Gå til innhold

Min tinderdagbok for ferieukene som kommer...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ny sexpartner hver andre dag er ikke veldig selektivt.

Du får stå på, men jeg anbefaler deg å ikke nevne denne ferien for en fremtidig partner. 3 tilfeldige partnere på en uke er dealbreaker for mange.  

Anonymkode: b705d...3a4

Takk for moralpreken :) Det beste jeg vet i livet er andre som skal moralisere, fortelle andre hva som er riktig i livet. Hva som er best for andre! 😅

Å nedgradere mennesker som du gjør, trykke andre ned. At man ikke kan ta egne valg i livet. Er trist å se. 

Takke seg til frihet og ansvar for egen lyst og glede i livet ❤️

Anonymkode: 5d385...4ba

• Liker 8
  • Hjerte 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Takk for moralpreken :) Det beste jeg vet i livet er andre som skal moralisere, fortelle andre hva som er riktig i livet. Hva som er best for andre! 😅

Å nedgradere mennesker som du gjør, trykke andre ned. At man ikke kan ta egne valg i livet. Er trist å se. 

Takke seg til frihet og ansvar for egen lyst og glede i livet ❤️

Helt sant det du sier det👍 Kos deg med ”prosjektet” ditt, og kom gjerne med oppdateringer igjen☺️ Surmaga moralister styrer vi unna😂

Anonymkode: 4906d...3b6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du skriver som en Odd på 57. Runketeåd much? 

Anonymkode: 52083...898

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fleip eller fakta? Så lenge noen lurer på det så rusler jo tråden videre :)

Stående tilbud om øl/is/kaffe/noe for å av- eller bekrefte (myter) her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, AnonymBruker said:

Ny sexpartner hver andre dag er ikke veldig selektivt.

Du får stå på, men jeg anbefaler deg å ikke nevne denne ferien for en fremtidig partner. 3 tilfeldige partnere på en uke er dealbreaker for mange.  

Anonymkode: b705d...3a4

Å reagerer på andres seksuelle fortid er en dealbreaker for mange. Det er ikke særlig attraktivt å kreve at kvinner (eller menn) skal sitte med beina i kors fram til de møter akkurat deg. Kommer en sånn kjip os av forakt for det motsatte kjønnet blandet med usikkerhet med seg selv. Bare lukter kontrollbehov og annet rusk i maskineriet.

Usexy.
Ulekkert.
Udelikat.

Sveip vekk med en gang.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skjer det ikke noe mer her? Har TS mistet mojo'en?

Anonymkode: f263a...eee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Skjer det ikke noe mer her? Har TS mistet mojo'en?

Anonymkode: f263a...eee

Kanskje TS blir fylt til randen as we speak…

Anonymkode: 94bf1...fc9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Etter søndagens ble det ikke noe før i går 😊 Bestemte meg for å finne en noe eldre som ville dominere meg litt, så endte opp med en i 50åra der også. Ikke veltrent, men hyggelig og fin mann. Som styrte meg godt...min favoritt er doggy. Enda ikke prøvd skikkelig "spanking", noe han virkelig kunne. Det er helt supert som forspill, røde rumpeballer som fikk kjørt seg før deilig avslutning med doggy... 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så gøy å lese☺️ Ser frem til flere oppdateringer😉

Anonymkode: 4906d...3b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Bamseklemmer skrev (På 14.7.2024 den 8.08):

Problemet mitt er at jeg lett kan bli forelsket av din beskrivelse og blir utrolig spandabel.. Så omsorgshjertet mitt har gjordt meg spandabel, men også gitt meg mange deilige eventyr. Jo, jeg er fullstendig enig at det kan virke for mye ogt feil måte, men jeg har heller ikke tenkt å ha med meg penger i kista😅

Så kleint. Håper at dette ikke er noe gjentagende mønster.

Har «omsorghjertet ditt» reflektert over gråsonene mellom å være «utrolig spandabel» og sexkjøp? Og er det ikke bedre om damer velger deg fordi de faktisk synes at du er attraktiv? 

Anonymkode: e6760...109

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Har «omsorghjertet ditt» reflektert over gråsonene mellom å være «utrolig spandabel» og sexkjøp? Og er det ikke bedre om damer velger deg fordi de faktisk synes at du er attraktiv? 

Leser du hva "Bameklemmer" skriver her inne forstår du at hen har en skrue løs. Setter han på ignore selv nå.

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kleinheter er at KG ikke er moden nok til å forstå meg..  Aldri kjøpt seksuelle tjenester, jeg har bare drukket sur champagne på horehus og ombestemte meg.

Kvinner velger ikke meg fordi jeg er spandabel, de velger meg pga av utseende og at jeg er en hyggelig fyr. Kvinner har fremdeles all rett til å finne seg en grådigpeis, og en uhyggelig fyr.

Jeg synes du fremhever dumme kvinner.. Har du dårlig kvinnesyn? eller har du herredømme over hva alle kvinner bestemmer seg for?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser du hva "Bameklemmer" skriver her inne forstår du at hen har en skrue løs. Setter han på ignore selv nå.

Takk, da gjør du en kjempetjeneste for oss begge👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 14.7.2024 den 19.41):

I dag var det bare regn....så endte opp med å møte turmannen i 50åra igjen 😉 Han inviterte meg til kjempegod massasje der han tok kontrollen, brukt varm olje. Utrolig behagelig...utrolig fit og markert kropp på han. Etter massasjen tok han meg i doggy 🥰. Hjemme og nydusja nå...helt ferdig 😅

Menn i 50åra kan være utrolig kjekke og flotte... 😊

jeg har en friends with benefits som er 47, han er helt rå🤩 tror aldri jeg kommer til å vurdere en som er under 45 igjen 😂

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Miss91 skrev (49 minutter siden):

jeg har en friends with benefits som er 47, han er helt rå🤩 tror aldri jeg kommer til å vurdere en som er under 45 igjen 😂

Hva er din alder da? 🤗 Vil egentlig anbefale deg å holde det til sextreff, ikke blande inn vennskap. Det bevarer også spenningen når man ikke bruker tid sammen utenom treffene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 7/6/2024 at 8:13 AM, AnonymBruker said:

Ja, når mannfolka kan, så hvorfor ikke du? Lykke til, og husk kondom. God ferie 😃

Anonymkode: 8163b...2bd

Nei. Menn flest kan ikke gjøre dette.

Anonymkode: 4b90e...bed

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei. Menn flest kan ikke gjøre dette.

Det har du rett i, alle jeg har møtt forteller meg dette. Men jeg som kvinne kan velge og vrake, kan ha sex omtrent når man vil som kvinne. Sånn er virkeligheten dessverre 👎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det har du rett i, alle jeg har møtt forteller meg dette. Men jeg som kvinne kan velge og vrake, kan ha sex omtrent når man vil som kvinne. Sånn er virkeligheten dessverre 👎

Nettopp derfor gjør denne tråden meg bitter og forbanna.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Nettopp derfor gjør denne tråden meg bitter og forbanna.

Ikke bli bitter og bygg opp hat, eller gi opp håpet. Husk at onani er også en god ting å ha det fint med på egenhånd, regelmessig ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Husk at onani er også en god ting å ha det fint med på egenhånd, regelmessig ❤️

Spar meg. Gå og vær nedlatende en annen plass.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...