AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #81 Del Skrevet 22. juli 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Klarte han i 20 åra å holde seg, så du kunne komme mer enn èn gang også?😊 Måtte gå tilbake og lese, og han har en tykk penis sier du om ham😉 Anonymkode: 4906d...3b6 Jeg lurer også på om jeg har pult denne karen i 20 åra. Møtte ham for ikke så lenge siden og han skulle på ferie.. Bor han i nærheten av Sagene? Anonymkode: cf4d9...4ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #82 Del Skrevet 22. juli 2024 52 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg lurer også på om jeg har pult denne karen i 20 åra. Møtte ham for ikke så lenge siden og han skulle på ferie.. Bor han i nærheten av Sagene? Anonymkode: cf4d9...4ce Herregud, dere er jo fra samme bygden hele gjengen. Anonymkode: 4b90e...bed 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #83 Del Skrevet 22. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 6.7.2024 den 8.07): Ikke noe penger til reise i år heller, men har 3 uker ferie fra mandag. Så da starter min "hemmelige" fantasi om å møte menn tilfeldig for sex, prøvde litt i fjor sommer også. Ga mersmak, men denne gangen blir det nok oftere pga lysten 🤗 Mange ser nok på meg som en grå mus/plain-jane, men jeg er fit pga styrketreninga 3 ganger i uken. 😊 Gleder meg til å starte i morgen, er jo så mange å velge mellom når du bor i Oslo. Jeg er i 30åra, som vil nok gå begge veier i alder, men krever nok endel av utseendet også. Anonymkode: 5d385...4ba Er ikke ikke dette grisete? Anonymkode: 7942b...221 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #84 Del Skrevet 22. juli 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Er ikke ikke dette grisete? Anonymkode: 7942b...221 Det synes jeg ikke! Høres ut som yolo! Anonymkode: 27fd6...9c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #85 Del Skrevet 22. juli 2024 17 minutter siden, AnonymBruker said: Det synes jeg ikke! Høres ut som yolo! Anonymkode: 27fd6...9c8 Kommer til å få konsekvenser Anonymkode: 4b90e...bed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 22. juli 2024 #86 Del Skrevet 22. juli 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Er ikke ikke dette grisete? Anonymkode: 7942b...221 (God) sex er grisete. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #87 Del Skrevet 22. juli 2024 1 hour ago, Katten.2.0 said: (God) sex er grisete. Nei. Anonymkode: 4b90e...bed 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #88 Del Skrevet 23. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 18.7.2024 den 17.53): Nettopp derfor gjør denne tråden meg bitter og forbanna. Anonymkode: 4b90e...bed Og det er jo tåpelig av deg. Om noe burde denne tråden gjøre deg håpefull og glad, og hadde du vært litt smart hadde du heiet på TS, og droppet det sure oppgulpet. Jo flere som gjør som TS, desto større sjanse er det for at også du får pult. Er så lei av dumme, bitre menn som slutshamer damer fordi de ikke får seg noe. Men bare fortsett å skyt dere selv i foten og klag på at dere halter etterpå, for all del. Anonymkode: a45f0...815 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #89 Del Skrevet 24. juli 2024 Regnfull dag er fin dag for treff 🤗. Hadde deilig treff med en i 40åra på hotel, ganske rett på sak pga lysten. Deilig doggystyle hele veien til mål 😊. Etterpå bestillte han middag levert på rommet, fin bonus. Anonymkode: 5d385...4ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #90 Del Skrevet 24. juli 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Regnfull dag er fin dag for treff 🤗. Hadde deilig treff med en i 40åra på hotel, ganske rett på sak pga lysten. Deilig doggystyle hele veien til mål 😊. Etterpå bestillte han middag levert på rommet, fin bonus. Anonymkode: 5d385...4ba Hvor finner du alle disse mennene? Tinder? Anonymkode: a82b6...305 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #91 Del Skrevet 25. juli 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hvor finner du alle disse mennene? Tinder? Anonymkode: a82b6...305 Tinder og datingsider kryr av menn, de fleste menn er klare for sex Anonymkode: 5d385...4ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #92 Del Skrevet 25. juli 2024 Ikke tinder date fra meg, men på ferie med mannen min. Og vi har hatt så deilig ferie sex at man kan få helt ja🥰😍.. alle stillinger og vinkler. Han er og i 50 åra, og tunga hans er sinnsykt god. Den er han veldig, veldig god på og skjønner godt han aldri fikk klager da han var singel. Anonymkode: edada...8a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss91 Skrevet 25. juli 2024 #93 Del Skrevet 25. juli 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Ikke tinder date fra meg, men på ferie med mannen min. Og vi har hatt så deilig ferie sex at man kan få helt ja🥰😍.. alle stillinger og vinkler. Han er og i 50 åra, og tunga hans er sinnsykt god. Den er han veldig, veldig god på og skjønner godt han aldri fikk klager da han var singel. Anonymkode: edada...8a0 Deilig tunge er ubeskrivelig deilig 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #94 Del Skrevet 25. juli 2024 Miss91 skrev (7 minutter siden): Deilig tunge er ubeskrivelig deilig 😍 Absolutt! En tunge som vet å brukes på akkurat de riktige punktene. Til akkurat man nesten kommer før vi avslutter alltid i en heftig felles mål 😍 Anonymkode: edada...8a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss91 Skrevet 25. juli 2024 #95 Del Skrevet 25. juli 2024 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Absolutt! En tunge som vet å brukes på akkurat de riktige punktene. Til akkurat man nesten kommer før vi avslutter alltid i en heftig felles mål 😍 Anonymkode: edada...8a0 Det er helt nydelig 😍 med en hånd på en pupp samtidig blir det enda bedre 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 27. juli 2024 #96 Del Skrevet 27. juli 2024 Tråden er ryddet for kontaktannonse. Matas, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #97 Del Skrevet 27. juli 2024 Miss91 skrev (På 25.7.2024 den 22.39): Det er helt nydelig 😍 med en hånd på en pupp samtidig blir det enda bedre 🤩 Ikke sant☺️ Tunga rundt om på klitten, to fingre i fitta, og andre ledige hand på ene puppen, da er komner klitten fort frem er min erfaring🥰😍 Og det er jeg som slikker og fingrer, så ser det hele på nært hold😍 Anonymkode: 4906d...3b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss91 Skrevet 27. juli 2024 #98 Del Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke sant☺️ Tunga rundt om på klitten, to fingre i fitta, og andre ledige hand på ene puppen, da er komner klitten fort frem er min erfaring🥰😍 Og det er jeg som slikker og fingrer, så ser det hele på nært hold😍 Anonymkode: 4906d...3b6 😍😍😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #99 Del Skrevet 27. juli 2024 Miss91 skrev (På 25.7.2024 den 22.39): Det er helt nydelig 😍 med en hånd på en pupp samtidig blir det enda bedre 🤩 En hånd å hver pupp der tommlene gnir på nipplene...mens han slikker, da er jeg i mål på noen få min... 🤗 Noen liker jo å bli slikker bare på klitten, jeg liker hele veien opp til klitten. Anonymkode: 5d385...4ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #100 Del Skrevet 29. juli 2024 I går hadde jeg treff med helt ny mann i slutten av 40åra 😊 Snakket endel om hva vi ville før treff, så jeg var ganske klar mentalt. Rett på sak treff kan være spennende når man er klar for det, hadde på sommerkjole. Når jeg kom inn til han så var det av med trusa og setter meg over å ri til orgasme 🤗 Spenning og hele settingen gjør meg ekstra tent, så tar ikke så lang tid. Jobbukene er startet igjen dessverre....så blir å fortsette litt av og til, beholder nok han i 20åra og turmannen i 50åra videre... Anonymkode: 5d385...4ba 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå