgte å bytte til noe bedre selv, koster endel mer. Men mye bedre utstyr og ansatte/brukere :) 

Anonymkode: 68e29...de1

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

På billige senter kan det være endel rusk og rask. Valgte å bytte til noe bedre selv, koster endel mer. Men mye bedre utstyr og ansatte/brukere :) 

Anonymkode: 68e29...de1

Dette er vel det billigste treningssenteret i byen (EVO), så er kanskje derfor kulturen er litt så som så. 

Anonymkode: 0e1d6...6f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er opptatt av folkeskikk og renslighet, må du velge dyrere treningssenter. Før du melder deg inn ber du om en omvisning på den travleste tida. Da kan du studere miljøet. Hvis unge menn/gutter utgjør majoriteten, styr unna.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Kanskje de har dusj hjemme

Anonymkode: 78a1d...703

Jeg dusjer hjemme fordi da slipper jeg å ha med håndduk og skiftetøy. Det sparer meg for tid, og er praktisk. Om noen roper "n-ordet" er det fordi de hører på rap hvor tekstene handler mye om "nigga", sunget av "niggaer". Alle fikler med mobil i pausene på de sentrene jeg har vært på. Slik er det i all ventetid. Dårlig forsøk på å provosere dette.

Anonymkode: f63c4...b61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Solanum

Jeg trener på et billigsenter og der er det likt som du beskriver ts. Men bare mellom 16-20, så jeg trener der 06.00. Men det skal sies det er mye roping og høylytt snakk fra de eldre mannlige som trener tidlig også. 

Jeg ønsker meg et kvinnesenter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å ikke dusje på treningssenter er noe jeg selv gjør, men jeg reiser jo hjem for å dusje. Det er vel sannsynligvis det de gjør også.

Men den type adferd forekommer relativt ofte fra en gitt aldersgruppe uavhengig av kjønn og kostnaden på treningssenter har jeg merket meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg dusjer hjemme fordi da slipper jeg å ha med håndduk og skiftetøy. Det sparer meg for tid, og er praktisk. Om noen roper "n-ordet" er det fordi de hører på rap hvor tekstene handler mye om "nigga", sunget av "niggaer". Alle fikler med mobil i pausene på de sentrene jeg har vært på. Slik er det i all ventetid. Dårlig forsøk på å provosere dette.

Anonymkode: f63c4...b61

Hvorfor sitte med mobil i ventetid? Det er 1 times treningstid og det er fint fri for hodet også. Er alle avhengige av stimuli fra skjerm?

Anonymkode: 775b0...70f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjenner meg delvis igjen. På mitt senter er det ikke spesielt høylytt, så det er ikke noe problem. Men forbausende mange av de de litt yngre som kommer inn bruker over halvparten av tiden på mobilen..  Ingen av dem vasker utstyret, men det er det absolutt heller ikke alle de mer voksne som heller gjør 😣

Dusjing gjør jeg selv også hjemme, det tror jeg alle på mitt senter gjør såvidt jeg har sett

Anonymkode: 13b1e...eee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dusjer alltid hjemme 

Anonymkode: 57fdf...792

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

På billige senter kan det være endel rusk og rask. Valgte å bytte til noe bedre selv, koster endel mer. Men mye bedre utstyr og ansatte/brukere :) 

Anonymkode: 68e29...de1

Jeg trener på byens billigste, og det er knapt noen under 25 som er der.

Derimot trente jeg på to av de dyrere sentrene tidligere, og der var det langt lavere snittalder, og kontinuerlig noen som sto å flexet i speilet mens de tok selfier....

Jeg valgte bevist bytte til ett billigere og mindre fancy senter på grunn av det.

Anonymkode: aa166...fef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er over 30 og sjekker mailen og leser nyheter på mobilen mellom hvert sett.
Det at de ikke dusjer i ditt åsyn betyr jo ikke at de ikke dusjer i det hele tatt. Jeg bor ti min unna treningssenteret og dusjer derfor hjemme. Men bortsett fra det kan jeg være enig i at man møter på mye rart på disse sentrene.
Jeg blir stadig overrasket over hvor høyt menn må stønne når de løfter, og all den kraften de bruker på å kaste vektene så hardt de kan i gulv og maskineri. Fort skal det også gå. Verst er vel mangelen på hygiene.

Anonymkode: 0d65f...ac9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...